1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Türk Telekom’un Marifetleri(KAPATMA BAŞKA ŞEY,İPTAL BAŞKA ŞEYMİŞ)

Konusu 'Duyurular / Yardım' forumundadır ve wien06 tarafından 5 Mart 2010 başlatılmıştır.

  1. wien06

    wien06 V.I.P V.I.P

    Katılım:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.117
    Beğenileri:
    148
    Ödül Puanları:
    4.480
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Viyana
    Banka:
    292 ÇTL
    Arkadaslar bugün nette bir sitede asagidaki yazi dikkatimi cekti. Ben yurt disinda oldugum icin asagidaki durum benim basima gelmedi. Sizleri bilgilendirmek icin bu konuyu sizinle paylasmak istedim.

    KAPATMA BAŞKA ŞEY, İPTAL BAŞKA ŞEYMİŞ…

    İsmi Türk Telekom ama, aslında pekte türk olmayan telekomun yeni marifetleri :

    Telefon, kablo TV ya da ADSL hattını “iptal” ettireceklerin dikkatine.

    Merhaba ,

    Bir buçuk sene önce evimden taşındım.Telefon,ADSL,kablolu TV’yi kapattım.Taşındığım eve yeni telefon ve ADSL bağlandı.Geçen hafta Türk Telekomun avukatı olduğunu söyleyen bir sahıs beni aradı,kapattığım telefonun 445 TL.borcundan dolayı icraya verildiğimi, ödemediğim takdirde haciz yapılacağını söyledi.Borcun nereden kaynaklandığını sordum, o da telefonu kapatmışsınız sabit ücretleri ödememişsiniz borcundan dolayı telefonunuz kapanmış,adresinize mektup gönderdik size ulaşamadığımız için de icraya verdik dedi.(birbuçuk sene bekliyorlar,teknolojinin imkanlarını kullanarak bana ulaşmak akıllarına şimdi geliyor)

    İşin özeti,

    Kapatma : Numarayı ileride kullanabilirim…

    İptal : Numarayı hiç kullanmayacağım…

    farklı anlamları olan iki kelime.

    Ben belki on kere telefon kapattım, bu güne kadar iki kelimenin anlam farkından dolayı borçandırılmadım. Demek ki,(iptal ve kapatma) iki ayrı form var ve görevli şahıslar tarafından da ikaz edilmediğimiz için böyle bir durumla karşılaşıyoruz. Telekomda binlerce vatandaş kapatma mağduru.(Şişli’de görünen 2000 kişi).Türkiye genelinde kaç kişi olduğunu tahmin etmek zor değil.

    Böyle kelime oyunu ile mağdur olmamak için çevrenizi bilinçlendirin.
     
  2. Suskun

    Suskun V.I.P V.I.P

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    23.242
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    6.230
    Yer:
    Türkiye
    Banka:
    2.052 ÇTL
    bilgi için teşekkürler,herzaman dikkatli olmak okumakve anlamak gerek.
     
  3. YoRuMSuZ
    Avare

    YoRuMSuZ Biz işimize bakalım!

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    24.433
    Beğenileri:
    7.360
    Ödül Puanları:
    11.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    8.871 ÇTL
    Ülkemizde çok sıradan, çok oalsı bir durum. Birkaç ay önce birden fazla cep telefon hattı kullanıyordum. Her yöne sabit tarifelerden bir tane alıp diğer tüm hatlarımı kapattırdım. Anlaşma 2011 yılına kadar her yöne sabit ücret 45 TL ve 1500 dakika idi. Bayi bu taahhüdü verdi ve imzalayıp geçtim. 1 ay kullandım ki telefonuma gelen mesaj tarifemin 60 TL'ye yükseltildiğini söylüyordu :)

    Nerde kaldı taahhüt dediğimde ise yazılı tarifenin geçerli olduğu söylendi, meğer yazılı anlaşma metninde hukuk dilinde yazılmış ibare bizim elimizi kolumuzu bağlıyormuş :)

