1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Mutsuz olduğunuzu gösteren işaretler

Konusu 'Felsefe / Psikoloji' forumundadır ve Papatya tarafından 9 Mart 2015 başlatılmıştır.

  1. Papatya
    Meşgul

    Papatya Sözlerimi Geri Alamam.* Süper Moderatör

    Katılım:
    6 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    16.309
    Beğenileri:
    5.866
    Ödül Puanları:
    10.980
    Yer:
    Seattle.
    Banka:
    5.572 ÇTL

    Aşağıdakileri son zamanlarda sık sık yaşıyorsanız mutsuzsunuz, kendinizi bu durumdan bir an önce kurtarın...

    Televizyon karşısında zaman geçirmek

    Bazen stresli bir günün sonunda gece boyunca TV izlemek kaçınılmazdır.
    TV dizileri ve yarışmaların arasında beyniniz gevşeyip, çalışmaya ara verir.
    Ancak bu sizin günlük rutininiz ise elinizdeki kumandayı bir süreliğine kenara bıraksanız hiç fena olmayacak. Ne yazık ki yapılan araştırmalara göre TV izleme süreniz ne kadar fazlaysa, mutluluk düzeyiniz de o kadar düşük anlamına geliyor. Vaktinizi arkadaşlarınızla geçirin, çeşitli yardım organizasyonlarında gönüllü olmaya çalışın.

    İlişkilerinizde sorunlar mı çıkıyor

    Artarak devam eden can sıkıntısı tükenmekte olan bir ilişkinin de işaretidir. Mutsuz insanlar gelecekte karşılarına çıkan problemleri çözmekte ve onlarla yüzleşmekte sorun yaşarlar.
    Yeni insanlarla tanışmazlar ve arkadaş çevrelerini genişletemezler.
    Ve insan ilişkilerinde sorun yaşadıklarında hoşnutsuzluk yakalarını bırakmayan bir alışkanlık haline gelir.
    Aslında sorunlu ilişkiler mutsuzluğun sebebi olabileceği gibi sonucu da olabilir.

    Uyku problemleri

    Araştırmalar uykusuzluk ile mutluluk düzeyinin birbirleriyle bağlantılı olduğunu gösteriyor. Uyku sorunu çeken insanlar, stres hormonu olarak da bilinen cortisol’ün etkilerine daha açıktır. İşte bu yüzden egzersiz yapmak ve uyku öncesi rahatlamak yeterli uyku almanıza yardımcı olabilir.

    Stres tabii olarak mutsuz ediyor

    Bilimsel araştırmalar, çevrenin insanların mutluluk düzeyinde büyük rol oynadığını gösteriyor. Güvende hissetmek ve rahatlık, tatmin ve memnuniyet hislerinin ortaya çıkmasında önemlidir. Aşırı stresli bir ortam endişe ve güvensizliğe neden olur. Elbette stresi hayatımızdan tamamen çıkaramayız ama olumlu düşünmek duygusal stres düzeyinin azaltılmasında önemli bir faktördür. Ayrıca çeşitli bedensel ve ruhsal rahatlama yöntemleri de bu konuda yardımcı olacaktır.

    Alıntıdır.


     

Sayfayı Paylaş