1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz
Notu Gizle
Merhaba Ziyaretçi.

"BENİM DÜNYAM" konulu resim yarışması başladı. İlgili konuya BURADAN ulaşabilirsiniz.

Sizi de bu yarışmaya katılıma davet ediyoruz...

Panik Atağa Karşı Öneriler

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve Çağlayağmur tarafından 3 Ocak 2013 başlatılmıştır.

  1. Çağlayağmur
    Hoşgörülü

    Çağlayağmur Mutlu Süper Moderatör

    Katılım:
    15 Aralık 2010
    Mesajlar:
    15.157
    Beğenileri:
    4.574
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Ankara
    Banka:
    1.571 ÇTL
    • Günde 25-3 litre su için: Su vücuttaki tüm kimyasal olayların yapıtaşı Bu nedenle su miktarındaki değişiklikler metabolizmaları etkiliyor Böbreklerin etkin çalışabilmesi için kabızlığın önlenmesinde toksik maddelerin vücuttan uzaklaştırılmasında rol alıyor

    • Kola gazoz gibi şekerli ve kafeinli içeceklerden uzak durun: Tansiyona şeker metabolizmasına ve kalp atımına etki edip panik atağı tetikliyor

    • Geleneksel veya Akdeniz beslenme tarzını tercih edin: Her öğünde her besin grubundan bulundurabilirsek vitamin ve mineral yetersizliği oluşması ihtimali azalıyor Çorba ile başlanan geleneksel beslenmede kan şekeri dengeleri daha sağlıklı oluyor

    • Glisemik indeksi yüksek besinlerden kaçının: Patates püresi pirinç pilavı beyaz ekmek mısır gevreği balkabağı kraker gibi yiyecekler kan şekerinde ani düşürüyor ya da yükseltiyor Bu durum da sinir sisteminde sorunlara neden oluyor

    • Kahve ve demli çay içmeyin: Bu tip içecekler çarpıntıya neden olabiliyor

    • Haftada 2-3 gün balık tüketin: Doymamış yağ asitleri açısından önemli Kanser ve psikolojik hastalıklara karşı koruyucu olduğu düşünülüyor

    • B vitamininden zengin besinleri yiyin: B vitaminleri sinir sisteminde etkin vitaminlerdir Eksikliklerinde nörolojik ve psikolojik sorunlar oluşabiliyor

    • Şeker ve şekerli gıdalardan uzak durun:
    Basit şeker içeren gıdalar tüketildiğinde kan şekerinde hızlı yükselmeler sonrasında hızlı düşüşler yaşanabiliyor Canınız şekerli bir tatlı istediğinde tercihiniz sütlü tatlı olsun

    • 3 ana ve 3 ara öğün şeklinde beslenin: Açlık sürelerinin uzamaması kan şekeri ve tansiyon dengelerinin korunması gerekiyor

    • Mercimek ve nohut gibi kuru baklagillerle tam tahıllı gıdaları tüketin: Bu besinler B vitamini açısından zengindir
     
  2. HAYAL__

    HAYAL__ * kaLp gözüyLe *

    Katılım:
    19 Aralık 2012
    Mesajlar:
    2.222
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    1.880
    Yer:
    İstanbul
    Banka:
    10 ÇTL

    Panik atak için bir kaç öneri..

    - Atak başladığı an sakin olun ve nefes alışlarınız arasında 3 e kadar sayın ve kısa nefes verin ... 10 defa bunu yapın

    - Atak başladığında ya da bunu hissettiğinizde düşüncelerinizi yada kendinizi mutlu olduğunuz şeylere yönlendirin.Ve bunu atak olmadan önce ve sonra da yapmaya devam edin.

    - Ayrıntılı iş ve uğraşlarla ilgilenin.. öR : Puzzle (yapboz) yapın
     
Benzer Konular
  1. Suskun
    Mesaj:
    3
    Görüntüleme:
    2.162
  2. ZeyNoO
    Mesaj:
    10
    Görüntüleme:
    1.190
  3. ~meLek~
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    331
  4. nestling_
    Mesaj:
    6
    Görüntüleme:
    293
  5. Papatya
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    214
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş