1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Luca Koza - Satış Yönetimi

Konusu 'Muhasebe Programları Kullanımı' forumundadır ve KıRMıZı tarafından 14 Nisan 2012 başlatılmıştır.

  1. KıRMıZı
    Aşık

    KıRMıZı TeK BaşıNa CUMHURİYET V.I.P

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    26.784
    Beğenileri:
    4.371
    Ödül Puanları:
    11.580
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Karmaşıkkk
    Yer:
    TÜRKİYE
    Banka:
    83 ÇTL
    Satış Yönetimi

    LUCA KOZA uygulaması, siparişten teslimata kadar, işletmelerin doğru zamanda ve uygun koşullarda müşterilerine ulaşmalarını sağlayacaktır. Tüm satış operasyonlarının yönetimi; satış ve pazarlama departmanlarına sunduğu çözümlerle sağlanmaktadır.

    Satış yönetimi modülü ile müşteriye sunulan hizmetin kalitesi artmakta, karar alma süreçleri verimli ve aktif hale gelmekte ve işletmelerin daha etkin stratejiler geliştirmesi mümkün olmaktadır. Satış koşullarının oluşturulmasında; müşteri ve ürün gruplarına göre TL ve Döviz cinsinden özel sınırsız satış fiyat listeleri tanımlama seçeneği bulunmaktadır. Özellikli ürünlere istinaden değişik ürün gruplarından oluşan 'paket tanımlama' oluşturulması işletmelere büyük kolaylık sağlamaktadır. Ayrıca sipariş girilirken, ilgili cari hesaba ait 'tahsil edilmemiş fatura bilgileri', 'bekleyen siparişler', 'bekleyen irsaliyeler' raporlarına ve analizlere ait verilere kısa yol tuşlarıyla ulaşılabilmektedir.

    LUCA KOZA uygulaması ile kampanya dönemlerinde geçerli olan fiyatların zaman aralıklarında uygulanabilmesi ve kampanya dönemlerindeki satışların, satış ve pazarlama departmanı tarafından izlenerek kampanya verimliliğinin analiz edilmesi mümkündür. İş akışı satış tekliflerinin, satış siparişlerine otomatik olarak dönüştürülmesi şeklindedir.

    Müşteri risk analizlerinin her veri girişine göre ayrı ayrı yapılabilmesi sağlanarak, satış ve pazarlama departmanın iş akışının hızlandırılması amaçlanmıştır. Bu sayede risk limitini aşan müşterilerin teklif, sipariş aşamalarında uyarı mekanizması çalışmaktadır. Alınan satış siparişlerinin dönem, bölge, şube, satış elemanı, müşteri, ürün, tedarikçi gibi kriterler dikkate alınarak analizler alınabilmektedir.
     

Sayfayı Paylaş