1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Tüketici Derneği'ni Çıldırtan Şikayetler!

Konusu 'Serbest Kürsü' forumundadır ve LoSt_LoVe tarafından 29 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

  1. LoSt_LoVe

    LoSt_LoVe Forum Onuru

    Katılım:
    12 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.011
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    2.880
    Yer:
    En sevdiğimin yanından :=)
    Banka:
    119 ÇTL
    Tüketici Hakları Derneği'ne gelen ilginç şikayetler, dernek çalışanlarına saç baş yoldurtuyor. 'Kazak aldım ısıtmıyor' diyen de var, eşini şikayet eden de...

    29 Ağustos 2009 04:01
    Tüketici Hakları Derneği Erzurum Şubesi, derneğe gelen ilginç şikayetler nedeniyle zor günler geçiriyor. 2001 yılında kurulan Tüketici Hakları Derneği Erzurum Şubesi'nin ikinci Başkanı Gamze İspirli, Erzurumlular'ın geçmişe nazaran 'Tüketici hakları' konusunda duyarlı olduğunu ancak hakları konusunda tam anlamıyla bilinçli olmadıklarını söyledi.

    Vatandaşların tüketici hakkı konusundaki hassasiyetinin ilginç başvurular da ortaya çıkardığını belirten Başkan Gamze İspirli, "Çok komik ve düşündüren şikayet dilekçeleri geliyor. Bu tür şikayetlerin çoğuna takipsizlik kararı veriyoruz" dedi.

    Uyanıklar da var!
    İspirli, sözlerine şöyle devam etti; "Kazak aldım ısıtmıyor' diyen de var, geçinemediği karısını derneğimize şikayet eden koca da... Bu tür şikayet dilekçelerini komisyonda gülerek değerlendirmeye alıyoruz. Birçoğuna takipsizlik kararı veriliyor" dedi. Bazı vatandaşların ise uyanıklığa kaçtığını belirten İspirli, "Arayan uyanıklar, çocuğuna büyük numara ayakkabı pahalı olduğu için küçük numara alıyor. Sonrada küçük numara ayakkabıyı götürüp büyük numara ile değişmek istiyor. Ancak mağazalar haklı olarak bunu kabul etmiyor" dedi.

    Tencereyi zorla mı sattık, almasaydınız'
    Son 6 ay içerisinde, Erzurum Tüketici Hakları Derneği'ne gelen ilginç şikayetlerden bazıları şöyle:

    Tüketici: Kazak aldım ısıtmıyor. Kazağı satan mağazadan şikayetçiyim.

    Dernek Kararı: Sıcak tutmuyor diye kazak değiştirilemez. Böyle bir Tüketici hakkı yok.

    Tüketici: Karımla şiddetli geçimsizlik yaşıyorum. O nedenle eşimden şikayetçiyim. Tüketici Hakları Derneği, eşimi terapi ettirsin.

    Dernek Kararı: Takipsizlik.

    Tüketici: Ben Atatürk Üniversitesi'nde görevli profesörüm. Kapıya gelen pazarlamacıdan tencere takımı aldım. Bir süre sonra tencere takımını normalinin 5 katı fazlasına aldığımı öğrendim. Geri vermek istedim, 'almasaydınız, zorla mı sattık' dediler. Cayma hakkımı kullanmak istedim, kabul etmediler.

    Dernek Kararı: Zorla satılmadığı için yapılacak bir şey yok. Takipsizlik.

    Kılıçoğlu'nda (Bir Pastane adı) bir bardak çay diğer yerlere göre pahalı. Bir bardak çayın fiyatı niye her yerde aynı değil. Kılıçoğlu'nu şikayet ediyorum.

    Dernek Kararı: Takipsizlik.

    Tüketici: Çocuğuma 36 numara ayakkabı aldım. Küçük olduğu için 38 numara almak istiyorum. Değişmiyorlar. Şikayetçiyim.
    Dernek Kararı: İnandırıcı bulunmadınız. Takipsizlik. (Takvim)
     
  2. klavye

    klavye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    170
    Banka:
    0 ÇTL
    Hepside komik ama buna gülmekten katıldım
     

Sayfayı Paylaş