1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

sa arkadaşlar

Konusu 'Tanışma' forumundadır ve kübra taş tarafından 26 Eylül 2012 başlatılmıştır.

  1. kübra taş

    kübra taş Üyecik

    Katılım:
    26 Eylül 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    20
    Banka:
    0 ÇTL
    ben kübra .bir sorum olacaktı.bana acil yardımcı olabilir misiniz.çengel bulmaca nasl oluşturuluyor bir bilginiz var mı.bu sayfaya girdim üye olmak gerekiyormuş :) e üye de oldum fakat hala nerden ve nasıl oluşturacağımı bilmiyorum bi gazete sayfası oluşturuyorum o yüzden lazım. bana acil cevap lütfen
     
  2. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    55.176
    Beğenileri:
    6.100
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Kadın
    Meslek:
    Muhasebe
    Banka:
    23.054 ÇTL
    Merhaba Kübra hoşgeldin
    Bu konu umarım işine yarar.

    http://www.cerezforum.com/program-download/82034-cengel-bulmaca-programi-eclipsecrossword.html
     
  3. kübra taş

    kübra taş Üyecik

    Katılım:
    26 Eylül 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    20
    Banka:
    0 ÇTL
    çok teşekkür ederim hoşbulduk..umarım becerebilirim:)
     
  4. YoRuMSuZ
    Avare

    YoRuMSuZ Biz işimize bakalım!

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    25.152
    Beğenileri:
    8.424
    Ödül Puanları:
    11.330
    Cinsiyet:
    Erkek
    Banka:
    10.936 ÇTL
    Programın kullanımı çok basit @kübra taş. Takıldığın yerde yardımcı olmaya çalışırız. Örnek çengel bulmacalar da var sitemizde bu küçük programla hazırlanmış olan...
     
    Son düzenleme: 26 Ocak 2014
  5. kübra taş

    kübra taş Üyecik

    Katılım:
    26 Eylül 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    20
    Banka:
    0 ÇTL
    yaaa ben bilgisayarıma indirdim o proğramı ama nasıl çalıştıracağımı bilmiyorum..daha doğrusu nasıl oluşturacağımı...:(
     
  6. kübra taş

    kübra taş Üyecik

    Katılım:
    26 Eylül 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    20
    Banka:
    0 ÇTL
    tşk edrrim ilginiz için ama ben bu sitede yeniyim...takıldığım çok yer olacak..proğramı indirdim ben ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum
     
  7. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    55.176
    Beğenileri:
    6.100
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Kadın
    Meslek:
    Muhasebe
    Banka:
    23.054 ÇTL
Benzer Konular
  1. dihle
    Mesaj:
    3
    Görüntüleme:
    499
  2. erdalkarhan
    Mesaj:
    1
    Görüntüleme:
    836
  3. ahhsen

    Arkadaşlar..

    ahhsen, 28 Ocak 2009, Paylaşıldığı Yer: Soru - Cevap
    Mesaj:
    4
    Görüntüleme:
    1.351
  4. çilek_kiz
    Mesaj:
    12
    Görüntüleme:
    916
  5. Neriman

    Slm arkadaşlar

    Neriman, 4 Mart 2009, Paylaşıldığı Yer: Tanışma
    Mesaj:
    9
    Görüntüleme:
    581
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş