1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Kalça Egzersizleri

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve Çağlayağmur tarafından 28 Mart 2013 başlatılmıştır.

  1. Çağlayağmur
    Hoşgörülü

    Çağlayağmur ... Süper Moderatör

    Katılım:
    15 Aralık 2010
    Mesajlar:
    15.092
    Beğenileri:
    4.415
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Ankara
    Banka:
    794 ÇTL
    Sırtüstü yatar pozisyonda bir bacağınızı dizinizi bükerek, her iki elinizle kendinize doğru çekin. 5′e kadar sayın ve bacağınızı uzatın. Bu sırada diğer bacağınızı düz tutmaya özen gösterin.

    [​IMG]

    Sırtüstü yatar pozisyonda bir bacağınızı düz bir şekilde yukarı kaldırın. 5′e kadar sayın ve indirin.

    [​IMG]

    Sırtüstü yatar pozisyonda dizleriniz bükük, ayak tabanlarınız yerdeyken, bacaklarınızdan kuvvet alarak kalçanızı yukarı kaldırın. 5′e kadar sayın ve gevşeyin

    [​IMG]

    Ağrı olan tarafınız üstte kalacak şekilde yan yatın. Diziniz düz bir şekilde bacağınızı yukarı kaldırın. 5′e kadar sayın ve indirin

    [​IMG]

    Yüzüstü yatar pozisyonda bir bacağınızı diziniz düz bir şekilde yukarı doğru kaldırın. 5′e kadar sayın ve indirin.

    [​IMG]

    Oturur pozisyonda ilk olarak ayaklarınız açıkken dizlerinizi birbirine yaklaştırın. 5′e kadar sayın ve gevşeyin. Daha sonra ayaklarınız bitişik pozisyonda dizlerinizi açın. 5′e kadar sayın ve gevşeyin

    [​IMG]

    Yukarıdaki egzersizlerin 10 ar tekrarlı sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa yapılması önerilir.
     

Sayfayı Paylaş