    Maalesef böyle bir ülkedeyiz. Şu an üşenmekten kaynaklanan nedenle hala 60 TL lik tarifedeyim ama sabit 60 TL dediklerini bakmayı kuyruğuna ekledikleri vergiler ve eklentilerde 70 TL den aşağı asla ödemezsiniz :)
     
  4. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    En basitinden biz tasinirken ev numarasini degistiricektik.. Sirf kapama acmadan dolayi ücret gitmesin diye nakil ettirdik numarayi..
    Nakil ettirirken hicbisi söylenmedi bize bi iki ay sonra tel degilde, internet faturamiz 43 gelecek yerde 75 falan geldi buda nakil bedeliymis..
    En azindan kapattirir adsl'in yeni kampanyalarindan yararlanirdik.. ama isi biliyorlar :)

    Bide internet sifremiz bize sorulmadan degistirilmis bi hafta internete girmeyi denedik kablolarimi yanlis bagladik sandık.. defalarca aradık telekomu. en sonunda babam fena kizdi telekoma. bi tıkla aslinda hesabımızdan hatanın sifreden kaynaklandigini görebileceksen farkli farkli telekom elemanına aktarıldı hat. yani bi hata düzeltmesi icinde baya telefon yazdı.. Babamin fircasindan sonra sifreden kaynaklandigini söylediler.. O bi hafta boyunca internete giremedik ama yinede internet ücreti bize yazdı.. oturduklari yerden hem para kazaniyorlar hemde insanlari kandiriyorlar..
     
  5. ImmoRtaL

    ImmoRtaL Üyecik

    Katılım:
    27 Şubat 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    20
    Banka:
    0 ÇTL
    Bu ay içinde bende telefon ve adsl hattımı iptal edicem iyi oldu bunu paylaşmanız tşk ederim dikkatli olmak lazım halkı kazıklamak için ellerinden geleni yapıyorlar hiç bi kampanya vadedilen süreye kadar sürmüyor sürsede bazı arkadaşlarımızın dedigi gibi fiyat artıyor saçmalık
     
  6. alemdar
    Cesur

    alemdar Öyle bir geçer zaman ki! V.I.P

    Katılım:
    27 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2.868
    Beğenileri:
    2.545
    Ödül Puanları:
    6.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    ATAMIZIN ŞEHRİNDEN
    Banka:
    3.940 ÇTL
    böyle ciddi bir sosyal konuyu bu platforma taşayıp bilgi paylaşımında bulunduğunuz için kendi adıma teşekkür ederimmmmm.. bilinçlenmek bilinçlendirmek çok özel ve güzell bir sosyal olgudur....Esen kalın..
     
  7. kısacaben

    kısacaben Katılımcı

    Katılım:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    630
    Banka:
    1 ÇTL
    kelime oyunları ile dolandırıcılıktan baska birşey değil
     
  8. YoRuMSuZ
    Avare

    YoRuMSuZ Biz işimize bakalım!

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    24.433
    Beğenileri:
    7.360
    Ödül Puanları:
    11.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    8.871 ÇTL
    Bakın bu bana Pazartesi gün lazım olacak. Yani kapatma değil iptal yazmam gerekiyor demek ki :)

    Artık telekomla bağlarımı koparma zamanı geldi. Hafta içinde (salı gün) fiberoptik kablo altyapısına sahip süperonline'a geçmiş bulunuyorum. Çok daha hızlı ve artık sadece internet bağlantısı için kullandığım ev telefonuna da ihtiyaç yok :)

    Pazartesi gün hem ttnetin hem telefonunu hem de internet aboneliğini bitiriyorum. Kahretsin 6 aydır yarı fiyatına kullanıyodum onların ücretini kapatma sırasında peşin isteyecekler :)

    Ama şöyle bir durum var superonline hem modeminizi veriyor hem de 3 ay boyunca tamamen ücretsiz kullanıyosunuz, eve gelip bağlantıyı kendileri hallediyorlar. Tavsiyemdir. Gayet hızlı ve sorunsuz....
     

Sayfayı Paylaş