1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Modanın Türk Markaları

Konusu 'Moda' forumundadır ve Suskun tarafından 12 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

  1. Suskun

    Suskun V.I.P V.I.P

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    23.242
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    6.230
    Yer:
    Türkiye
    Banka:
    2.052 ÇTL

    Modanın Türk Markaları

    * VAKKO
    * BEYMEN
    * BEYMEN KIDS
    * BEYMEN CLUP
    * DAMAT ADV
    * TWEEN ADV
    * IPEKYOL
    * NETWORK
    * FABRIKA
    * POLO GARAGE
    * ATALAR STORE
    * MUDO Collection
    * CCS SARAR
    * ABBATE
    * LENTE Dİ ABBATE
    * BİSSE GÖMLEK
    * LC WAIKIKI
    * DANIEL HECTER
    * US POLO
    * FAİK SÖNMEZ
    * RODİ JEANS
    * COLİNS JEANS
    * COLLEZİONE
    * TEKBİR GİYİM



    YENİ BİR TÜRK MARKASI ''MOUSKA''
    Bir süredir New York'ta yaşayan genç tasarımcı Berna Fotocan, kendi yarattığı markası ''Mouska'' ile fuarda büyük beğeni topluyor. İşletme mezunu olan Fotocan, Türkiye'de uzun yıllar Beymen ve Demsa Grupta çalıştıktan sonra New York'ta dünyanın önde gelen tasarım okullarından Parsons School of Design'da moda tasarımı eğitimi almış, çalışmış ve sonunda kendi markasını yaratmaya karar vermiş.
    Fotocan, ilk koleksiyonunun fuar komitesi tarafından hem New York'ta hem de Paris'te beğenilip fuara seçilmesi dolayısıyla çok heyecanlı olduğunu söyledi. Fuarda gördüğü ilgiden çok memnun olduğunu belirten Fotocan, kıyafetlerinde yalın tasarım anlayışını modern detaylarla zenginleştirdiğini, geçmişle günümüz arasında romantik bir köprü kurmaya çalıştığını kaydetti.
    Özellikle Jane Austen romanlarından uyarlanan filmlerdeki 18. yüzyıla ait romantik çizgileri bugünün gerçekçi dünyasıyla harmanladığını belirten Fotocan, büyük bir enerjiye sahip olan New York'ta yaşamanın tasarımlarını olumlu yönde etkilediğini söyledi. ''Mouska'' isminin de kendisini ve çizgilerini çok iyi yansıttığına inandığını ifade eden Fotocan, 2007-2008 kış koleksiyonunda kadının ruh hallerindeki ikilemleri ve geçişleri ''Adaptation'' temasıyla işlediğini dile getirdi. Amacının Türk modacısı olarak ismini ve markasını önce ABD'de, daha sonra da Türkiye, Avrupa ve Japonya'da duyurmak istediğini söyleyen Fotocan, New York'ta birkaç sezon sonra bir defile yapmayı planladığını belirtti.
    ''Her yaratıcı düşünce, arkasında bir iş planı olduğu zaman hayata geçebilir'' düşüncesinden hareket eden Fotocan, modern, ayakları yere basan, ne istediğini bilen, günün her saati çekici görünmek isteyen kadınlar için kıyafet tasarladığını söyledi.


    Mavi Jeans..!

    Mavi Jeans 1991 yılında İstanbul'da kuruldu. Yılda 7 milyon adetlik satışıyla 10 yıldır Türkiye'nin lider markası olan Mavi; ABD, Kanada, Almanya, Avustralya, İngiltere, Danimarka, İtalya ve Hollanda'nın aralarında bulunduğu 50 ülkede 4.600 noktada satılıyor. İstanbul, New York, Vancouver, Montreal, Berlin ve Frankfurt'ta "flagship" mağazaları bulunuyor.

    Mavi; İstanbul, New York, Vancouver, Montreal, Londra, Frankfurt, Münih, Kopenhag, Brüksel, Sidney, Zürih, Paris, Toronto, Milano ve Amsterdam şehirlerindeki 15 showroom'u aracılığıyla dünyayla buluşuyor.

    Mavi, Time Dergisi'nin 2006 Eylül'ünde yayınlanan Sytle & Design sayısında dünyanın en iyi 16 jeans markası arasında gösterildi.

    Mavi'nin bir jeans markasından global bir moda markasına doğru gelişiminde; "Perfect Fit" yani "Mükemmel Uyum" anlayışıyla geliştirdiği pazarlama stratejisinin başarısı yatar. "Perfect Fit" Mavi için, bir jeans'in sadece vücuda değil, aynı zamanda bulunduğu kültüre de mükemmel uyum sağlamasıdır. Mavi'nin müşterisiyle olan bağı ise bir hayat tarzı sunmanın çok ötesinde; onların hayatının bir parçası olmak ve onları da Mavi'nin bir parçası haline getirmektir.


