Kilo Sorunu

zeka küpü

Katılımcı
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
170
Beğeniler
7
Şehir
eReĞL!
#1
saoLun teşekkür edrim ama ben hap yutamıyorum:( bunların şurupları varmı:) Bide peki midemin ağrıması neden kaynaklanıo olabilir?
benim de böyle bir derdim var ben de 19 yaşındayım ve 40 kiloya kadar düşmüştüm doktor yardımıyla ilaç tedavisine başladım 15 gün arayla iğne oluyorum şurup kullanıyorum bir de antidepresan ilacı vermişti ama onu bıraktım şurupta ise alkol var .. şu anda eski kiloma döndüm ama iştahım gittikçe azalıyor yani ilaçları kullanmaya başladığım günkü iştah yok bunun sebebini soracaktım acaba ilaçları mı değiştirmeliyim ?
 

Dr_M

Özel Üye
Özel üye
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
101
Beğeniler
6
#2
benim de böyle bir derdim var ben de 19 yaşındayım ve 40 kiloya kadar düşmüştüm doktor yardımıyla ilaç tedavisine başladım 15 gün arayla iğne oluyorum şurup kullanıyorum bir de antidepresan ilacı vermişti ama onu bıraktım şurupta ise alkol var .. şu anda eski kiloma döndüm ama iştahım gittikçe azalıyor yani ilaçları kullanmaya başladığım günkü iştah yok bunun sebebini soracaktım acaba ilaçları mı değiştirmeliyim ?
Antidepresan ilacını doktorun önerdiği sürede kullanmalıydın(bu süre genellikle 6 ay'dan az olmaz) ve yavaş yavaş azaltarak bırakmalıydın.Eğer gerekli ise antidepresan ilaç kullanmaktan korkmayın.Tekrar doktorunuzla görüşmelisiniz.Kullandığınız iğne çok gerekli değilse doktorunuzla görüşerek bırakın(iğne yanılmıyorsam pri.... değilmi).Şurupta alkol var diye kullanmamak pek mantıklı olmaz.Alkol miktarı çok düşüktür ve sizin kullanma niyetiniz iyileşmek için olduğuna göre rahat olun.(şurup sip... ise alkol değilde etken maddeye bağlı hafif dalgınlık uyku hali olabilir).
 

zeka küpü

Katılımcı
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
170
Beğeniler
7
Şehir
eReĞL!
#3
Antidepresan ilacını doktorun önerdiği sürede kullanmalıydın(bu süre genellikle 6 ay'dan az olmaz) ve yavaş yavaş azaltarak bırakmalıydın.Eğer gerekli ise antidepresan ilaç kullanmaktan korkmayın.Tekrar doktorunuzla görüşmelisiniz.Kullandığınız iğne çok gerekli değilse doktorunuzla görüşerek bırakın(iğne yanılmıyorsam pri.... değilmi).Şurupta alkol var diye kullanmamak pek mantıklı olmaz.Alkol miktarı çok düşüktür ve sizin kullanma niyetiniz iyileşmek için olduğuna göre rahat olun.(şurup sip... ise alkol değilde etken maddeye bağlı hafif dalgınlık uyku hali olabilir).
cevapladığınız için teşekkür ederim öncelikle .. iğneyi bıraktım çünkü 3. iğnemdi ve sağlık ocağında vurmak istemediler zararlıymış şişersin dediler .. ilaçları kullandığımdan beri yaklaşık 5 kilo aldım şu anda da memnunum darısı diğerlerinin başına .. :)
 

Benzer konular

Top