1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Servise gitmeden uzaktan teknik destek

Konusu 'Cep Telefonları' forumundadır ve BeReNN tarafından 9 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

  1. BeReNN
    Uykumvar

    BeReNN Özel Üye Özel üye

    Katılım:
    30 Nisan 2011
    Mesajlar:
    8.809
    Beğenileri:
    493
    Ödül Puanları:
    5.330
    Cinsiyet:
    Kadın
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    Istanbul, Turkey
    Banka:
    4.801 ÇTL
    ogMeIn ile Vodafone, Türkiye'de kullanıcıların her türlü sorunlarına anında uzaktan teknik destek sağlayacak


    Uzaktan erişim uygulamaları ve çözümleri geliştiren LogMeIn ile işbirliği yapan Vodafone, Türkiye'deki akıllı telefon kullanıcılarının her türlü sorunlarına anında uzaktan teknik destek sağlayan LogMeIn Rescue ürününü “Mobil Yardım” adı altında ücretsiz olarak hizmete sunuyor. Türkiye'de ilk kez Vodafone'un müşterilerine sunduğu LogMeIn Rescue uygulamasından 2012'ye kadar yalnızca Vodafone müşterileri yararlanabilecek.

    Dünyanın en büyük mobil iletişim şirketlerinden Vodafone, teknolojinin en son olanaklarını müşterilerine sunmaya devam ediyor. Uzaktan erişim, dosya paylaşımı, sistem yönetim, veri yedekleme gibi alanlarda ürün ve çözümler geliştiren LogMeIn ile işbirliği yapan Vodafone, Türkiye'deki kullanıcılarının akıllı telefonları için her an teknik destek almasını sağlayacak bir uygulamaya imza atıyor.

    En güvenilir iletişim markası olma vizyonu doğrultusunda LogMeIn ile işbirliği yapan Vodafone bu sayede, LogMeIn Rescue ürünü ile akıllı telefon kullanıcılarının kolay, hızlı ve güvenli bir biçimde destek alabilmelerini sağlayacak. Uygun fiyatlı akıllı telefonlar ve avantajlı kampanyaları ile Türkiye'deki akıllı telefon pazarında yüzde 25 paya ulaşan Vodafone, LogMeIn işbirliği ile hem bireysel hem de kurumsal müşterilerine hizmet verecek.

    Dünya genelinde birçok operatör tarafından kullanılan LogMeIn Rescue uygulamasını Türkiye'de müşterilerine ilk kez sunan operatör Vodafone oldu. Vodafone'un hizmet verdiği 6 ülkede uygulanan ve 4 ülkede de test çalışmaları süren işbirliği sayesinde, akıllı telefon kullanıcıları birçok teknik destek hizmetini uzaktan alabilecek. Önceden yazılım yüklü olmasına gerek kalmadan, kullanıcı izni ile çalışan LogMeIn Rescue uygulaması ile e-posta konfigürasyonu, uygulama yükleme, dosya yönetimi, işletim sistemi güncelleme gibi uygulamalar teknik destek ekipleri tarafından kullanıcının akıllı telefonuna uzaktan erişilerek gerçekleştirilebiliyor. Güvenlik konusuna da büyük önem veren Vodafone, bu işlemi gerçekleştirirken kullanıcı izni ile hareket ediyor. Vodafone'un müşterilerine sunduğu LogMeIn Rescue uygulamasından hem bireysel, hem de kurumsal kullanıcılar ücretsiz olarak yararlanabiliyor.

    LogMeIn Rescue'nin yaratacağı katma değerlere değinen Vodafone Türkiye Satış ve Müşteri Operasyonlarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sinan Kızıldağ ise şöyle konuştu: “Biz Vodafone Türkiye olarak müşterilerimiz için en güvenilir iletişim markası olma vizyonuyla çalışıyoruz. Bu doğrultuda bireysel ve kurumsal müşterilerimize katma değerli hizmetler sunuyoruz. Şimdi bunlara bir yenisini daha ekliyoruz.

    Uzaktan erişim, dosya paylaşımı, sistem yönetim, veri yedekleme gibi alanlarda ürün ve çözümler geliştiren, dünyanın önde gelen teknoloji firmalarından LogMeIn ile işbirliğine imza atıyoruz. Bugün tamamı Türk mühendislerden kurulu Oksijen Ar-Ge isimli şirketimizle bir yandan kendi teknolojilerimizi üreterek dünya teknoloji liginde Türkiye'yi temsil ederken; öte yandan da küresel teknolojideki son gelişmeleri takip ederek Türkiye'deki tüketicilerin kullanımına sunuyoruz. Bunun da Vodafone'un inovasyona verdiği önemi gösteren çarpıcı bir veri olduğunu düşünüyorum.”

    Vodafone Türkiye Müşteri Operasyonları ve Online Servisler Bölüm Başkanı Hakan Çelik de “Bu işbirliği sayesinde Türkiye'deki akıllı telefon kullanıcılarına uzaktan teknik destek sağlayan ilk operatör oluyoruz. Hızla gelişen teknoloji ile bu teknolojiyi kullanmak isteyen müşterilerimiz arasında köprü olacağız. Müşterilerimizin yapmaları gereken tek şey ise uzaktan erişime izin vermeleri ve kendilerine yardımcı olacak teknisyenle işbirliği yaparak hızlıca sorunlarına çözüm üretmeleri” diyerek projenin önemini ve piyasada bir ilk olduğunu irdeledi.


    [​IMG]
     

Sayfayı Paylaş