1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Reklam Nedir?

Konusu 'Gerekli Bilgiler' forumundadır ve arz-ı hal tarafından 18 Aralık 2012 başlatılmıştır.

  1. arz-ı hal

    arz-ı hal Özel Üye Özel üye

    Katılım:
    29 Kasım 2011
    Mesajlar:
    9.017
    Beğenileri:
    539
    Ödül Puanları:
    5.980
    Meslek:
    İşe başlamadan tatile giren hakime
    Yer:
    yüreğinden uzaklar da...
    Banka:
    199 ÇTL
    Reklam en genel tanımıyla, bir ürün veya organizasyon hakkında, ödeme ile yapılan, kişisel olmayan, ikna edici doğaya sahip, belirgin sponsoru olan ve araçlar kullanılarak izleyici olan müşteriye sunulan planlı bir iletişim biçimidir. Reklamlar ekonomik olanakları yüksek olan bütün şirketler tarafından kullanılır. Reklam, şirketin ideolojik, siyasal, ekonomik ve kültürel amaçlarına ulaşmasına yardım eder. Firma dünyasında pazarlamanın nihai amacı pazarın kontrol mekanizmalarından geçerek firmaya fayda sağlamaktır.

    Reklam endüstrisi öncelikle reklam verenler, reklam firmaları, medya ve endüstriye hizmet sunan tedarik firmalarından oluşur. Bu döngü içerisinde firmanın amaçlarına hitap edecek bir iletişimsel öğe ortaya çıkar. İşte bu öğe reklamdır. Reklam döngüsünü oluşturan bu organizasyonların yanında bir reklamın oluşması için gereken diğer unsurlar, hedef kitle, firmanın amaçları ve satış politikaları hitap etmesi olarak sıralanabilir. Firmalar her zaman ürünleri en iyi şekilde pazarlayıp, ürünleri satıp kar etmenin amacındadırlar bu nedenle reklamı kullanır. Hedef kitle diğer adıyla müşteri ise en uygun ve en iyinin peşindedir onlarda işte bu nedenle reklamları kullanır.
     

Sayfayı Paylaş