1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Papatya Bahçesi

Konusu 'Yaratıcı Drama ve Etkinlikler' forumundadır ve ZeyNoO tarafından 21 Aralık 2009 başlatılmıştır.

  1. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    Etkinliğin ismi: Papatya Bahçesi

    Seçilen Renk: Çocuklar istedikleri rengi seçerler.

    Katılımcı Sayısı:-

    Araç Gereçler: Maskeler,Kostümler

    Amaç: Doğadaki Yaşam

    Dağların eteklerinde güzel bir papatya bahçesi vardı. Dağların eteklerinden her yere papatya kokuları yayılır, bazen de dağların zirvesine kadar ulaşırdı.Tavşanlar papatyaların içinde dolaşırlar ve gökyüzünde uçan güvercinlerin kanat sesleri papatya bahçesine yayılırdı.

    Burası mutluluğun ve huzurun yeriydi.

    Çocukların bir kısmı papatya bir kısmı tavşan ve güvercin olur.Rüzgar sesi ile etkinlik zenginleştirilir.Daha sonra güneş ortaya çıkar gülümseyerek ve dans ederek.Papatyaları,tavşanları ve güvercinleri okşayarak ısıtır. Papatya bahçesinde hayat rüzgardan önceki haline geri döner.

    Tartışma: Etkinlik sonrası tartışma sırasında çocuklar sorular sorulur.

    Papatya sence nasıl?
    Güvercinler sence nasıl?
    Sence papatya bahçesi nasıldı?
    Sence bu bahçenin rengi ya da renkleri ne olabilir?

    TARTIŞMA AŞAMALARI
    Zihinde canlandırma: Oyuna katılan tüm çocuklar papatya bahçesini zihinlerinde canlandırırlar.

    Tanımsal düzey: Yapılan etkinliklerde geçen özellikleri çocukların istedikleri şekilde söylemeleri istenir.

    Duygusal düzey: Her çocuğun rolüne bağlı olarak neler hissettiği sorulur.

    Bilişsel düzey: Yapılan etkinliğin nedenleri üzerinde durulur.

    Yaşantısal düzey: Çocuklarla daha önce gördükleri bahçeler hakkında konuşulur. Hayvanlar kuşlar hakkında konuşulur ve günlük yaşam ile bağlantısı kurulur.
     

Sayfayı Paylaş