1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

İşte Kadınların İç Yüzü

Konusu 'Komik Yazılar ve Olaylar' forumundadır ve kelebek tarafından 26 Eylül 2006 başlatılmıştır.

  1. kelebek

    kelebek -ütopik- V.I.P

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    8.680
    Beğenileri:
    132
    Ödül Puanları:
    4.730
    Banka:
    573 ÇTL
    ERKEK- Söyle.

    KADIN- . . . . . . . . . . . .

    ERKEK- Söylesene!

    KEDIN- Acelen varsa söylemiyim.

    ERKEK- Acelem yok ama çıkıcam, söyle

    KADIN- Söyle söyle diyip üstüme gelme.

    ERKEK- Ya niye üstüne geliyim. Bişey söylemiycek miydin?

    KADIN- Yok bişey yok. Ne söylicem ki sana?

    ERKEK- Yanlış anladım demek ki. Çıkıyom ben o zaman.

    KADIN- Çık sen, çık. Hep kaç!

    ERKEK- Yok kaçırmam otobüsü bugün. Bak daha onbeş dakka var.

    KADIN- Altında kalırsın inşallah!

    ERKEK- Ne?

    KADIN- Bişey söylicem demiştim. Ama beni dinliycek zamanın yok tabii.

    ERKEK- E sen ne söyliyim ki demedin mi?

    KADIN- Git, tamam git!

    ERKEK- Hey allahım! Ben gene yanlış anladım o zaman. Söyle,dinliyom.

    KADIN- Heeeee! Beş dakka kalmış otobüsün kalkmasına. Söyle söyle diyip.

    ERKEK- Euzübillahiminnnn. . .

    KADIN- Ne?

    ERKEK- Yok bişey. Söylicen mi?

    KADIN- Söyliyim de bir an önce kaç dimi? Vaktini alıyom.Arkadaşların özlemişlerdir seni.

    ERKEK- Hayatım, hergün görüyorlar beni. Niye özlesinler?

    KADIN- Özlerler. Onları can kulağıyla dinlersin çünkü. Nedense işe giderken çok neşeli oluyorsun. Ne bekliyorsa seni orda.

    ERKEK- Bi dolu iş bekliyo. Ne beklicek ki?

    KADIN- Biliyorum o işleri. İki ayaklı, boyalı, parfümlü işler.

    ERKEK- Yok artık, daha neler! Senin sinirlerin bozuk galiba.

    KADIN- Evet bozuk. Sabahtan beri peşinden koşuyoruz, bişey söylicez diye.

    ERKEK- Söyle diyom ben de sabahtan beri.

    KADIN- Sorun da bu zaten. Söyle diyosun söylüyorum, sus diyorsun susuyorum.Benim söz hakkım mı var bu evde?

    ERKEK- Güzel karıcım niye olmasın! Ya, ben sana ne zaman sus dedim ki?

    KADIN- Bi de deseydin. Konuşmaya da hakkım olmasın. Şu televizyon benden değerlidir bu evde.

    ERKEK- Yok artık o kadar da değil, iyice abarttın. Senin canın sıkkın anladım.

    KADIN- Ne? O kadar da değil mi?

    ERKEK- Değil tabii.

    KADIN- Yani ona yakın. Anladım. Avukata gidiyorum.

    ERKEK- Ne? -

    KADIN-Avukata gidiyorum. Bu iş biter. Hüüüüüüü! ! . . .. .

    ERKEK- Ya, ne dedim ki ben şimdi?

    KADIN- Allahım bi de soruyo. Hemen gidiyorum.

    ERKEK- Nereye?

    KADIN- Bi telefunkenden değerli olmadığım bu evden gidiyorum.

    ERKEK- Hey allahım. Her lafı kıçından anlamak zorunda mısın?

    KADIN- Oha!

    ERKEK- Hayır güzelim. Yani herşeyi yanlış anlıyorsun, onu söylüyorum.

    KADIN- Hayvan.

    ERKEK- Peki tamam. Ağzımdan kaçtı, özür dilerim.

    KADIN- Bir kıçımız eksikti.

    ERKEK- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    KADIN- Arkamdan ne küfürler ediyosundur. Yüzüme kıç diyosan.

    ERKEK- Sustuuum.

    KADIN- Susma!

    ERKEK- Ne? . . . . Nası?

    KADIN- Susma! Bişey söyle, kaçma. Sus, konu kapansın. Git işine mutlu mutlu.Hayat devam etsin. Yok öyle.

