1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Sıkı Kalçalara Sahip Olabilirsiniz!

Konusu 'Kadın' forumundadır ve İLkİm* tarafından 10 Mart 2010 başlatılmıştır.

  1. İLkİm*
    Avare

    İLkİm* MaviKuş ~ Özel üye

    Katılım:
    22 Kasım 2009
    Mesajlar:
    3.474
    Beğenileri:
    153
    Ödül Puanları:
    3.480
    Banka:
    136 ÇTL
    Sıkı Kalçalara Sahip Olabilirsiniz!
    Kalçanızı saklamak için büyük ve uzun kıyafetler giymekten kurtulmak ister misiniz? Sıkı ve düzgün kalçalara sahip olmak zor değil.

    Uzmanlar, sıkı kalçalara sahip olmak istiyorsanız, zıplamanızı öneriyorlar. Kısa zıplamalar ve sprintler, kalçalarınız için son derece faydalı egzersizlerdir.

    Kürek çekmek de işe yarayan egzersizler arasında yerini alıyor. Bu egzersiz sırasında, “gluteus maximus” adı verilen kas kütlesi çalışıyor.

    Bisiklette oturmadan, ayakta pedal çevirmek, bacak ve kalça kaslarınızı fazlasıyla çalıştıran egzersizlerden birisidir. Sonuçtan memnun kalacaksınız.

    Çömelme egzersizlerini boş vermeyin! Dizlerinizin ağrımasının sebebi, kalça kaslarınızın zayıf olmasından kaynaklanıyor. Kalça kaslarınız güçlendikçe, bu egzersizi daha rahat yapacaksınız.

    Kalçalarınızı çalıştıracak egzersizler:

    Dizlerinizin üstüne çömelin ve kollarınızı omuz hizasında açarak, ellerinizi yere dayayın. Baldırınız yere paralele olana dek, bir bacağınızı yukarı kaldırın. Bu sırada dizinizin 90 derecelik açı yaptığına emin olun. Hareketi 12 defa tekrarlayın ve bacak değiştirin.

    Hareketi kontrollü ve yavaş tekrarlayın. Kalçanızdaki yanma ve kasılmayı hissedin.

    Her iki elinize birer ağırlık alın. Sağ ayağınızı bir adım öne atın. Sol bacağınızı dizden kırarak, öne doğru yaylanın. Sağ topuğunuz yere basılı olsun. Sol diziniz, sağ topuğunuza doğru hareketlensin. Sağ ayağınıza doğru yüklenerek düzelin ve hareketi her bacak için 12 defa tekrarlayın.

    Çok faydalı olan bu hareketi her yerde yapabilirsiniz. Topuğunuzdan kuvvet almayı unutmayın!

    Her iki elinize birer ağırlık alın. Bir basamağın yanında durun. Sol ayağınızla yüksekliğe basın ve ağırlığınızı topuğunuza vererek yükselin. 12 defa tekrar edin ve ayak değiştirin.

    Bu step hareketi, kalçaları şekillendirmeye yarar. Ayağınızın üstünde yükselirken, topuğunuza verdiğiniz ağırlığa odaklanın.
     

Sayfayı Paylaş