1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

TURKCELL - "Bağlıyız biz" reklam filmi

Konusu 'Operatör Haberleri' forumundadır ve demirdoven tarafından 21 Mart 2016 başlatılmıştır.

  1. demirdoven

    demirdoven Katılımcı

    Katılım:
    23 Ekim 2015
    Mesajlar:
    246
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    730
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    2.702 ÇTL
    Türkiye sloganını seçti, “Turkcell’le Bağlan Hayata” dedi

    Türkiye’nin Turkcell’i 80 milyonu birbirine bağlayacak

    Turkcell’in yeni dönem için hazırladığı ve çekimlerin çoğu Anadolu köylerinde gerçekleştirilen yeni reklam filmi yayına girdi. Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, “Bağlıyız biz” söylemimizin altında iki stratejik değer var. Birincisi teknoloji, ikincisi ise değerlere bağlılık” dedi.

    Türkiye’yi 22 yıldır teknolojisiyle birbirine bağlayan Turkcell, birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç olan bugünlerde “Bağlıyız biz” diyerek reklam kampanyasına başladı. Turkcell, yaptığı pazar araştırmasında 10 yıl önceki “Turkcell’le Bağlan Hayata” söyleminin tüm Türkiye tarafından marka ile özdeşleştirildiğini görerek, sloganı “Bağlıyız biz” kampanyası ile yeniden canlandırdı.

    İstanbul, Konya, Düzce, Zonguldak gibi çeşitli kentlerin farklı mekanlarının kullanıldığı reklam filminin ilk gösterimini basına yapan Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, “Biz Türkiye’yi 20 yılı aşkın süredir teknolojik olarak birbirine bağlıyoruz. Düşündük ki bugünlerde Türkiye ailesi olarak birbirimize bağlı olmaya daha çok ihtiyacımız var. Bu yüzden ‘Bağlıyız biz’ reklam kampanyamızı yaptık” dedi. İtalyan yönetmen Ricardo Paoletti’nin imzasını taşıyan ve 70 kişilik ekiple 6 günde çekimlerin tamamlandığını anlatan Terzioğlu, reklam filmi için ekiplerin 4 bin kilometre yol kat ettiğini söyledi.

    Stratejinin iki önemli değeri var

    Turkcell’in 1994 yılında teknoloji ile insanları birbirine bağlamaktan yola çıkarak mobil ses ve sms teknolojisini Türkiye ile tanıştırdıklarını anlatan Terzioğlu, “Kampanya adımız olan ‘Bağlıyız Biz’ marka vaadinin altında yatan stratejide iki önemli değer var. Bunlardan birincisi bağlanmanın yeni tanımı: 4.5G teknolojisiyle bağlantının tanımının tamamen değiştiği zamanlardayız. Artık iyi bir bağlantı lüks değil, temel ihtiyaç. Sadece insanlara değil, nesnelere bağlanabiliyoruz. Akıllı telefon yerini akıllı şehirlere bırakıyor. Bilmek için çok okumanın veya çok gezmenin değil, çok bağlanmanın peşindeyiz. Bağlandıkça özgürleştiğimiz, bağlantımız kadar var olduğumuz bir dünyada yaşıyoruz. Bu gerçekliğin farkında olan Turkcell, insanımızın hayatını zenginleştirmek için dünyanın en mükemmel mobil bağlantısını bize ulaştırıyor” açıklamasını yaptı.

    “Bağlılığı vurgulamak Türkiye’nin Turkcell ’inin görevi”

    Marka vaadinin arkasında yatan ikinci değerin ise ‘bizlik’ kavramı olduğunu anlatan Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu şöyle konuştu: “Turkcell 20 yılı aşkın bir süredir milyonlarca insanın 7/24 yanında olmuş, bizi tanımış bir marka. Hem birey olarak bizi hayata bağlayan değerleri hem de sosyal olarak birbirimize olan bağımızın öneminin farkında. Bugün biz olmaya, birbirimize bağlanmaya çok daha fazla ihtiyacımızın olduğu günlerden geçiyoruz. Sadece dünyaya bağlanmak değil, Türkiye’nin en büyük ailesini birbirine bağlamak, bizi biz yapan değerlere bağlılığı vurgulamak Türkiye’nin Turkcell’inin görevidir.”

    “Bugün artık kusursuz bağlantı var”

    Turkcell’in bağlanmanın sorumluluğunu hissetmeye devam ettiğini sözlerine ekleyen Terzioğlu, “20 yıl önce sadece telefon ve mesajlaşmak olan bağlanmak, son 10 senede büyük değişimler gerçekleştirdi. Turkcell olarak kendi ekosistemimizde kusursuz internet servisimizden, müşteri deneyimine, TV izleme alışkanlıklarından müzik dinlemeye, bilgisayarımızdan sevdiklerimize kadar bağlanmanın en samimi, en gerçek yollarını tüketicimiz ile buluşturduk. Bugün bağlanmak 4.5G ve fiber altyapımız sayesinde kusursuz bir deneyim. Artık bağlanma eskiden olduğu gibi sadece konuşma, mesajlaşma değil; tüm dünyaya bağlanma, teknolojiden faydalanma, hem birbirimiz ile hem dünya ile iletişim kurma olarak şekil değiştirdi. Markamızın varoluş sebebini tüm Türkiye ile beraber yaratmıştık. Şimdi ve yarın bu varoluş sebebimiz bağlanmanın, tanımını değiştirmeye devam edeceğiz. ‘Turkcell’le Bağlan Hayata’ derken artık insanımıza bu yeniden bağlantı tanımını sunacağız” diye konuştu.

    Kampanya Künyesi

    Marka: Turkcell

    Reklamveren Yetkilisi: Bahar Uçanlar, Doruk Yılmaz, Süreyya Pamukoğlu, Asu Tokalakoğlu

    Reklam Ajansı: Manajans JWT

    CEO / CCO: Tugbay Bilbay

    COO: Emir ışık

    Yaratıcı Yönetmen: Sami Basut

    Yaratıcı Ekip: Ümit Tasli, Deniz Ergin, Ümit Aydin, Hüseyin Gündüz

    Grafiker: Sinan Aslantaş

    Strateji Planlama: Ege Demirtaş

    Müşteri İlişkileri: Leslie Krespin, Simge Kızıltan, Sibel Sezgin, Ayşenaz Altınöz

    Ajans Prodüktörü: Şafak Serter

    Yapım Evi: Autonomy

    Özgün Müzik: Rahman Altın
    Yönetmen: Riccardo Paoletti
     

Sayfayı Paylaş