1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Şuur Problemi

Konusu 'Doktorunuz Sizlerle !' forumundadır ve crucious tarafından 17 Haziran 2010 başlatılmıştır.

  1. crucious

    crucious Üyecik

    Katılım:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    20
    Banka:
    0 ÇTL
    (Öncelikli olarak beni mazur görün. Forum da yeni olduğum için özel mesaj atamadığımdan, derdimi genelden iletmek mecburiyetinde kaldım)

    Merhabalar. Hocam ben üzülerek belirtiyorum, 4-5 yıl civarı esrar-extacy olarak bilinen uyuşturucu maddeleri kullandım. Bunun neticesinden hafızam ile alakalı problemler yaşamaktayım. Geçmişim ile alakalı bir çok konuyu hatırlayamıyorum. Günlük konuşmalarda, iletişimlerimde bir çok şey aklımdan uçup gidiyor. Yani artık o maddeleri kullanmamış olsam bile, sanki hep rüya alemindeyim. Yaşayıp yaşamadığımın bile farkında olmakta güçlük çekiyorum. Yani bir sis'in içinde yolumu bulmaya çalışıyorum.

    Hasılı kelam, benim bu durumum nedir ? Bu sorunumu nasıl çözerim ? Yani ifade ettiklerimden anlayacağınız gibi büyük bir sıkıntı içerisindeyim. BU halimden hiç memnun değilim.
    Beynim eski haline dönebilir mi ? Veya dönecekse bu süreç ne kadar sürer ?

    Sorularımı cevaplandırabilirseniz beni çok memnun edersiniz Hocam.
     
  2. Dr_M

    Dr_M Özel Üye Özel üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    101
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    630
    Banka:
    0 ÇTL
    Merhaba. Olayın en zor aşamasını çözmüşsünüz. Saydığınız maddeler psikolojik bağımlılık yaptığı için bırakmak daha kolay oluyor. Tam olarak kendinizi iyi hissetmeniz biraz zaman alabilir. Ortalama 2- 6 ay gibi bir sürede sıkıntılarınız çok daha azalacaktır.Bu arada psikiatri uzmanı ile görüşmeniz bu süreci daha da kolaylaştıracaktır.
     

Sayfayı Paylaş