1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Müşteri nedir? Müşteri hakları-Müşteri memnuniyeti nedir?

Konusu 'Gerekli Bilgiler' forumundadır ve Suskun tarafından 23 Ocak 2013 başlatılmıştır.

  1. Suskun

    Suskun V.I.P V.I.P

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    23.242
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    6.230
    Yer:
    Türkiye
    Banka:
    2.052 ÇTL
    Müşteri nedir?

    >Müşteri; sunulacak hizmeti almaya gelen kişidir.
    >Müşteri; yazılı, sözlü yada bizzat işletmenize gelen en önemli kişidir.
    >Müşteri; çalışanların işe devamını sağlayan kişidir, müşteri olmadan işletme çalışanlarının maaşları ödenemez.
    >Müşteriler çalışanlara bağımlı değildir. Çalışanlar onlara bağımlıdır.



    Müşteri hakları

    Seçme hakkına sahiptir.
    Parası karşılığında hangi mal ve hizmetin sunulacağını bilmek hakkına sahiptir.
    Şikayet etme hakkına sahiptir.
    Verilen kötü ürün, eksik ve yetersiz hizmeti reddetme hakkına sahiptir.

    Müşteri memnuniyeti nedir?

    Mal ve hizmet üreten işletmelerin tümünde sıklıkla “müşteri memnuniyetinden” bahsetmekteyiz, fakat bunun gerçek anlamı nedir? Müşteri memnuniyeti neden bu kadar önemlidir? Ve işimizle ne şekilde ilişkilidir?
    Müşteri memnuniyetini, müşterilerin beklentileri karşılığında mal ve hizmetten sağladığı fayda olarak tanımlayabiliriz.
    Beklenen > Gerçekleşen = Kötü
    Beklenen = Gerçekleşen = Vasat
    Beklenen < Gerçekleşen = İyi
     

Sayfayı Paylaş