1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Pozitif Telkinler

Konusu 'Kişisel Gelişim' forumundadır ve ZeyNoO tarafından 4 Ocak 2012 başlatılmıştır.

  1. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    Pozitif Telkinler

    “Telkinlerin faydası olmadığını” duymuş ya da bunların işe yarayıp yaramadığını, yarıyorsa nasıl yaradığını merak ediyor olabilirsiniz.

    Yanıt elbette “Duruma göre değişir”dir. Her şey söz konusu telkine ve kişinin inanç seviyesine ya da daha doğrusu, inançsızlık seviyesine bağlıdır.

    Söylediğiniz ya da yazdığınız telkin size sahici ya da inandırıcı gelmiyorsa, büyük olasılıkla sizin nezdinizde geçerliliği olmayacaktır. Telkinleriniz hakkında kendinizi “iyi” hissetmelisiniz. Dolayısıyla, en iyi sonuca ulaşmak için telkininizi yazarken kendinizi nasıl hissettiğinize dikkat edin.

    Gerçekten inandığınız şeyi temsil etmeyen bir telkin yazarsanız, tereddüt eder ya da bilinçaltı düşüncenizde doğal bir dirençle karşılaşır ve kendinize engel olursunuz. Dolayısıyla, telkinlerinizi size inandırıcı gelecek yönde pozitif bir biçimde yeniden yazın ve yazdıklarınızı her gün yüksek sesle birkaç kez söyleyin. (Çünkü, yalnızca bir kez söylenen telkinler, bilinçaltı düşünme biçimlerinizi değiştirmek için yeterince güçlü değildir.)

    Örneğin, “Şuyum” demek yerine, bu size ters geliyorsa, telkininize “Şu süreçten geçiyorum” kelimelerini yerleştirin.

    Telkinler, kendinizi olmak istediğiniz kişinin kalıbına sokmanıza yardımcı olur. Telkinlerinizin “nasıl” olacağı konusunda esnek davranın. Birşeyi özgürce ve açıkça söylediğinizde, onu algılama şeklinizle ilgili bir sorun yaşamazsınız. “Kalıp” derken, aslında kendinizi değiştirdiğinizi, dolayısıyla bu yeni kendinizi zaman içinde yavaşça ve nazikçe oluşturmanız gerektiğini kastediyoruz.

    Telkininiz için kullandığınız kelimelere de dikkat edin; çünkü, böyle yapmazsanız, olumladığınız şey yaşama geçtiğinde bir miktar kaos yaşayabilirsiniz. Örneğin, mevcut işiniz stresli olduğu için yeni bir iş istiyorsanız, mevcut işinizden kovularak yeni bir işe başlayabilir ya da kendinize çok daha stresli bir iş bulabilirsiniz.

    Kaos ya da dramdan kaçınmak için, telkininize istediğiniz şeyi zahmetsiz ve yumuşak bir biçimde elde edeceğinizi ekleyin. Başka bir deyişle, telkininizde, sizin için pozitif bir değişim sağlayacak ve keyif alacağınız bir iş bulacağınızı yazın.

    “Eğlenceli ve tatmin edici bir iş bulma sürecinden geçiyorum ve bu işe geçişimin rahat ve stressiz olmasına çalışıyorum.”

    Bunu söylemeye karşı herhangi bir direnciniz yoksa, her gün bir kez tekrar edin.

    Hemen iş bulamıyorsanız da bunun asla bulamayacağınız anlamına gelmediğini unutmayın. İşlerin önce bir sıraya girmesi gerekir. Bu da şu demektir; ne istediğinizi gerçekten bilmelisiniz.Aksi takdirde, istediğiniz şeyle aynı rotada olmayabilirsiniz.

    Dolayısıyla, “mükemmel işi” beklerken, kendinize mevcut işinizin stressiz ve eğlenceli olduğunu tekrar edin. Artık, güvendesiniz. Mükemmel işiniz yoldayken, siz mevcut işinizde daha az stres yaşarsınız.

    Olayların gelişme şekli, beklediğinizden farklı olabilir. Sonunda yeni bir işe ihtiyacınız olmadığını, ama mevcut işinizdeki değişikliklere uyum sağlamanız gerektiğini anlayabilirsiniz. Çevrenizde olup bitenlere tepki vermeyi öğrendiğinizde, hayatınızın her alanında işiniz kolaylaşır.

    Günde 300'ün üzerinde telkin kullanan ama hiç sonuç alamayan insanlar vardır. Çözüm, odaklanmaktır. Sizin için gerçekten önemli olan birşeye odaklanın. Bu durumda, az ama öz olmak iyidir.

    Mevcut durumunuzda huzuru bulmak da başarıya ulaşmanızın bir sonraki adımı olabilir. Öyleyse, hayatınızda daha fazla neşe ya da sevgi keşfettiğinizi olumlayarak işe başlayın. Basit şeylerle işe koyulun.

    Kendinizi stresli bir durumda bulursanız, sakinleşmenize yardımcı olması için belli telkinleri tekrarlayabilirsiniz. Diyelim streslisiniz; varlığınızın derinlerine sızarak, “huzurlu ve dingin” olduğunuzu kendinize tekrar edin. Benliğinizin bu harika enerjiye akışını izlemek için kendinize zaman ayırın. Bu hızlı ve pozitif telkinler kullanışlıdır, dolayısıyla onları kullanmaya hazır olun.

    Kelimelerde hiçbir direnç olmaksızın, basit ve uzlaşmacı bir tavır takınırsanız, pozitif telkinlerle çalışmak çok kolay olabilir. Hemen bugün önümüzdeki 12 ay için kilit telkinlerinizi yazmaya başlayarak bu 12 ayınızı pozitif bir deneyim haline getirmek için çok şey yapabilirsiniz.
     

Sayfayı Paylaş