1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Mutlu Olmak İÇİn Sevme

Konusu 'Aşk' forumundadır ve Hazangülü tarafından 30 Temmuz 2006 başlatılmıştır.

  1. Hazangülü

    Hazangülü Forum Onuru

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    9.885
    Beğenileri:
    117
    Ödül Puanları:
    4.480
    Banka:
    976 ÇTL
    Bu hayatta sevmek..sevmenin en güzel tarafı olsa gerek neden hep umut dolu olur insan sevince? aşk hep bi oyundur sahte insanların düşlerindeki bi bulut işlemesi bulutun gri işlemesi işte olay sadece bu seviyorum diyebilmek ama nedense hep aynı döngüde bu aşklar hep aynı oyunu oynuyor sanki senaryolar aynı insanları farklı gibi.
    Sevgi mululugu getirmez mi?o zaman niçin mutlu olmak için sevme.durup düşünmeyiz mi aşkın acımasızca oldugunu öyle bir girer ki aldıgın nefeste hissedersin adımlarını sanki ona atarcasına bir heycanla atarsın ama bilemezsin onu içinde yaşattıgını ve bi gün her şey bittiginde hayatın sadece aşk için var oldugunu anlayacaksın o gün elinden tutmayacak kimse sana yürü demeyecek artık bitmiş olacak gördüklerin artık zewk vermeyecek gülmek isteyecek ama gülemeyeceksin halbuki hep aşkı istemiştin işte bedeli bu agırlıgın altında ezilmekten bıkacaksın işte o zaman diyeceksin mutlu olmak için sevme diye artık çok geç yaşandı beyninde bir kere dön diyemeden yumacaksın gözlerini hayata...
    sönmeyen güneşlerse daha bir güçlü
    zaten???
    sonra hep bi umut olur yeni mutlu olmayı artık çok geçtir sevmişsindir bir kere durduramazsın,aşıkken uçarsın kuş gibi gün gelipte kanafın kırılıp düştüğünde artık mahkumsundur düştügün yerden kalkamayıp oldugun yerden hawaya bakmaya..ne care bulursun uçmaya ne de olduğunda güzeldir tıpkı iyi gün dostu gibi..
    aşkı iki türlü yaşarsın biri başkalarının tecrübelerinden yararlanıp acı çekmeden yaşamak diğeri ise duvarlara çarpa çarpa canını acıta acıta kanını döke gitsin..
    bide iki gönül bir olunca samanlık seyran olur demeniz yok mu? insanı çileden çıkarır sevgi parasız çekilmez yahu biraz gerçekci olun önce sağlık sonra iş en son aşk bir insanın hayatında ki en son üzer beklemediğin bir anda tekme yersin belki oda üzülür en az senin kadar ama bitmiştir artık sonra mı?sabahlar bir türlü olmaz güneş senin için doğmaz nefes alamadığını hissedersin geri dönmek istersin dönemezsin kırılmışsındır bikere..onsuz gideceğini bilmek ve bu kadar zavallı hale gelmendir..
    bunları okuduktan öğrendikten sonra hala aşka karşı hala aşksız bir hayat düşünemiyorum uğraşma arkadaş kitaplarla falan sana en yakın olan hastanenin psikiyatri bölümüne başvur..
    aşkı yaşayan böyledir işte ya yaşamayanındüşündünüzmü?ben düşündüm hemde çok..hayat onun için tozpembedir kaybetme korkusu yoktur yn umutludur hayattan bir pişman yaşamayan bin...
    acını çek, ağla ,ağlamak güzeldir süzülürken yaşlar gözünden sakın utanma yalnız abartma şu gelip geçici dünyada herşeye rağmen var olmak güzeldir hem artık bitti diye üzülme yaşandı sevin...güneşi görmek istiyorsan gölgeden çıkman gerekir hayata kendine ikinci bir şans ver(ona sakın verme)..
     
    dderya bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş