1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Turkcell Global Bilgi Avrupa Çağrı Merkezi Fuarı’nda

Konusu 'Operatör Haberleri' forumundadır ve Barış toprak tarafından 9 Mart 2015 başlatılmıştır.

  1. Barış toprak

    Barış toprak Aktif

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    388
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    730
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    639 ÇTL
    Avrupa’nın en büyük çağrı merkezi fuarı Call Center World’e Türkiye’den katılan tek çağrı merkezi



    Turkcell Global Bilgi Avrupa Çağrı Merkezi Fuarı’nda



    Turkcell Global Bilgi Avrupa’nın en büyük çağrı merkezi fuarı olan ve Almanya’nın Berlin kentinde 17. kez düzenlenen Call Center World’e bu yıl da Türkiye’den katılan tek çağrı merkezi oldu. 20 ülkeden 256 katılımcının olduğu organizasyonda, Turkcell Global Bilgi, hizmetlerini ve çözümlerini sektörün önde gelen kuruluşlarıyla paylaştı.



    Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, 24-26 Şubat tarihleri arasında Almanya’nın Berlin kentinde bu sene 17.’si gerçekleşen, Avrupa’nın en büyük çağrı merkezi fuarı Call Center World’e katıldı. Bu önemli ve büyük organizasyona Türkiye’den katılan tek çağrı merkezi olan Turkcell Global Bilgi, fuarda sektörün önde gelen kuruluşlarıyla hizmetlerini ve çözümlerini paylaştı.



    Konuyla ilgili bir açıklama yapan Turkcell Global Bilgi Yurtdışı Satış ve İş Geliştirme Direktörü Vildan Çal Özel “Dünyanın dört bir yanından katılım gösteren çağrı merkezleriyle bir araya gelerek bilgi paylaşımında bulunduğumuz Avrupa’nın en büyük çağrı merkezi fuarında dördüncü kez yer almaktan dolayı son derece mutluyuz. Fuardaki tek Türk çağrı merkezi olarak sektörümüzün geldiği noktayı böylesine önemli bir platformda tüm dünyayla paylaşmak, ülkemizi bu anlamda en iyi şekilde temsil etmek bizim için çok anlamlı. Geçen yıl Avrupa Çağrı Merkezi Ödülleri kapsamında aldığımız ‘Avrupa’nın En İyi Çağrı Merkezi’ ve ‘Müşteri Deneyiminde Mükemmeliyet’ ödülleri ile Avrupa’da da dikkatleri de üzerine çeken bir şirket olarak, yüksek standartlarda sunduğumuz çözüm ve önerilerimiz bu yıl da katılımcıların büyük takdirini kazandı. Turkcell Global Bilgi olarak sektörel gelişimimize ışık tutacak bu tip organizasyonların içerinde olmaya devam edeceğiz.” dedi.


    7600 ziyaretçi


    Bu yıl 17.’si düzenlenen, 20 ülkeden 256 firmanın katılımcı olduğu Call Center World fuarına ilgi büyüktü. Yaklaşık 7600 kişinin ziyaret ettiği fuarın bu yılki teması müşteri ihtiyaçlarına öncelik vermeyi vurgulayan “ Karşılıklı Diyalog” oldu.
     

Sayfayı Paylaş