1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Spor sonrası yenmesi gerekenler

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve Papatya tarafından 5 Eylül 2016 başlatılmıştır.

Etiketler:
  1. Papatya
    Meşgul

    Papatya Sözlerimi Geri Alamam.* Süper Moderatör

    Katılım:
    6 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    16.311
    Beğenileri:
    5.869
    Ödül Puanları:
    10.980
    Yer:
    Seattle.
    Banka:
    5.580 ÇTL

    Spor ve diyet yapmak gerçekten oldukça zor bir iştir.
    Evet diyeti ya da sporu tek başına yapabilirsiniz. Ama ikisini bir arada götürmek gerçekten zordur.
    Çünkü halsiz ve güçsüz kalırsınız bunun için yeterli beslenmelisiniz.
    Spor sonrası oluşan yorgunluk sizi yıldırmasın. Bu besinlerden tüketin, ve
    ASLA ÜMİDİNİZİ KAYBETMEYİN.


    İyi bir antrenman sonra vücudunuzu tekrar spor yapmaya hazırlamak ve enerji depolamasını sağlamak için bu besinler tüketilmeli.

    [​IMG]

    Yumurtanın sarısında ve beyazında protein var ve protein desteği sağlarken kalori ve yağı da kontrol altında tutuyor. Peynir ve taze sebzeler ise yorgun kasların onarılması ve enerji depolarınızın dolması için bu yemeği tamamlıyor.

    [​IMG]

    Muz, Süt, Yoğurt

    Hareketli sporların toparlanma içeriğidir. Süt ve Yoğurt protein ve karbonhidrat sağlayarak iki görevi birden yerine getiriyor.

    Muz ise sağlıklı kas fonksiyonu için güçlü bir besindir.


    [​IMG]

    Tahıllı Mısır Gevreği

    Egzersizlerden yarım saat sonra yemek yemek her zaman kolay olmuyor. Tahıllı mısır gevreği, bu durumlar için harika bir atıştırmalıktır.

    Somon Balığı

    Somon balığı kalp dostu Omega 3 yağ asitleri içermesinin yanında ideal bir protein kaynağıdır.


    Protein Dolu Sandviç

    Egzersizden sonra bir sandviç iyi gelir. Domates, tazelik ve C vitamini desteği sağlar.

    [​IMG]

    Fıstık Ezmesi

    Fıstık ezmesi, egzersiz sonrası gizli silahınız olabilir. Çok doyurucu olan fıstık ezmesini, içerdiği yağdan dolayı ölçülü olarak tüketin.

    Kaynak:Cnn Türk

     

Sayfayı Paylaş