1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Mucize Sebze Semizotu

Konusu 'Alternatif Tıp' forumundadır ve ~meLek~ tarafından 12 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. ~meLek~
    Cadı

    ~meLek~ GalataSaray'ım

    Katılım:
    15 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.052
    Beğenileri:
    188
    Ödül Puanları:
    3.330
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Öğrenci (:
    Yer:
    Napcan geLcenmi ki?
    Banka:
    109 ÇTL
    Beslenme ve diyet uzmanı Nil Şahin Gürhan: Semizotunun içeriğinde bulunan yüksek miktarda omega-3 yağ asidi onu diğer yeşil yapraklı sebzelere göre hissedilir bir şekilde ön plana çıkarıyor...

    Semizotundaki asıl mucize; Enerji değeri çok düşük neredeyse sıfır kalori olmasına rağmen Omega-3 yağ asidi açısından son derece zengin olması. Bu kadar düşük enerji içermekle birlikte (sadece 16 kcal/100g) yağ asitleri açısından bu kadar zengin ve işlevsel olması şaşırtıcı bir durum.

    Omega-3 yağ asidi mizin işlevsel ve kaliteli olmasını sağlayarak sağlığımızı korur ve geliştirir. Günlük miz içinde yeterli miktarda omega-3 yağ asidi kardiovasküler hastalık riskinizi azaltır otoimmün sistemimizi geliştirir. Ayrıca omega-3 yağ asidini yüksek düzeyde aldığınız zaman; kanda bulunan yağ olarak tanınan Tirigliserit miktarını düşürücü etki gösterir. Yeterli miktarda ve düzenli omega- 3 yağ asidi alımı ayrıca tümör büyümesini ingibe ettiği yapılan bilimsel çalışmalarda savunulmaktadır.

    Semizotu; Omega- 3 yağ asidi ile birlikte aynı zamanda lifi vitaminler ve mineraller yönünden de oldukça zengindir. A vitamini bilinen güçlü doğal bir antioksidandır ve görme için gereklidir. A vitamini cilt bakımı için de gereklidir. Semizotu C vitamini açısından da zengin bir kaynaktır. Bazı kompleksler riboflavin ve karotenoidler gibi vitaminlerde zengindir.

    Semizotunun mevsimi olan bu günlerde; her gün her öğünde semizotu tüketmeye özen göstermeliyiz. Salatasını yapıp söğüş olarak tüketip yoğurtla karıştırıp çiğ olarak tüketebiliriz. Ayrıca zeytinyağlı veya kıymalı semizotu olarak da tüketebiliriz.
     

Sayfayı Paylaş