1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Meşgul hayatı olanlar: Nasıl sağlıklı kalabilirsiniz

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve Papatya tarafından 6 Eylül 2012 başlatılmıştır.

  1. Papatya
    Meşgul

    Papatya Sözlerimi Geri Alamam.* Süper Moderatör

    Katılım:
    6 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    16.309
    Beğenileri:
    5.866
    Ödül Puanları:
    10.980
    Yer:
    Seattle.
    Banka:
    5.572 ÇTL


    MEŞGUL HAYATI OLANLAR: NASIL SAĞLIKLI KALABİLİRSİNİZ

    Aşırı stres ve yoğun iş temposu artık hayatımızın bir parçası haline geliyor. Bu yoğunluk aynı zamanda sağlık hakkında düşünmemizi mahrum bırakmaktadır.

    Ama yine de sağlıklı bir diyet, kronik stresin üstesinden gelmede ve günlük hayatın zorluklarına karşı dirençli olmanıza yardımcı olabilir.

    Aşağıdaki ipuçları hayat kalitenizi artırmaya yönelik doğru yönde size rehberlik edecektir:

    Öğünlerinizi tüm besinler açısından zengin gıdalar tüketmek şeklinde planlayın. Çünkü iyi bir sağlık için birçok farklı besin gereklidir. Elma, üzüm ve muz gibi meyveler yoğun olan insanlar için büyük önem taşır. Menünüzde bu meyvelerden biri mutlaka bulunsun. Bu meyveler koşuşturma esnasında size destek sağlayan mükemmel besinlerdir.

    Kilonuzu sağlıklı bir düzeyde tutmak her zaman daha iyidir. Kilo gövde tipi, boy, kalıtım ve yaş gibi farklı unsurlara bağlıdır. Aşırıya kaçmadan yiyecekleri yemek gerekli bir kiloyu korumanıza yardımcı olacaktır.

    Günlük su en az 2 litre su için ve bunu amaç haline getirin. Ayrıca pasta, patates ve tahıllar gibi nişastalı ürünlerden kaçının. Kola içmeyiniz. Ayrıca, akılda tutulması gereken bir bilgi karbonhidratlar düşman değildir, sadece onlar doğru kaynaktan alınmalıdır.
    Hafta sonu boyunca sağlıklı kalabilmek için mutlaka büyük bir kase bir çorba içmeyi alışkanlık haline getirin. Bunu sık sık yapamıyorsanız büyük bir tencerede çorba pişiriniz. Yemek yeme zamanı küçük kaplara koyarak ısıtabilir bu şekilde okula veya işe gitmeden önce kendinize servis yapabilirsiniz.

    Çalışırken çay, kahve, kola yerine meyve suyu içmeyi alışkanlık haline getirin. Meyve suyu sizi vitamin ve mineral bakımından yoksun bırakmayacaktır. Meyve suyu yerine soda da tüketebilirsiniz.

     

Sayfayı Paylaş