1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Plajlarda Güzel Gözükmenin 8 Yolu!

Konusu 'Bakım & Makyaj & Güzellik' forumundadır ve Papatya tarafından 17 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

  1. Papatya
    Meşgul

    Papatya Sözlerimi Geri Alamam.* Süper Moderatör

    Katılım:
    6 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    16.311
    Beğenileri:
    5.869
    Ödül Puanları:
    10.980
    Yer:
    Seattle.
    Banka:
    5.580 ÇTL



    Yazın ilk ayları, özellikle tatile çıkmadan evvel verebildiğimiz kadar kilo vermeye, vücudumuzu sıkılaştırmaya ve fit bir görünüme sahip olmaya çalışıyoruz. Ancak artık bu telaşa bir son vermeye hazır olun. Sizin için hazırladığımız 8 öneriyi uygulayın ve kendinizi sıkıntıya sokmadan, muhteşem bir görünüme sahip olmanın tadını çıkarın!

    Sakız çiğnemeye son

    çiğnemek daha fazla hava yutmanız anlamına geliyor, ve siz fark etmeseniz de mide ve bağırsaklarınızda gereksiz şişkinliklere neden oluyor. özellikle şekersiz sakızların çoğunda sorbitol ve xylitol gibi şeker alkolleri bulunuyor. Bu şeker alkolleri ince bağırsaktan geçerken metan gazı oluşturup istenmeyen şişkinliklere neden oluyor. Sakız yerine taze nane yaprakları çiğneyebilir ya da sadece dişinizi fırçalayabilirsiniz.

    Duruşunuzu düzeltin

    Pek çoğumuz öne doğru eğilme, kalıcı bir şekilde kamburunu çıkarma eğilimindeyiz. Bu da bizi olduğumuzdan daha kilolu gösterebiliyor. Başınızı kaldırın ve omuzlarınızı biraz daha geri atın. Göbeğinizi sürekli, aklınıza gelir gelmez içeri çekin ve sırtınızı daima dik tutmaya özen gösterin. Zamanla hem duruşunuz değişecek hem de çok çok daha zarif bir görünüme sahip olacaksınız.

    Lifli gıdalarla arkadaşlık kurun

    Cips ve çerez gibi basit karbonhidratların aksine sebze, meyve ve tam tahıllı gıdalar gibi kompleks karbonhidratlar midenin adeta birer gizli silahı. Elma, ıspanak, yulaf ezmesi gibi 'gerçek gıdalar' tüketmeye daha fazla özen gösterirseniz uzun vadede çok fazla zahmete girmeden bikiniye girmenizi sağlayacak kadar kilo verebilirsiniz.

    Kıkır kıkır gülün!

    Sizce neden 'gülmekten karnım ağrıdı' derler? Hiç düşündünüz mü? Gülmek bir grup karın kasını harekete geçiriyor ve sizi forma sokuyor! Yaz ayları gelmeden ara ara, birlikte kahkahalara boğulduğunuz arkadaşlarınızla buluşun. Seksi bir görünüme sahip olmak için günde en az 10 dakika içten bir şekilde gülün..

    Su, su, su...

    Günde 8 ilA 10 bardak su içmenizi şiddetle öneriyoruz. Günün koşturmacası, stresi derken su içmeyi unutuveriyor, susadığımızın farkına bile varmıyoruz. O kadar suyu içince midenizin çok daha fazla şişeceğini düşünüyorsanız yanılıyorsunuz, o şişkinlik geçici. Asıl kalıcı olan ise yeteri kadar içmemeniz. ABD'de yapılan bir araştırmada, vücudundaki su ihtiyacını daha çok çay ve kahve gibi içeceklerden karşılayanların içme suyu ile karşılayanlara göre belirgin bir şekilde daha kilolu oldukları saptanmış.

    Sebzeye ilgi gösterin

    Sıkı diyet programına ayak uyduramıyorsanız en azından fast-food, tatlı, çikolata ve cips gibi hızlı kilo almanızı sağlayan gıdaları bırakın. Yemeklerde sebze tüketin. Bir gün bezelye, diğer gün mercimek, ertesi gün karnabahar mesela. Sınırsız sebze ve meyve. Tavuk ve balık etinde de serbestsiniz. Yeter ki belli bir süre size asıl kiloyu aldıran şu bisküvi, tatlı, abur cuburlardan uzak durun. özellikle hafta sonu yaşantınızda hamburger, pizza gibi alternatiflere yönelmeyin. Yararını göreceksiniz!

    Kokteyl ve bira yerine bir kadeh şarap!

    Hollanda'da yeni yapılan bir araştırmanın sonuçlarına göre günde en az bir bardak bira veya bir kadeh kokteyl tüketen kadınlar şarap tüketenlere göre çok daha fazla kilo alma potansiyeline sahip. Bu belirgin fark şaraptaki antioksidanlardan kaynaklanıyor. Ayrıca, araştırmanın sonuçlarında çoğu kokteylin yüksek kalorili şurup ve diğer içeceklerden meydana gelmesinin de etkisi var. Bira da kalori bakımından oldukça tehlikeli. İçki olarak ne içerseniz için, yeter ki günde bir kadehi geçmesin.

    Uykunuzu alın

    Araştırmalar günde en az 7 saat uyumanız gerektiğini söylüyor. Daha az uyumanız vücudunuzda daha fazla yağın birikmesi anlamına geliyor. ihtiyacınız olan uykuyu alamıyor olmanız insülin direncine de katkıda bulunuyor. Uyku yoksunluğu ghrelin adı verilen, enerji dengesi ve besin alınımının düzenlenmesinde rol oynayan hormonun üretilmesinde aksaklıklara neden olabiliyor.


     

Sayfayı Paylaş