1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Kırışıklıklar İçin Yüz Egzersizleri..

Konusu 'Bakım & Makyaj & Güzellik' forumundadır ve TeBeSSüm tarafından 14 Nisan 2009 başlatılmıştır.

  1. TeBeSSüm

    TeBeSSüm Pamuk Prenses ツ Özel üye

    Katılım:
    19 Eylül 2006
    Mesajlar:
    2.233
    Beğenileri:
    1.235
    Ödül Puanları:
    4.830
    Cinsiyet:
    Bayan
    Banka:
    836 ÇTL
    Cildin tazeliğini korumak ve kırışıklıklar için ilk adım cilt temizliğine dikkat etmektir. İkinci adım ise cilde yapılacak etkili egzersizlerdir.
    Kırışıklıklar İçin Yüz Egzersizleri
    Bu egzersizlerin amacı kan dolaşımını hızlandırmaktır. Kan dolaşımının sağlıklı olmadığı bir cilt, soluk görünür. Aynı zamanda bu bozukluk, kırışıklığın zeminini hazırlar. Egzersizler düzenli yapıldığı zaman olumlu sonuçlar alınacaktır.
    Mimik hareketini sağlayan kasların defalarca kasılıp gevşemesi sonucunda, esnekliğini kaybeden ciltte, yaşla birlikte derin izler ortaya çıkar. Yüz kasları bedenin diğer kasları gibi kendini destekleyemez. Yüz ifadesindeki değişiklikler dışında kaslar hiç çalışmamaktadır. Sonuç olarak yüz kasları zayıflar. Düzenli sporun, vücuttaki kas oluşumunu sağlaması gibi, bilinçli kas antremanı da yüz kaslarını güçlendirir.

    Alındaki Çizgiler İçin: Parmaklarınızı kaşlarınızın üzerine yerleştirip aşağı doğru itin ve oluşan basınca kaşlarınız ve alın kaslarınız ve alın kaslarınızla karşı koymaya çalışın. Kısa bir süre sonra gevşetin.

    Sarkık Yanaklar İçin: Gülümseyin, parmaklarınızı yanaklarınızın üzerine koyun. Ağız ve yanak kaslarınızı kulaklarınıza kadar kasın ve bırakın.

    Yorgun Gözler İçin: Gözlerinizi elinizden geldiğince açın. Kısa bir süre bekleyin ve normal hale dönün. Göz kapaklarından sarkma olanlar bu arada göz çevresi kaslarını da sıkmalıdır.

    Dudak Kenarlarındaki Sarkmalar İçin: Dudaklarınızı dişlerinizin arasına alın, ağzınızın yan kısımlarındaki kasları yukarı doğru itin. Bu hareket ayrıca, üst dudak üzerinde kırışıklar oluşmasını da engeller.

    Göz Etrafı Kırışıklıklar İçin: Parmaklarınızı gözlerinizin iki yanına koyup, hafifçe iki yana doğru gerin ve gözlerinizi yarı kapatın. Göz çevresi kaslarını sıkın ve gevşetin.

    Yüzdeki Sarkmalar İçin: Çenenizi ileri doğru çıkartın, ağzınızı iyice açın. Boyun ve çene kaslarınızı iyice gerin ve bırakın. Yanakları ve çeneyi sıkılaştıran bu hareketlerin çok büyük yararları vardır. Bu egzersizler cilt için çok önemli. Ancak unutmayın ki yorgun ve gergin bir yüz ifadesi, insanı birkaç kırışığın gösterdiğinden çok daha yaşlı ve çökük gösterir. Bu nedenle her şeyden önce yüzünüzden tebessümü eksik etmeyin. ​
     

Sayfayı Paylaş