1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Kızkardeş-abi diyalogları

Konusu 'Komik Yazılar ve Olaylar' forumundadır ve GöLGe tarafından 8 Nisan 2010 başlatılmıştır.

  1. GöLGe

    GöLGe Uzman

    Katılım:
    18 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.170
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    1.130
    Meslek:
    ÖĞRETMEN
    Yer:
    KaYSeRi-BaTMaN
    Banka:
    1 ÇTL
    kızkardeş - abi diyologları
    >> >>- aabiii, burda cips vardı nooldu..?

    >> >>- yedim.

    >> >>- e burda kurabiyeler vardı..?

    >> >>- onlarıda yedim.

    >> >>- yaa kolayı nereye koyduun?

    >> >>- içtim.

    >> >>- boşanda semerini yebe yuh! burda yarım bi çukulata var

    yiyorum ona göre

    >> >>- yiyemezsinkiii yaladım ben onu

    >> >>------------------------------------------------------

    >> >>- abi çay bardakları nerdee...?

    >> >>- ulan bide evin kızı olucaksın, hayret bişey yaa!!!

    >> >>- ya söylesenee..

    >> >>- tuvalete bak rezarvuarı içindeydi enson

    >> >>- e hani yok burdaa..

    >> >>------------------------------------------------------

    >> >>- abi ojemi gördünmüü..

    >> >>- ben sürüyorum şindi bidakka. kurusun rütuş yapıp vericem

    >> >>manyakmısın

    >>kızım

    >> >>sen ne biliym ben senin ojeni...!

    >> >>------------------------------------------------------

    >> >>- ya abii fırın nasıl açılıyodu???

    >> >>- açıl susam açıl diyosun açılıyo.

    >> >>------------------------------------------------------


    >> >>------------------------------------------------------

    >> >>- baak kaşlarımı aldırdım nasıl olmuuş

    >> >>- yuh alna baak Atatürk Hava limanı gibi

    >> >>- böhüüüü

    >> >>------------------------------------------------------

    >> >>- ciyaaak örümceekkkk anneciimm!

    >> >>- spidermanın posterini odana asarsın

    >>ama.

    >> >>------------------------------------------------------

    >> >>- abi saç kurutma makinesini gördünmüüüü

    >> >>- valla tost makinesiyle sevişiyodu enson.

    >> >>- bikerede doğru cevap ver bee

    >> >>- tamam be yedim.

    >> >>- bak buna inanırım işte.

    >> >>------------------------------------------------------

    >> >>- kimdi o ?

    >> >>- kim kimdi?

    >> >>- arayan

    >> >>- ne zaman?

    >> >>- demin Telefon da konustugun kimdi diyorum lafi dolastirma

    >> >>- osman

    >> >>- hmm. osman senin 1.90'a 90 bi abin oldugunu bilio mu?

    >> >>- ee bilmese de olur bence

    >> >>- hmm.

    >> >>------------------------------------------------------

    >> >>- biricik kardesim benim dunyanin en guzel kizkardesi

    cinimm.. - param yok, Su getiremem, bakkala gidemem ders calisiom

    >> >>- Allah cezani vermesin ben

    >>istemesem seni yapmiyolardi ama

    >> >>------------------------------------------------------

    >> >>- kalk yemek isit bana hadi kos kos kos firla

    >> >>- ya bi gun de kendin yap bi isini ya, allahim neydi gunahim

    >> >>- ne? yarin gece cikmak istemio musun?

    >> >>- dolma mi tavuk pilav mi?

    >> >>------------------------------------------------------

    >> >>- kız git bana hede hodo al getir bakkaldan

    >> >>- getirmem

    >> >>- getir lan

    >> >>- getirmem kendin al

    >> >>- doverim

    >> >>- dovemezsin

    >> >>- doverim

    >> >>- dovemezsin

    >> >>- gidiklarim

    >> >>- hangi bakkal demistin abi

    -alıntıdrı-
     
  2. patik

    patik Özel Üye Özel üye

    Katılım:
    24 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.343
    Beğenileri:
    374
    Ödül Puanları:
    3.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Hemşire
    Yer:
    Kayseri
    Banka:
    524 ÇTL
    En çok 1.90'a 90 boyutlu abiyi beğendim. :)
     
  3. GöLGe

    GöLGe Uzman

    Katılım:
    18 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.170
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    1.130
    Meslek:
    ÖĞRETMEN
    Yer:
    KaYSeRi-BaTMaN
    Banka:
    1 ÇTL
    İlk diyalog da abim ve benim her zaman aramda geçeni anlatıyor resmen :v
    bayıldım ona
     
  4. Çağlayağmur
    Hoşgörülü

    Çağlayağmur ... Süper Moderatör

    Katılım:
    15 Aralık 2010
    Mesajlar:
    15.093
    Beğenileri:
    4.417
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Ankara
    Banka:
    811 ÇTL
    - aabiii, burda cips vardı nooldu?
    - yedim
    - e burda kurabiyeler vardı?
    - onlarıda yedim
    - yaa kolayı nereye koyduun?
    - içtim
    - boşanda semerini yebe yuh! burda yarım bi çukulata var yiyorum ona göre
    - yiyemezsinkiii yaladım ben onu

    - abi çay bardakları nerdee?
    - ulan bide evin kızı olucaksın, hayret bişey yaa!!!
    - ya söylesenee
    - tuvalete bak rezarvuarı içindeydi enson
    - e hani yok burdaa

    - abi ojemi gördünmüü
    - ben sürüyorum şindi bidakka kurusun rütuş yapıp vericem manyakmısın kızım sen ne biliym ben senin ojeni!


    - ya abii fırın nasıl açılıyodu???
    - açıl susam açıl diyosun açılıyo


    - baak kaşlarımı aldırdım nasıl olmuuş
    - yuh alna baak atatürk hava limanı gibi
    - böhüüüü


    - ciyaaak örümceekkkk anneciimm!
    - spidermanın posterini odana asarsın ama


    - kimdi o ?
    - kim kimdi?
    - arayan
    - ne zaman?
    - demin telefonda konustugun kimdi diyorum lafi dolastirma
    - osman
    - hmm osman senin 190'a 90 bi abin oldugunu bilio mu?
    - ee bilmese de olur bence
    - hmm

    - biricik kardesim benim dunyanin en guzel kizkardesi cinimm
    - param yok, su getiremem, bakkala gidemem ders calisiom
    - allah cezani vermesin ben istemesem seni yapmiyolardi ama

    - kalk yemek isit bana hadi kos kos kos firla
    - ya bi gun de kendin yap bi isini ya, allahim neydi gunahim
    - ne? yarin gece cikmak istemio musun?
    - dolma mi tavuk pilav mi?

    - kız git bana hede hodo al getir bakkaldan
    - getirmem
    - getir lan
    - getirmem kendin al
    - doverim
    - dovemezsin
    - doverim
    - dovemezsin
    - gidiklarim
    - hangi bakkal demistin abi




    :)
     
  5. Suskun

    Suskun V.I.P V.I.P

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    23.242
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    6.230
    Yer:
    Türkiye
    Banka:
    2.052 ÇTL
    - ya abii fırın nasıl açılıyodu???
    - açıl susam açıl diyosun açılıyo:v
     
  6. yaren*
    Neşeli

    yaren* Herşey olması gerektiği gibi ;) Özel üye

    Katılım:
    24 Haziran 2011
    Mesajlar:
    8.204
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    4.480
    Yer:
    Kimseye ihtiyacım yok ben kendime bile fazlayım...
    Banka:
    416 ÇTL
    - kalk yemek isit bana hadi kos kos kos firla
    - ya bi gun de kendin yap bi isini ya, allahim neydi gunahim
    - ne? yarin gece cikmak istemio musun?
    - dolma mi tavuk pilav mi? :v
     
  7. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    - abi ojemi gördünmüü
    - ben sürüyorum şindi bidakka kurusun rütuş yapıp vericem manyakmısın kızım sen ne biliym ben senin ojeni!

    =kop
     
  8. eFSaNe_KaRTaL

    eFSaNe_KaRTaL | çArŞı | Özel üye

    Katılım:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    5.040
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    4.480
    Yer:
    Yaşanıp da bitenden daha acıdır yaşanmadan bitenle
    Banka:
    44 ÇTL
    AbiLik iyi yavv..ZevkLi iş asLında..Maaşıda oLsa var ya off..:D
     
  9. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    Ne maaşı yaa sizin bize maaş bağlamanız lazım :D
    Suyunuzu yemeğinizi garson gibi getiriyoruz önünüze daha ne istiyorsunuz :D
     
  10. eFSaNe_KaRTaL

    eFSaNe_KaRTaL | çArŞı | Özel üye

    Katılım:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    5.040
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    4.480
    Yer:
    Yaşanıp da bitenden daha acıdır yaşanmadan bitenle
    Banka:
    44 ÇTL
    Mecbur Getirceniz..:D
     

Sayfayı Paylaş