1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Kız Kulesi Milano'da

Konusu 'Dünya Turizmi & Dünyadan Kareler' forumundadır ve ZeyNoO tarafından 29 Haziran 2011 başlatılmıştır.

  1. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    İtalyanlar bu görüntüye bayıldı!

    [​IMG]

    Kültür ve Turizm Bakanlığının 2011 yılı reklam ve tanıtım kampanyaları kapsamında, İtalya'nın Milano kentindeki Duomo Meydanı'na yerleştirilen Kız Kulesi görseli beğeni topluyor.

    Alınan bilgiye göre, Bakanlığın resmi reklam ajansı olan dDf International tarafından hazırlanan poster, manken Tülin Şahin iş birliğiyle ve ''A Neverending Tale–Hiç Bitmeyen Masal'' sloganıyla Türkiye'nin sonsuz çeşitliliğini masalsı bir anlatımla yansıtıyor. Görsel, Avrupa'nın tamamındaki basın ve açık hava çalışmalarında kullanılıyor.

    Dünyanın en büyük gotik katedrali Duomo di Milano'nun bulunduğu meydan, kentin tam merkezindeki konumuyla Piazza Del Duomo olarak biliniyor ve çok sayıda yaya buradan geçiyor.

    Özellikle Milano'da bulunan Türkler, heyecan ve gururla çektikleri fotoğrafları Türkiye'deki dostlarıyla paylaşıyor ve sosyal paylaşım sitelerinde Duomo'daki Kız Kulesi arkadaş listelerine gönderiyor.

    Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürü Cumhur Güven Taşbaşı, konuyla ilgili AA muhabirine yaptığı açıklamda, Türkiye'nin Avrupa'daki tanıtım kampanyasının bu yıl verimli ve hızlı başladığını söyledi.

    Milano'daki Duomo Meydanı'na asılan görselde, rüyalar kenti İstanbul temasına vurgu yapıldığını ve Kız Kulesi'nin kullanıldığını anlatan Taşbaşı, ''Reklam ve tanıtım kampanyalarında yüksek erişimli, etkin ve en çarpıcı mecralarda görünür olmaya özen gösterdik. Duomo Meydanı da bunlardan bir tanesi. Şimdiye kadar aldığımız tepkiler gurur verici'' dedi.

    Reklam ve tanıtım kampanyalarının Avrupa'da devam ettiğini belirten Taşbaşı, rezervasyonların yoğun olduğu dönemde kampanyanın öneminin arttığını kaydetti.
     

Sayfayı Paylaş