1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz
Notu Gizle
Yaklaşık 6 ay içinde forumda köklü değişimlerin olacağı bir sürümle karşınızda olacağız. Sistemi test etmek için aşağıdaki adresi kullanabilirsiniz.

http://www.degisim-sanat.com/_xf2/
Notu Gizle
Merhaba Ziyaretçi.

"KIRMIZI" konulu resimler için anketimiz açıldı. İlgili konuya BURADAN ulaşabilirsiniz.

Sizi de ankete katılmaya davet ediyoruz...

İyi Haber Kötü Haber

Konusu 'Yaratıcı Drama ve Etkinlikler' forumundadır ve Hazangülü tarafından 19 Mart 2009 başlatılmıştır.

  1. Hazangülü

    Hazangülü Forum Onuru

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    9.885
    Beğenileri:
    121
    Ödül Puanları:
    4.480
    Banka:
    995 ÇTL
    Yaş grubu:
    7-14
    Grup büyüklüğü:
    Tüm sınıf veya daha küçük bir grup
    Gerekenler:
    Daire şeklinde oturulacak bir boşluk


    Aktivite
    Bu aktivite dairesel hikaye anlatımı şeklinde yapılmaktadır, her çocuk hikayeye sırayla bir cümle eklemektedir. Fakat bu sefer çocuklara, "iyi haber şu ki..." ya da "kötü haber şu ki..." diye başlamalarını söyleyin.
    Çocukların iyi ya da kötü haberlerinin bir önceki çocuğun söylediği ile bağlantılı olmasını sağlayın. Hangi durumda iyi veya kötü haberin bu hikayeye uygunluk göstereceği bazen zor olacaktır. Bu durumda hikayeyi sizin başlatmanız ve pek çok olasılık yaratmanız işe yarayacaktır.
    Örneğin;

    Öğretmen: Bu, küçük bir köyün dışında,
    küçük bir evde ve çok mutsuz olarak
    yaşayan Ayşe, Mehmet ve ailesinin
    hikayesidir.

    Çocuk A: iyi haber, daha büyük bir eve
    taşınacaklarmış.

    Çocuk B: Kötü haber, yeni evin çok odası
    olmasına rağmen, odaların şimdiki
    evdekinden çok daha küçük olmasıymış.

    Çocuk C: İyi haber, aileye küçülme tozu
    verilmiş ve hepsi de küçülmüşler.

    Çocuk D: Kötü haber, bütün yiyecekleri çok yüksek bir dolaba konmuş ve
    yetişemiyorlarmış.

    Bu aktivite çocukları, bir önceki arkadaşlarını iyice dinlemelerine ve onlara cevap vermelerine cesaretlendirir. Bu beceriler grup çalışmasında çok önemlidir. Onların bu becerileri geliştikçe, siz kurallarda değişiklikler yapabilirsiniz, böylece bir önceki çocuğun söylediğinin tam:tersine fikir üretmelerini de önlemiş olursunuz. Örneğin çocuk D, "kötü haber, küçültme tozu işe yaramadı" dememelidir.
     
Benzer Konular
  1. Suskun
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    585
  2. BeReNN
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    1.009
  3. BeReNN
    Mesaj:
    2
    Görüntüleme:
    594
  4. ZeyNoO
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    1.498
  5. YoRuMSuZ
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    199
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş