1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz
Notu Gizle
Merhaba Ziyaretçi.

"BENİM DÜNYAM" konulu resim yarışması başladı. İlgili konuya BURADAN ulaşabilirsiniz.

Sizi de bu yarışmaya katılıma davet ediyoruz...

Sağlıklı vücudun sağlıklı kemikleri olur

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve MeRciMeK tarafından 28 Şubat 2010 başlatılmıştır.

  1. MeRciMeK
    Masum

    MeRciMeK V.I.P V.I.P

    Katılım:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    9.084
    Beğenileri:
    1.887
    Ödül Puanları:
    7.230
    Banka:
    459 ÇTL
    Sağlıklı vücudun sağlıklı kemikleri olur diyorsanız bu haber tam size göre...
    • Süt ürünleri
    • Lifli yeşil sebzeler
    • Yoğurt
    • Kalsiyum desteği
    • Magnezyum desteği
    • D vitamini

    1. Kalsiyum ve D vitamini bakımından zengin ürünler tercih edilmeli. Kalsiyumdan zengin gıdalar; badem, ayçiçeği, çekirdek, yumurta, balık, nohut ve brokoli. Eğer besinlerinizde yeterli miktarda magnezyum, kalsiyum ve D vitamini yoksa yiyeceklerinize ekleyebilirsiniz. 19-50 yaş arasındaki insanların günde 1000 mg, 51 ve daha üstü yaştaki insanların ise günde 1200 mg kalsiyuma ihtiyacı var. Koyu yeşil lifli sebzeler, brokoli, somon balığı, istiridye yemeye özen gösterin.

    2. Aynı anda kalsiyum bakımından zengin ve tam buğday ağırlıklı besin tüketmeyin. Çünkü buğdayın içinde kalsiyumun emilmesini engelleyen bir madde bulunuyor. Sülfür içeren yiyeceklerle beslenin. Soğan ve sarımsak içeren yiyecekleri tüketmeye özen gösterin.

    3. Fazla sebze ve meyve tüketimi vücuttaki alkali seviyesinin artırarak kemikleri güçlendiriyor. Yeşillik, sadece kalsiyum değil, aynı zamanda K vitamini, potasyum ve diğer mineralleri de içeriyor. Kafein tüketimi azaltın. Ayrıca meşrubat gibi fosfor içerek içecek ve yiyeceklerden uzak durun. Çünkü fosfor vücudun kalsiyumunu dışarı atıyor.

    4. Yüksek protein içeren hayvansal besinleri tüketmeyi sınırlandırın. Yüksek protein içeren yiyecekler de kalsiyumun vücuttan dışarı atılmasına neden oluyor.
     
    Çağlayağmur, patik ve _nehir_ bunu beğendi.
  2. dderya
    Psikodeli

    dderya kOkOşŞ AdminE

    Katılım:
    29 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    11.756
    Beğenileri:
    7.780
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    izmir :)
    Banka:
    32 ÇTL
    Sağlıklı kemikler için sadece yiyecekler çok fazla etkili olmaz diye düşünüyorum.
    Her gün azıcık bile olsa egzersiz yapmak hem insana pozitif enerji verir hem de yaş ilerlediğinde de egzersiz alışkanlığımızı yitirmeyeceğimiz için vücudumuz bozulmaz ve kemiklerimiz düzgün kalır.
     
    MeRciMeK, Çağlayağmur ve _nehir_ bunu beğendi.
Benzer Konular
  1. GöLGe
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    512
  2. Paradoks ~
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    495
  3. Suskun
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    576
  4. Suskun
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    488
  5. Papatya
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    493
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş