1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Kırışıklık önlemek için kür

Konusu 'Bakım & Makyaj & Güzellik' forumundadır ve MeRciMeK tarafından 22 Ocak 2010 başlatılmıştır.

  1. MeRciMeK
    Masum

    MeRciMeK V.I.P V.I.P

    Katılım:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    9.071
    Beğenileri:
    1.871
    Ödül Puanları:
    7.230
    Banka:
    427 ÇTL
    Cildinizdeki kırşıklıkları önlemek için bu tavsiyelere göz atın... Köşe yazıları ile şarkıların ortak bir yanı var. “Olur mu öyle şey, ne ilgisi var?” demeyin, ciddiyim! Bazı yazılar diğerlerinden daha çok istek alıyor. Okur, tıpkı popüler bir müzik parçası dinler gibi belli konuları ne kadar tekrarlarsak tekrarlayalım bıkmıyor. Tersine sık sık yazmamızı istiyor. Cilt kırışıklıkları böyle bir konu. “Cilt kürü” düşünenler için en son bilgileri not alabilirsiniz.

    NE YİYİP İÇMELİ?

    Güne mutlaka proteini bol bir kahvaltı ile başlayın. Yumurta beyazı, yoğurt, dilimlenmiş, ısıtılıp üzerine bir iki damla zeytinyağı eklenmiş domates, taze meyveler ve tam tahıllardan yapılmış kahvaltı gevreklerine ağırlık verin.

    Güne bir bardak ılık su -birazcık limon ekleyebilirsiniz- ve ½-1/4 bardak meyve suyuyla başlamanız iyi olur. “Nar suyu”, “nar suyu, portakal suyu” karışımı, “havuç-portakal suyu-nar suyu” karışımı mükemmel tercihlerdir. Kahvaltıdan önce alacağınız bir tablet alfa lipoik asit ve kahvaltı sonrası yutacağınız 100 mg ubiquinol (aktif CoQ10) işinizi daha da kolaylaştıracaktır.

    BALIK-YOĞURT-DOMATES FAVORİ

    Öğle ve akşam yemeklerini de protein ağırlıklı yemeniz iyi olur. Balık öncelikli seçiminiz olmalı. Az yağlı kırmızı et, tavuk hindi veya yoğurt da doğru seçimlerdir. Öğle ve akşam yemeklerinde salata -özellikle domatesten zengin salatalar- yemeyi ihmal etmeyin. Gün boyu sık sık ve az miktarda su için. şekerli, gazlı, kolalı içeceklerden uzak durun. 1-2 fincan kahve 3-4 fincan çay ve mineralli su -soda- en doğru tercihlerdir.

    Tam tahıllar ve özellikle bakliyat grubu yiyecekleri daha sık tüketin. Kırmızı fasulye, yeşil mercimek sofralarınızda daha sık yer alsın. Ara öğünlerde meyve dilimleri, ceviz ve bademden faydalanabilirsiniz. Yağı azaltılmış yoğurt da iyi bir ara öğün seçimidir.

    Salatalarınıza öğütülmüş ceviz, ayçiçeği taneleri, öğütülmüş keten tohumu, küçük meyve dilimleri eklemeyi ihmal etmeyin. Tuzu her zamanki gibi azaltın. şekerli yiyeceklerin tamamından uzak durun. Unlu, nişastalı yiyeceklerle ilişkinizi sınırlayın.

    Kırışıklık azaltma planının önemli bir parçasının da düzenli egzersiz yapmak olduğunu sakın unutmayın. Uykunuza, istirahatınıza özen gösterin. Stresten uzak kalmaya çalışın.
     

Sayfayı Paylaş