1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Otomobilde Bor Madeni - Nanoteknoloji

Konusu 'Motorlu Araçlar Dünyası' forumundadır ve YoRuMSuZ tarafından 10 Ekim 2009 başlatılmıştır.

  1. YoRuMSuZ
    Avare

    YoRuMSuZ Biz işimize bakalım!

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    24.427
    Beğenileri:
    7.354
    Ödül Puanları:
    11.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    8.771 ÇTL
    NANOTEKNOLOJİ ürünü ve alternatifi olmayan BOR ve MCDP’nin, tribolojik aşınma önleyici olarak yurt dışında modern tesislerde, iki adet “0” sıfır km. otomobil motorunda, KATKILI ve KATKISIZ olarak yapılan uzun süreli test ve optimasyon çalışmaları sonunda; Motor, Yağ, Yakıt, Hararet Mekanizması, Akustik Emisyon, Isı Emisyonu, Atık gazların azaltılarak Ekolojik dengeye uyum ve EKONOMİK kazanımları “11” madde halinde kesin sonuç grafikleri , ana hatları ile aktarılarak kullanıcının anlayabileceği şekilde sunulmaya çalışılmıştır.

    8 aylık Optimasyon ve TEST çalışmalarının kesinleşmiş sonuçlarını şöyle sıralayabiliriz;

    A) MOTOR GÜCÜNÜN ARTIŞI: % 9

    BOR POWER katkılı yağ ve katkısız Normal Baz yağ ile çalışan iki adet sıfır km. otomobil motorlarında; ilk 4 saatte motor güçleri aynı seyretmiş, 4’ncü saatten itibaren BOR POWER ile çalışan motorda kademeli olarak güç artışı başlamıştır. 5’nci ve 8’nci saatler arasında motor gücü hızla artarak 100 saatlik deney sonuna kadar aynı kalmıştır. Güç artışının max. seviyeye ulaşıp 8’ nci saatten itibaren 100 saat deney süresinde Motor Gücü %9’luk artışı muhafaza etmiştir. (100 Beygir gücündeki motor 109 beygir güce ulaşarak yağ değişimi süresince bu performansını korumuştur.) (TABLO:1)

    [​IMG]

    B) YAKIT TÜKETİMİ TASARRUFU: % 7

    TEST’e tabi tutulan iki aracın yakıt harcamaları ilk 4 saate kadar aynı seyretmiş, 4’ncü saatten itibaren “BOR POWER” katkılı aracın yakıt tüketimi 6’ncı saate kadar kademeli olarak inerek % 6,8 seviyelerine düşmüştür.[Linkleri görebilmek için ÜYE olmalısınız!..]

    6’ncı saatten sonra 100 saatlik TEST Denemeleri süresince % 7’lik yakıt tasarrufu oranı hiç değişmemiştir.

    Yakıt tasarrufu Benzinli araçlarda ortalama % 7-10 , Dizel araçlarda da % 10-15 sevilerinde seyretmiştir. (TABLO:1)

    C) MOTOR SÜRTÜNME KATSAYISI DÜŞÜŞÜ: % 68 min.

    BOR ve MCDP Dünya’nın en sert maddesidir. Sekman , Piston, Piston Gömleği, Sibop ve dişlilerin sertlik oranı 3 ile 4 mohs arasında değişir. MCDP ise 10 mohs sertliğinde olup bu yumuşak parçalar üzerinde Dünya’nın en sert film tabakasını oluşturur. Hareketli ve sürtünmeye maruz kalan parçaların üzerinde oluşan bu film, parçaları ayna gibi yaparak sürtünme katsayısını % 68-70 düşürür ve oluşan aşınmaları önler, yüzeylerde zedelenme olmaz. Bu sayede; hareketli parçaların ömrünü ve Rektefiye süresini %100 arttırmıştır Oluşan film ile motor gücü performansı artmış, Akustik ve ısı Emisyonlarını dengelemiş, motorda işleyen atık gazların miktarını azaltarak geri dönüşümü olmayan benzin, yağ tüketimi ve enerji sarfiyatının düşürülmesiyle Ekonomik büyük faydalar sağlamıştır. (TABLO:2)

    [​IMG]

    D) YAĞ BASINCI ARTMIŞ, YAĞ ISISI DÜŞMÜŞTÜR

    Yağlama sistemlerindeki basınç 20 kPa artmış,motor yağının ısısını normalde 190°C olması gerekirken, 130°C üzerine çıkarmıştır. MCDP Homojenizasyonu iyi olması ve Dünya’nın seri “ısı” iletken maddesi olması, motor performansının artmasına ve yağın ısısını koruyarak ömrünün birkaç misli artmasına sebep olmuştur. (TABLO:3 )

    [​IMG]

    E) SOĞUTUCU GİRİŞ VE ÇIKIŞ ISISI, STANDART VERİLERE GÖRE 5-6 °C FARKLILIK GÖSTERMİŞTİR

    Bu farklılık dünya standartlarının ulaşmak istediği en iyi değerlerdir. Zor koşullarda ve sıcak ortamlarda büyük zararlara yol açan Hararet, Sekman kaynatma, conta yakma problemlerini önemli ölçülerde azaltarak motorların ani risk faktörlerine maruz kalmasını engellemektedir. Fiziki ve Coğrafi zor şartlarda, aşırı sıcak ülkelerde büyük tercih sebebi olacaktır.

    F) YANMA ODASI-İŞLENEN GAZLARIN ISISI

    İşlenmiş gazların başlangıçtaki ısısı 730 °C’ye endekslidir. BOR POWER katkılı motorda 4’ncü saatten sonra 744 °C’ye çıkmış, 12 saatten itibaren 100 saat süren deney boyunca hiç değişmemiştir.

    G) DÖNÜŞ DEVRİ FREKENSI

    Çevirme devri frekansı 2 min־¹ değişiklikte yağ tüketimi 10 gramdır.

    H) DENEY SONUNDA SÖKÜLEN MOTOR İÇERİSİNDEKİ TÜM PARÇALARIN RÖNTGEN İNCELEMESİ

    Piston çemberi (sekman)ların durumu incelendiğinde, kanallardaki hareket rahatlığının yüksek olduğu gözlenmiştir. Pistonların çevresinde, yüzeyinde, yataklarında herhangi bir zedelenme olmamıştır. Tüm sürtünen kısımlar ayna gibidir.


    Röntgen analizleri sonucu Piston yüzeyi ve sürtündüğü duvarlarda 10 MOHS sertliğinde, 5-6 Atom kalınlığında (-1/2 mkm) MCDP Film tabakası oluşmuş olması bize şunu göstermiştir ki; karteli delinen ve yağsız kalan motor ile aracınızın özelliğine göre 30 dakika ile 1,5 saat arası yolculuk yapabileceğimizi deneyler ispatlamıştır.
    • 10 MOHS’luk Film sayesinde Aracınızın markası ne olursa olsun 10-15 bin km. açılmasını beklemeden Maximum devir ve randımanda (Performansta) kullanabilirsiniz.
    • 10 MOHS’luk Film sayesinde; kışın motorun ısınmasını beklemeden marşa basar basmaz hareket etme imkanı verir.
    • 10 MOHS’luk Film sayesinde ; Motor üreticilerinin MOTOR UYUŞUM TEST ÇALIŞMA süresini 10’da bire düşürerek 1/10 yakıt ve zaman tasarrufu sağlar.
    İ ) NORMAL KATKISIZ VE KATKILI YAĞIN KARŞILAŞTIRILMASI

    Tablo-2’de görüldüğü gibi NORMAL KATKISIZ YAĞ ve MCDP -BOR içerikli BOR POWER içeren yağ ile çalışan motorlardan alınan kesin sonuçlar;

    1- BOR POWER ile çalışan motorlarda ilk 4 ve 6’ncı saatte oluşan 10 MOHS sertliğindeki Film tabakası, motor merkezindeki yağın ısısını 4’ncü saatte düşürmeye başlamış, 6’ncı saatten itibaren 130°C’nin üzerine çıkartmamıştır. 100 saatlik deney sonuna kadar motordaki yağ ısısı aynı kalmıştır.

    “BOR POWER”, motor parçaları üzerinde oluşturduğu 10 MOHS sertliğindeki MCDP -BOR Film tabakası ile Motor Parçalarındaki zedelenmeleri durdurarak, MOTOR REKTEFİYE ömrünü %100 arttırmıştır. Yağ ısısını 130 °C’de sabit tutarak yüksek ısıdan dolayı özellik ve viskozitesini kaybeden yağın ömrünü, %100 sürtünme katsayısını da min.a düşürerek motor ömrünü uzatmıştır. BOR POWER oluşturduğu Film ve ısı Absorbesi ile yağ basıncını ve Motor gücünü %9 arttırmıştır. Ve bu özelliğiyle yakıt tüketimini % 7 düşürmüştür.

    2- NORMAL KATKISIZ YAĞ ile çalışan motorda,4’ncü saatten itibaren ısı yükselerek 6’ncı ve 9’ncu saatlerde 190°C’lerin üzerine çıkmıştır. 200 °C’lerin üzerinde 100 saat çalışan motor sökülerek parçalarının mikro yapıları incelendiğinde sürtünen ve darbeye maruz kalan parçaların tümünde, Normal Yağın Defekt ve zedelemelere sebep olduğu görülmüştür.

    Yüksek ısı ve yüksek sürtünme sonucu darbeye maruz kalan yağın 100 saat sonunda; viskozite ve özelliği bozularak performansının ve basıncının düştüğü görülmüştür.

    BOR POWER’ın kazandırdığı bu farklılıklar bilimsel çerçevede ve kesin sonuçları ile siz değerli vasıta sahiplerine sunmaktan maksat, piyasadaki diğer katkı maddeleriyle kıyaslamayı bizzat kendinizin yapabilmesi içindir. TABLO:2

    J) ”FZG” MAKİNESİNDE; HAREKETLİ VE SÜRTÜNEN PARÇALARDA YAĞIN ETKİLERİ

    Birbiri üstüne binmiş dişlilere sahip, ısıtıcı spiralli, kontakt yerlerindeki ısıyı ölçebilen termometreli, 700 W. güç üretebilen bu makine, dişlilere uyguladığı basıncı kademeler ile arttırır. Makinenin özelliği 3.434 N.m’den, 534.427 N.m’ye 12 ayrı kademe ile çıkabilecek yapıdadır. Bu sistem bir Elektromotor ile iki üç kademede hız sağlar.

    W1=227.2 rad/s ve W2=454.4 rad/s (V=11.2m/s) Sistem içindeki yağ ısısı T = 90 ± 3°C’ye çıkınca harekete geçirilir. TABLO:4

    [​IMG]

    K) DENEY SONUCU MOTOR İÇ PARÇALARININ İNCELENMESİ

    Piston çemberi (sekman)ların durumu incelendiğinde,kanallardaki hareket rahatlığının yüksek olduğu gözlenmiştir, Pistonların çevresinde, yüzeyinde,yataklarında herhangi bir zedelenme olmamıştır. Tüm sürtünen kısımlar ayna gibidir. Röntgen analizleri sonucu, Piston yüzeyi ve sürtündüğü duvarlarda 10 MOHS sertliğinde;5-6 Atom kalınlığında (-1/2mkm) MCDP Film tabakası oluşmuştur. Motor içi diğer tüm aksamlarda da MCDP -BOR (ELMAS) Film tabakası oluştuğu görülmüştür. (TABLO:2)

    Bu da bize şunu gösterir ki Karteli delinen bir araç, yağsız 30 dk-1,5 saat süreyle yağsız yolculuk yapabilir. Nitekim deneyler bunu ispatlamıştır.

    BİR OTOMOBİL MOTORUNA

    452 Katrilyon adet ELMAS TANECİĞİ SIĞDIRABİLİYORUZ .!


    452 Katrilyon ELMAS taneciğinin özellik ve işlevleri;
    1. Misket veya üzüm taneleri gibi olan MCDP, Dünya’nın en sert maddesidir. Sertlik derecesi 10 MOHS’tur.
    2. Otomobilinizin motoruna konulan BOR POWER’daki 452 Katrilyon ELMAS’ın yüzey kaplama alanı 450 m²’dir. Motorunuzun iç hacmi ve parça yüzeyleri max:2 m²’dir.
    3. Otomobilinizin 3-4 kg.’lık yağın içerisine eşit dağılan, iyi homojenize olan 452 katrilyon BOR ELMASI, Dünya’nın en seri ISI İLETKENİ ve ISI ABSORBE eden maddesidir.
    4. Otomobilinizin motoruna konulan 452 Katrilyon BOR ELMAS kapladığı veya FİLM oluşturduğu yüzeylerde SÜRTÜNME katsayısını SIFIRLAMA seviyesine düşürür. Parçalardaki aşınmayı % 70-90 azaltır.
    5. Otomobil motorunuza konulan 452 Katrilyon BOR ELMAS hiçbir Organik ve İnorganik madde ve En kuvvetli asitlerle bile reaksiyona girmez, Okside olmaz. Bu özelliğinden dolayı içerikleri, Suni Kemik yapımında ve kanser hastalarında ilaç olarak kullanılabilmektedir.
    6. 6-7 ATOM büyüklüğündeki bu taneler, (1 metrenin milyarda biri yani 1 nanometre büyüklüğünde) hiçbir filtreye takılmadıkları gibi, saç telinden ince kanalları dahi takılmadan geçer ve tıkamazlar, 1 saç telinin 100.000’de biri büyüklüğünde Nanometrik küresel kristallerden oluşur.
    BOR POWER KORUYUCULARININ DİĞER İÇERİĞİ KNOW-HOW SIRRI OLDUĞU İÇİN, FAYDALARINI BİLMEMİZ YETERLİDİR.

    *BOR POWER PİYASADAKİ KİMYASAL KATKI MADDELERİYLE İÇERİK ve İŞLEYİŞ OLARAK HİÇBİR BENZERLİĞİ OLMAYAN “NANOTEKNOLOJİK” FİZİKSEL BİR KORUYUCUDUR

    Kaynak: nnt.com.tr
     
  2. Mavi Gül
    Avare

    Mavi Gül ѕση_¢ıqℓıк Özel üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.647
    Beğenileri:
    375
    Ödül Puanları:
    3.730
    Yer:
    Misafir Sevmez
    Banka:
    677 ÇTL
    Bor Türkiye de hızla hakettiği yeri buluyor bilinçli kullanıcıların birinci tercih sebebi halini almaya basladı bile tek sorun fiyatı oldukça yüksek :)
     

Sayfayı Paylaş