1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Kış diyeti 2013

Konusu 'Diyet / Mutfak' forumundadır ve arz-ı hal tarafından 16 Aralık 2012 başlatılmıştır.

  1. arz-ı hal

    arz-ı hal Özel Üye Özel üye

    Katılım:
    29 Kasım 2011
    Mesajlar:
    9.017
    Beğenileri:
    539
    Ödül Puanları:
    5.980
    Meslek:
    İşe başlamadan tatile giren hakime
    Yer:
    yüreğinden uzaklar da...
    Banka:
    199 ÇTL
    [​IMG]

    Yaz geldiğinde tüketmek istediğimiz kiloları veremediysek kış bize bir alternatif sunuyor. Zayıflamak için yaptığımız yaptığımız diyetler bir işe yaramadıysa kış diyeti ile vermek istediğiniz kilolarınızı verebilirsiniz. Yazın girmediğiniz bikinilerinizi atmayın. Diğer yaza saklayın. Zira kışın kilolarınızı verecek, yaza formda gireceksiniz. Bir haftada yaklaşık 3 kilo vereceğinizi söyleyen bu diyette neler yiyeceğimiz ise diyet listesinde.

    İşte Kış Diyeti Listesi;

    1. Gün

    Sabah: 1 dilim kızarmış ekmek, 1 yumurta, çay ya da kahve

    Öğle: 1 kase light yoğurt, 1 salatalık, 2 grissini

    Ara öğün: 1 elma

    Akşam: 1 tabak sebze çorbası, 1 tabak kıymalı pırasa veya ıspanak, 1 adet portakal


    2. Gün

    Sabah: 1 dilim kızarmış ekmek, 3-4 dilim salam, çay ya da kahve

    Öğle: 1 haşlama tavuk budu, 1 tabak pirinç çorbası

    Ara öğün: 1 portakal

    Akşam: 1 tabak şehriye çorba, 1 tabak haşlama karnabahar

    3. Gün

    Sabah: 1 dilim kızarmış ekmek, bir kibrit kutusu beyaz peynir, 1 adet salatalık, çay ya da kahve

    Öğle: 3 ızgara köfte, 1 kase yeşil salata

    Ara öğün: 2 grissini, çay ya da kahve

    Akşam: 3 yemek kaşığı pilav, 1 ızgara biftek, bol salata (yağsız)

    4. Gün

    Sabah: 1 dilim kepek ekmek, 1 katı yumurta, 5 adet zeytin, çay ya da kahve

    Öğle: 1 kase salata (zeytinyağlı ve limonlu), 1 kase sebze çorbası, 3 kaşık pilav

    Ara öğün: 4 adet diyet bisküvi

    Akşam: 4 adet ızgara köfte, 1 tabak ıspanak, 1 kase yoğurt


    5. Gün

    Sabah: 1 dilim ekmek, bir kibrit kutusu beyaz peynir, 1 bardak portakal suyu, 1 adet domates

    Öğle: 1 haşlama tavuk budu, 3 kaşık makarna, çoban salata

    Ara öğün: 1 elma

    Akşam: 1 kase haşlama limonlu karnabahar, 1 haşlama sosis
     

Sayfayı Paylaş