1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Kendime Itiraf Edemediğim Ve çok Geç Kaldiğim Aşk....

Konusu 'Okunası Yazılar' forumundadır ve KıRMıZı tarafından 19 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

  1. KıRMıZı
    Aşık

    KıRMıZı TeK BaşıNa CUMHURİYET V.I.P

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    27.184
    Beğenileri:
    4.780
    Ödül Puanları:
    11.580
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Karmaşıkkk
    Yer:
    TÜRKİYE
    Banka:
    377 ÇTL
    Onu tanıdım...
    Bi arkadaş bi dostum gibi,
    nerden bilirdimki ona aşık olabileceğimi,
    evet ona aşık olmuştum....


    BENDE Kİ İSMİ, GÜNEŞTİ...
    HAYATIMA IŞIK SAÇMIŞTI ÇÜNKÜ.
    GÜNEŞİMLE VAR OLMUŞTUM HAYATA TUTUNMUŞTUM .
    ONU HEP KAYBETMEKTEN KORKMUŞTUM,
    O BANA KORKMA Bİ ÖMÜR SENLEYİM DEDİĞİNDEKİ MUTLULUĞUM,
    TARİFSİZDİ.


    O BENİM SADECE ARKADAŞIM DI,
    BEN BUNU DÜŞÜNDÜM SADECE,
    BAŞKA TÜRLÜSÜNÜ DÜŞÜNMEK KORKULARIMI ARTIRIYORDU.
    ONLA SAATLERCE KONUŞUYOR HER ANIMI PAYLAŞIYORDUM,
    HER DAKKA MESAJ BEKLİYORDUM VE HER DAKKA MESAJ GELİYORDU,
    AKLIN ALAMAYACAĞI ŞEKİLDE KONUŞUYORDUK,
    BİRBİRİMİZİ KISKANIYOR , HAYATIMIZI KISITLIYORDUK,
    SEVGİLİMDİ AMA ARKADAŞ ADI ALTINDA,
    BENİ SEVDİĞİNİ SÖYLÜYORDU,
    KORKULARIMDAN DOLAYI, BENDE DİYEMİYORDUM Bİ ARKADAŞ OLSA BİLE.
    ONSUZ GEÇEN DAKKİKAM OLMUYORDU,
    HAYATIMIZI AÇMIŞTIK, HERŞEYİ RAHATCA PAYLAŞABİLİYORDUM,
    BİRLKTE AĞLAYIP BİRLİKTE GÜLMEYİ EĞLENMEYİ ÇOK İYİ BİLİYORDUK,
    BAZAN ÖYLE GÜLDÜRÜYORDUKİ, BEN OLDUĞUM YERDEN DÜŞEBİLİYORDUM
    ODA ÖYLE..
    BİRBİRİMİZLE DERTLEŞECEĞİMİZDE, HAYALİMİZDE SAHİLE GİDİYORDUK. OTURUYORDUK, ANLATIYORDUK, AĞLIYORDUK.
    GÜNEŞİMDİ O BENİM ONLA EĞLENMEKTE AYRI İDİ.
    BİZ ONUNLA AYNI DİLİ PAYLAŞIYORDUK,
    BİRBİRİMİZİ ANLIYOR VE ÇOK GÜVENİYORDUK YALANSIZDI MASUMDU HESAPSIZDI
    ARAMIZDA OYNAYAN SADECE MUTLULUK VE BENİM ONU KAYBETME KORKUMDU.
    VE KORKULARIM GERÇEKLEŞDİ, NEDENİNİ BİLMEDİĞİM BİRŞEY YÜZÜNDEN ARAMIZA MESAFELER GİRDİ.....
    SANKİ BİZ YAŞAMADIK BUNLARI, SANKİ NORMALDİ BİZİM ARKADAŞLIĞIMIZ,
    VE BEN, HİÇ Bİ ZAMAN KENDİME İTİRAF EDEMİYORDUM,
    YOK O BENİM ARKADAŞIM DİYORDUM SORANLARA..
    İNANMIYORLARDI, ÇÜNKÜ BEN YENİ DOĞMUŞ GİBİYDİM.
    ONSUZLUĞU YAŞAYINCA İTİRAF ETTİM, DEDİM SEVİYORSUN AŞIKSIN,
    YETER KANDIRMA KENDİNİ..
    AMA ÇOK GEÇTİ.
    O YOKTU ARTIK...
    VE BEN BU AŞKI ONA ASLA İTİRAF EDEMEDİM VE ÖYLE BİTTİ ARKADAŞLIĞIMIZ.
    ARAMIZDA DOSTLARIMIZ VAR VE SUSMAM GEREKİYO BİLİYORUM,
    ASLA GURUR DÜŞÜNMÜYORUM SADECE DOSTUMUN HUZURUNU DÜŞÜNMEK ZORUNDAYIM.
    ŞİMDİ GÜNEŞİMSİZ Bİ HİÇ GİBİ HİSSEDİYORUM, ÜŞÜYORUM
    VE KARANLIKTAYIM, DÜNYAMI AYDINLATAN GÜNEŞ DOĞMUYOR VE HİÇ Bİ ZAMANDA DOĞMAYACAK...
    ÇOK ÖZLÜYORUM, O GÜLÜŞÜ YOKMU BENİ BENDEN ALAN,
    YA SESİ İÇİMİ YAKAN, YA HAREKETLERİ...
    KARŞISINDA DONUP KALMAMI SAĞLAYAN GÖZLERİ.
    BAKIŞLARINDAKI GÜZELLİK..
    UNUTAMIYORUM DELİ GİBİ SEVİYORUM.
    ONU ONSUZ YAŞAMAK BANA ÇOK ACI VERSEDE, ONA AŞIK OLDUĞUM İÇİN MUTLUYUM.
    O BUNA LAİK ÇÜNKÜ, BEN ONUN İÇİN HERŞEYDEN VAZGEÇERİM,
    AMA O BUNU BİLMİYO.
    BENİ SEVDİĞİNE EMİNİM AMA ENGELLERİNİN BÜYÜK OLDUĞUNU BİLİYORUM.
    BEN ONU SEVİYORUM,
    ONSUZ NEFES ALAMIYORUM, AMA MUTLUYUM GÖZ YAŞLARIM BİLE,
    ONUN İÇİN AKTIĞINDA DAHA GÜZEL DURUYOR GÖZLERİMDE..
    BENİM HATAM İTİRAF EDEMEDİM,
    SEVEN ARKADAŞLAR SİZ BUNU YAPMAYIN SEVGİNİZ İÇİN ENGEL TANIMAYIN YOKSA GECELERDEN NEFRET EDERSİNİZ... (BENİM GİBİ)

    -alıntı-
     

Sayfayı Paylaş