    [​IMG]
    Erkek Giyim Sektörünün Öncü Markası "İmza"...
    Şüphesiz erkek giyimde kalitenin, şıklığın ve güvenilirliğin kimliği, kanıtı olan firmalardan biridir İmza. Kaliteli ve güvenilir ürünleri İMZA adıyla müşterilerinie sunmak ise kurulduğu 1985 yılından beri Taşkınırmak Giyim Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti’nin en önemli sorumluluğudur.

    Taşkınırmak Giyim Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti, 1985 yılında Hatay’da manifatura ürünleri satışı ile konfeksiyon sektörüne girmeye karar vermiştir. 1989 yılında manifatura ürünlerinin yanında erkek konfeksiyon ürünlerinin de satışının yapıldığı bir mağazayı Hatay’da açan Taşkınırmak Giyim, 1990’da pantolon ve gömlek üretimine girmiş, ikinci mağazasını 1994 yılında, Hatay Kırıkhan’da açmıştır.

    1996 yılında stratejik bir karar ile firma Adana’da bir showroom açmış ve toptan satışa başlamıştır.
    1999 yılına gelindiğinde, yeni bir marka arayışına girilmiş ve nihayetinde, yılların tecrübesi ve birikimi, “İMZA” markasıyla erkek hazır giyim piyasasında yerini almıştır.

    Taşkınırmak Giyim özüne, markasına kavuştuktan sonra 2001 yılında İstanbul’da bir showroom açarak faaliyetlerine devam etmiştir.

    Bu arada yurtdışına açılma çalışmalarını da sürdüren İMZA, VIRALLI ile dış piyasaları hedef belirlemiştir.

    Markalaşma sürecinin bir gereği olarak perakende sektörüne girmeye karar veren İmza, Türkiye genelinde toplam 16 mağazaya sahiptir. Ayrıca, Türkiye genelinde bulunan 200 satış noktasında müşterilerine hizmet vermektedir.
    Taşkınırmak Giyim, Adana Giyim Markaları Derneği (AGİMAD) ve Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği (AMPD) üyesidir.



    [​IMG][​IMG]
    Orka Group'un Son Markası BTURK..
    Vizyonu, Türkiye sınırlarını aşarak uluslararası tekstil platformunda global markalar yaratmak olan ORKA GROUP; Damat, Tween, ADV ve D’S Damat markalarına, başarılı tasarımcı: REHA ERDOĞAN’ın yöneticiliğinde BTURK markasını ekledi. BTURK binlerce yıldır çok kültürlülükle, çok dinlilikle çok dillilikle yaşayan kozmopolit kültürümüzün bir tasarım yansıması. BTURK geçmişi ve anılarıyla zaten var olan "Türk" simge ve görsellerini, "Türk" etnik ve otantik değerlerini gizlendikleri yerden çıkartarak günümüzün estetik anlayışıyla birleştirmekte.

    BTURK, objeden müziğe kıyafetten yemek kültürüne kadar pek çok alanda hayatımıza anlam katacak radikal bir tasarımlarından seçmeler…





    Abbate

    Abbate kuruldugu gunden bu yana yaklasik 20 yildir hazir giyim sektoru gomlek ve aksesuarlari
    kategorisinin, kategoriye yon veren lider markası konumundadir.

    Abbate koleksiyonlari Türkiye'nin onde gelen moda tasarimcilarindan olan Umit Unal yonetimindeki tasari ekibi tarafindan her sezon yeni bir konsept ile hazırlanmaktadir.
    Umit Unal Abbate tasarim grubu baskanlıgının yanı sıra, gelecek sezonların renk egilimlerinin belirlendigi ICC International Color Committee 'de Turkiye temsilcisi olarak gorev yapmaktadır.

    Gomlek ve aksesuarları ile iş dunyasının formal giyim tarzini ve tempolu yasam bicimini zenginlestirerek destekleyen , teknolojik yeniliklerin hayata gecirilmesinde öncü olmayı ilke edinmis ABBATE koleksiyonlari , gerek tasarim , gerek malzeme, gerekse dikim kalitesi olarak önemli dunya markalarının dahi uzerinde bir urun kalitesine sahiptir.
    Üstün ürün kalitesini her zaman müsteri ihtiyacları dogrultusunda gelistirmeye odakli olan Abbate markası icin bir diger vazgecilmez konu da üstün müsteri hizmeti anlayisidir..

     

Sayfayı Paylaş