1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Obezite Egzersizleri

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve Çağlayağmur tarafından 1 Haziran 2011 başlatılmıştır.

  1. Çağlayağmur
    Hoşgörülü

    Çağlayağmur ... Süper Moderatör

    Katılım:
    15 Aralık 2010
    Mesajlar:
    15.093
    Beğenileri:
    4.417
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Ankara
    Banka:
    811 ÇTL
    Obozite hastaları için uygulanacak olan egzersiz programları kesinlikle kişiye özel hazırlanmalı ve sağdan soldan bulunan egzersiz programları kullanılmamalıdır. Kişinin kilo durumu ve vücut hastalıklarına göre ayarlanacak tempoda ki egzersizler kesinlikle faydalı olacaktır. Egzersiz yaparken dikkat edilmesi gereken en önemli noktalardan biri de kesinlikle düzenli yapılmasıdır. 1 gün yapıp diğer gün yapmamak veya ara vermek size iyi gelmek yerine kötü gelebilir ve sağlık problemleri doğurabilir.

    Obozite için egzersiz uzmanlarında bilgi alarak bir program hazırlamak oldukça faydalı olacaktır.

    - Yürüyüş obozite hastaları için oldukça faydalı bir egzersizdir. Yürüyüşleri günlük hayatımızı çok rahat bir şekilde entegre ederek uygulayabileceğimizden en popüler olan yöntemde budur. Ancak yürüyüş sırasında temponuza dikkat etmeli ve yürüyüşün hemen ardından yemek yememelisiniz.

    - İkinci yöntem ise biraz matematik uygulamasına dayanmaktadır. 220 den yaşınızı çıkartıp bunun % 70 ini hesaplayarak kendi nabız hızınızı tespit edersiniz. Eğer bir kalp ve sağlık sorununuz yok ise nabız hızınıza uygun bir şekilde aktivite planı yaparak uygulayabilirsiniz.

    - Yüzme, hem zayıflamak için oldukça elverişli bir spor dalıdır hem de obozite hastaları için kesinlikle önerilmelidir. Her gün yarım saat zevk ile yapılan yüzme size olumlu etkilerini kısa süre içerisinde gösterir.

    - Dördüncü yöntemimiz ise yapmış olduğunuz oboziteden kurtulma çalışmalarınızı korumak amaçlıdır. Yürüyüş yaparak veya yüzerek zayıfladığınız da bu alışkanlıkları hemen terk etmemeniz gereklidir. Yine obozite döneminde olduğu gibi asansör yerine merdiven çıkarak, yüzme yerine egzersiz hareketleri yaparak formunuzu koruyabilirsiniz.
     

Sayfayı Paylaş