1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Reytingler Artık Twitter’dan Ölçülecek!

Konusu 'Twitter' forumundadır ve aslann tarafından 30 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. aslann
    Ruhhastasi

    aslann Ülken İçin Yaşa Aşkın İçin Öl!

    Katılım:
    25 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.970
    Beğenileri:
    499
    Ödül Puanları:
    5.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    MAVİ
    Banka:
    115 ÇTL
    [​IMG]


    Dünya gündeminin atılan bir tweet ile değiştirilebildiği sosyal mecra twitter’ın gücü bu sefer televizyon dünyasında boy gösterecek.
    Günümüzde sosyal medyanın ve televizyon dünyasının popülerliği her geçen gün artarken, hem sosyal medya kanalları üzerinden hem de bilinen analiz yöntemleri ile yapılan araştırmalar sonucu alternatif bir ölçüm tekniğine geçilme kararı alındı.

    Kimola’nın öncülük ettiği ve sosyal medya ile televizyon dünyasının harmanlanması ile oluşturdukları Sosyal TV bundan böyle reyting ölçümlerinde önemli bir role sahip olacak.

    Dünya üzerinde başta ABD ve Avrupa’da daha önce kullanılan bu sistemin ülkemizdeki ilk temsilcileri olan Kimola, 170’den fazla programın analizini Twitter üzerinden yaparak yeni bir reyting analiz yöntemi sunacak.

    Uzun süredir Facebook ile Twitter arasında süren reklam ve reklam gelirleri mücadelesi ise en azından Türkiye açısından twitter’ın lehine dönecekmiş gibi bir izlenim uyandırıyor.

    Twitter kullanıcılarının sık sık başvurduğu ve bir paylaşım sitili olan, bir şey izlerken yorumla birlikte tweet atmak fikrinden yola çıkılarak başlatılan bu analiz yönteminin, sosyal medyanın etkisinin televizyon ve reklamlar konusunda çok daha etkili olacağı yönünde ortak bir kanı yaratıyor.

    Bu güne kadar Twitter’ın televizyon izlenme oranındaki etkisi yadsınamaz bir gerçekken bakalım bu gelişmeden sonra televizyon programları sosyal medya çalışmaları konusunda nasıl bir strateji izleyecek. Bekleyip göreceğiz.
     

Sayfayı Paylaş