1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Toyota Türkiye geri çağırma kampanyası başlattı

Konusu 'Motorlu Araçlar Dünyası' forumundadır ve YoRuMSuZ tarafından 15 Şubat 2010 başlatılmıştır.

  1. YoRuMSuZ
    Avare

    YoRuMSuZ Biz işimize bakalım!

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    24.430
    Beğenileri:
    7.357
    Ödül Puanları:
    11.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    8.819 ÇTL
    Toyota, Türkiye’de “potansiyel gaz pedalı sorunu” na yönelik hazırlıklarını tamamladı. Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş., geçmiş yıllarda satılan ve kapsam dahilinde bulunan 57.301 adet araç için geri çağırma kampanyası başlattı.

    Aracınızın,“potansiyel gaz pedalı sorunu geri çağırma kampanyası” kapsamında olup, olmadığını öğrenmek için [Linkleri görebilmek için ÜYE olmalısınız!..].

    Geri çağırma kampanyası hakkında bilgi veren Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, kapsam dahilinde değerlendirilen araçların sahiplerine telefon ve elektronik posta ile ulaşılarak, en yakın Toyota Yetkili Servisi’ ne başvurmaları gerektiği bilgisinin verilmesine ve gerekli parçaların Toyota Yetkili Servisleri’ne sevkiyatına başlandığını belirtti. Bozkurt ayrıca, yaklaşık 30 dakika süren işlemin ücretsiz olarak gerçekleştirileceğini yineledi.

    [​IMG]Geri çağırma kampanyasıyla ilgili olarak herhangi bir tarih sınırlaması olmadığını açıklayan Bozkurt, ‘ bu kapsama giren tüm araçlar işlem görene kadar kampanyanın devam edeceğini, bir yıl sonra bile Toyota bayilerine başvuran müşterilerin dahi bu kampanyadan ücretsiz olarak yararlanacaklarını iletti.’

    Kampanya kapsamındaki tüm müşterilerine en kısa zamanda ulaşmayı planlayan Toyota, nadir olarak ortaya çıkan bu durumla ilgili olarak aracında bir problem yaşamayan müşterilerini de ileride oluşabilecek muhtemel durumlara karşı uyarıyor[Linkleri görebilmek için ÜYE olmalısınız!..] Müşterilerin konuyu ihmal etmemesi gerektiğini öneren Bozkurt, ‘ Kampanyamız ileride oluşabilecek muhtemel problemler için önlem mahiyetindedir. Bu nedenle,kampanya kapsamında yer alan tüm müşterilerimizi işlemlerini yaptırmak üzere Toyota Yetkili Servisleri’nden randevu almaya davet ediyorum.” dedi.

    NOT: Duyurusu yapılan bu kampanya, tüm müşterilere en üstün güvenlik standartlarını sunmak adına bir önlem mahiyetindedir. Bahsi geçen durum ile ilgili bilgi almak isteyen müşterilerin Toyota İletişim Merkezi’ne (0212 354 0 354) başvurmaları önerilmektedir.

    Kaynak: [Linkleri görebilmek için ÜYE olmalısınız!..]
     
    Son düzenleme: 15 Mayıs 2016

Sayfayı Paylaş