    ERKEK- Tamaaam konuşalım. İşe gitmiyom o zaman.

    KADIN- Naaparsan yap. Ben gidiyorum.

    ERKEK- Nereye?

    KADIN- Odama.

    ERKEK- Eeeee?

    KADIN- Ne istiyorsun?

    ERKEK- Konuşmak.

    KADIN- Günaydıııın!

    ERKEK- Eveeet, heh he!

    KADIN- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    ERKEK- Yaa dur! şaka yaptım. Ortam yumuşasın diye. Ağlama ya!

    KADIN- Hüüüüüü! . . . . Üzme sen kendini benim için.

    ERKEK- Kimin için üzcem, karım diil misin?

    KADIN- Olmaz olaydım.

    ERKEK- Tatlım. . . Büyütüyorsun ama.

    KADIN- Ne?

    ERKEK- Biraz abartmıyor musun?

    KADIN- Ben mi?

    ERKEK- . . . . . . . . . . . . . . ! ?

    KADIN- Ben mi ha! Ben mi? Ben mi büyütüyorum? Topluyorum.

    ERKEK- Ne?

    KADIN- Hemen eşyalarımı topluyorum.

    ERKEK- Saçmalama!

    KADIN- Bırak kolumu, bıraaak! Zorba herif.

    ERKEK- Tamam. Dokunmuyorum. Ama gitme, konuşalım.

    KADIN- Uzak dur! Polisi ararım.

    ERKEK- Yok artık. Hırsız mıyım ben?

    KADIN- Evet, hırsızsın. Hayatımı, yaşama sevincimi çaldın.

    ERKEK- . . . . . . . . . . . . . . . . . . !

    KADIN- Söylicek bişey bulamadın. Dilini mi yuttun?

    ERKEK- Bütün bunları ne zaman yaptığımı düşünüyorum.

    KADIN- Beyimiz kavga istiyor galiba!

    ERKEK- Hayır ama. . . . .

    KADIN- Tamam. Kavga istiyosan, kavga ederiz. Noolcaksa olsun.

    ERKEK- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . !

    KADIN- Gülücek bişey görmüyorum ben durumumuzda. Evliliğimiz atırdıyor.

    ERKEK- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . !

    KADIN- Sırıtma! Yemin ederim. Avukatı arıcam.

    ERKEK- İstersen ara ama. . . . .

    KADIN- Peki, hemen çeviriyorum.

    ERKEK- Nişantaşı'ndan gidelim.

    KADIN- Senin gelmene gerek yok. Ben taksiyle giderim.

    ERKEK- Ben de geliyim. Hem şu uzun deri cekete de bakarız.

    KADIN- Hııı? ! ! Sen nerden biliyorsun o ceketi?

    ERKEK- Ajandana not almışın bugün bana söylemek için. Orda gördüm.Şimdi aklıma geldi.

    KADIN- E. . evet. Şey!

    ERKEK- Ben de arayıp ayırttırdım.

    KADIN- İnanmıyorum.

    ERKEK- Giderken alırız.

    KADIN- Nereye?

    ERKEK- Avukata.

    KADIN- Eee. . . evet.

    ERKEK- Ya da istersen bugün gitmeyelim avukata. Direk ceketi almaya gidelim.

    KADIN- Aaaa. . . eeeeee. . . . olur.

    ERKEK- Hayatım?

    KADIN- Efendim?

    ERKEK- Sen bana ne söylicektin?

    KADIN- Boşveeeer
     
  2. YoRuMSuZ
    Avare

    YoRuMSuZ Biz işimize bakalım!

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    24.430
    Beğenileri:
    7.357
    Ödül Puanları:
    11.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    8.819 ÇTL
    Bu tarz konuşma bana hiç yabancı gelmedi doğrusu. Komik yazılarda ama nedense komik gelmedi. Evet evet hiç yabancı değil bana.
     
  3. izmiryakamozu

    izmiryakamozu Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2006
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    20
    Banka:
    0 ÇTL
    cok iyi ya Allah sabır versın erkeklere kadınların boyle cekılmez trıpleri oluyo
     
  4. Çirkin Kral

    Çirkin Kral Forum Tutkunu

    Katılım:
    4 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.949
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    1.880
    Meslek:
    Gümrükçü
    Yer:
    istanbul
    Banka:
    62 ÇTL
    vay allah senden razı olsun ne güzel yazmışsın valla... işte kadınlar... bu !!!
     

Sayfayı Paylaş