Sağlıklı Zayıflama İçin 1 Günlük Liste

~meLek~

GalataSaray'ım
Katılım
15 Tem 2013
Mesajlar
3,415
Beğeniler
189
Şehir
Napcan geLcenmi ki?
#1
Kahvaltı


(Seçenek 1)
1 yumurta dereotu maydanoz roka 3 tam ceviz 1 dilim yağsız peynir 1 dilim tam buğday ekmeği

(Seçenek 2)
4 yemek kaşığı yulaf 1 bardak süt yarım elma yarım portakal 10 badem tarçın
Ara öğün


Yarım greyfurt 3 dilim taze ananas tarçın ve Yeşil ÇAY
Öğle


(Seçenek 1)
Havva Ana Salatası

(Seçenek 2)
Bereket Salatası
Ara öğün


Muz 10 fındık 1 bardak süt veya 2 dilim ekmek fırında lor peynirli ezme
Akşam


(Seçenek 1)
4 adet köfte ( ekmek içi yerine irmik ilaveli) esmer pirinç veya karabuğday ile domatesli pilav 1 kase yoğurt yeşil salata

(Seçenek 2)
Izgara Levrek humus kırışıklık karşıtı yeşil salata
Ara öğün


Yarım nar + 10 fındık veya yarım çay bardağı kabak çekirdeği ve 1 elma
Havva Ana Salatası; 4 çorba kaşığı haşlanmış mercimek yarım demet roka ve yarım göbek marul 50 gram lor peyniri 10 kuru yaban mersini 1 haşlanmış enginar SOS için 1 yemek kaşığı zeytinyağı 1 tatlı kaşığı hardal1 yemek kaşığı sirke.
Bereket Salatası; 8-10 haşlanmış lahana yaprağı 6 çorba kaşığı haşlama bulgur 1 demet maydanoz 1 haşlanmış kırmızı biber SOS için 1 Yemek kaşığı tahin 4 dövülmüş ceviz 2 çorba kaşığı limon suyu 1 tatlı kaşığı nar ekşisi.
Humus; 1 su bardağı haşlanmış nohut4 yemek kaşığı tahin1 kahve fincanı zeytinyağı3 çorba kaşığı limon suyu 2 diş sarımsak maydanoz kimyon pul biber tuz
Lor peynirli ezme; 2 yemek kaşığı lor 1 tatlı kaşığı keten tohumu 1 domatesin rendesi ince kıyılmış maydanoz yumurta beyazı.
 

Benzer konular

Top