Komik Twitter Yazıları..

RUZG4R

ÖylesinE ♔
Özel üye
Katılım
8 Ekm 2011
Mesajlar
9,490
Beğeniler
3,354
#1
komik tweetler

Madonna 55, sevgilisi 22 yaşında. Jennifer Lopez 43, sevgilisi 26 yaşında. YANİ SEVGİLİN YOK DİYE ÜZÜLME DAHA DOĞMAMIŞ OLABİLİR.

Sorsan Lana Del Rey hastası...yalan,evde bangır bangır Güllü dinliyor..

Neymiş de oje sürerken ojesinin bozulması pahasına bana mesaj atıyomuş. Oje kurutucu spreylerden sıksana neden fakir fakir işler yapıyon.

Check-up yaptırdıktan sonra "ya boşu boşuna yaptırdık, hiçbişey çıkmadı" diye üzülen insanın kafası ne güzel kafa, pırıl pırıl.

Her aşk 4 kişi yaşanır. Esas oğlan ve akıl vereni, esas kız ve akıl vereni.

Arkadaşlar çiğnediğiniz sakızları lütfen yere atmayın. Yok la kuş falan demicem, ayağıma yapışıyor sonra, arkanızdan sövüyorum. Bilin yani

Toma da kopek ismi gibi,toma yat oglum desen her an çömecek gibi

Sizin Facebook'ta tarla ekip biçeceğiniz ilk okulda pamuklu yoğurt kabına fasulye dikmenizden belliydi zaten

'Özledim' mesajı bekleyen onca insan var ki. Rastgele bir numaraya 'özledim' diye mesaj atsan, Yetim doyurmuş kadar olursun yani.
 

RUZG4R

ÖylesinE ♔
Özel üye
Katılım
8 Ekm 2011
Mesajlar
9,490
Beğeniler
3,354
#2
Kızların giydiği gazeteli taytlar sayesinde bazı erkekler okumayı söktü.

Parıltılı dünyanın kokoş ruhlu cariyeleriyle cheesecake yiyeceğime, sevdiğim kadınla lahmacun yemeyi tercih ederim..

Uyumak için saydığım koyunlar çitin öbür tarafına kavurma olarak düşüyor. töbeler olsun yarabelalemin.

Günaydın ben saçma salı.Ne tatilim var ne sendromum, bir günün ertesi bile değilim. Neden varım onu bile bilmiyorum. Evlat olsam sevilmem.
 

RUZG4R

ÖylesinE ♔
Özel üye
Katılım
8 Ekm 2011
Mesajlar
9,490
Beğeniler
3,354
#3
Harika bi cumartesi geçirdim.Bir sürü mekana uğradım,salon,mutfak,balkon.İlerleyen saatler de,bi çılgınlık yapıp bakkala gitmeyi düşünüyorum..


Tamam bağırmak, çoşmak istersin anlarım da. Hülooğğğğğ ne lan.


Hadi çal giderken kapımı ' diyen Serdar Ortaça sesleniyorum. Kapı giderken değil gelirken çalınır...


- Sana bi fıkra anlatıyım mı?
+ Anlat - Anlat demekle olmaz sana bi fıkra anlatıyım mı?
Deyip eğlenirdik ne ara bu kadar cool olduk?


Biber gazından etkilendim. Ciddi düşünüyorum.
 

RUZG4R

ÖylesinE ♔
Özel üye
Katılım
8 Ekm 2011
Mesajlar
9,490
Beğeniler
3,354
#4
Adam 'konuşurken mutlu olduğunuz birini kaybetmemeye çalışın' yazmış. Yok zaten biz şizofreniz, malız biz, zorla kaybetmeye çalışıyoruz.


Halk TV'de sürekli aynı reklamları izlemekten ciğerim soldu


Sevgilisinden önce uyuyan erkek; öküz,
sevgilisinden sonra uyuyan erkek; beni uyutup karılarla mı konuşuyosun..
ya bi bırakında uyuyalım
 

RUZG4R

ÖylesinE ♔
Özel üye
Katılım
8 Ekm 2011
Mesajlar
9,490
Beğeniler
3,354
#5
M.G: ''Duran adam x okulunda okumuyor musun sen, yerini bulduk, dava açacağız, mahkemede görüşürüz.''
 

RUZG4R

ÖylesinE ♔
Özel üye
Katılım
8 Ekm 2011
Mesajlar
9,490
Beğeniler
3,354
#6
+Uyuyor musun?
-Hayır sen?
+Canım ben öldüm. Şu an sırat köprüsünün önünde denge bilekliği satıyorum ya.
 

RUZG4R

ÖylesinE ♔
Özel üye
Katılım
8 Ekm 2011
Mesajlar
9,490
Beğeniler
3,354
#10
''İnsanlar 2'ye ayrılır;
1 - Şuan havuz da deniz de eğlence yapanlar.
2 - Biz.''
 

Benzer konular

Top