1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Turkcell Global Bilgi “Müşteri Deneyimi Workshop”unda tecrübelerini paylaştı

Konusu 'Operatör Haberleri' forumundadır ve Barış toprak tarafından 25 Şubat 2015 başlatılmıştır.

  1. Barış toprak

    Barış toprak Aktif

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    388
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    730
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    639 ÇTL
    Turkcell Global Bilgi “Müşteri Deneyimi Workshop”unda tecrübelerini paylaştı



    Turkcell Global Bilgi, müşteri deneyimi yönetimi alanındaki bilgi birikimini paylaşmak amacıyla bu yıl ilk kez düzenlediği Müşteri Deneyimi Workshop’unda enerjiden finansa, e-ticaretten perakende sektörüne kadar 40 farklı firmadan 100 katılımcıyı ağırladı.



    Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, MDM (Müşteri Deneyim Merkezi) iş birliği ile düzenlediği “Müşteri Deneyimi Workshop”unda enerjiden finansa, e-ticaretten sigorta sektörüne kadar 40 farklı firmadan 100 katılımcıyı ağırladı. Müşteri deneyimi konusunda uzman isimlerden teorik bilgilerin paylaşıldığı buluşmada ayrıca gerçekleştirilmiş projeler üzerinden örnek uygulamalar da aktarıldı.


    Turkcell Global Bilgi Yurt İçi Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Akın Akalın konuyla ilgili yaptığı açıklamada: “ Günümüz dünyasında tüm firmaların en kritik stratejik hedeflerinden biri müşteri memnuniyetini nasıl iyileştiririm, bu konuda nasıl fark yaratabilirim… Yapılan araştırmalar ticari başarı sağlayabilmenin en önemli yolllarından birinin müşteri memnuniyetinden geçtiğini gösteriyor. Turkcell Global Bilgi olarak müşteri deneyimine önem veriyor ve yatırımlarımızı bu doğrultuda yürütüyoruz. Geçen yıl dünyanın önde gelen organizasyonlarından biri olan ContactCenterWorld.com’un düzenlediği “Top Ranking Performers”da “Müşteri Deneyimi ve Uygulaması” kategorisinde aldığımız dünya birinciliği ödülü bunun en güzel örneği. Bu vizyon doğrultusunda Müşteri Deneyimi Merkezi’yle (MDM) gerçekleştirdiğimiz organizasyonumuzda, gerçek bir müşteri deneyimi için firmaların izlemeleri gereken yol hakkında fikirler sunduk. Bilgilerimizi, tecrübelerimizi paylaştığımız bu tip paylaşımları çok önemsiyor, müşteri deneyimi konusunda hem yurt içinde hem yurt dışında elde ettiğimiz deneyimlerin birçok firmaya fayda sağlayacağına inanıyorum. Turkcell Global Bilgi olarak müşteri deneyimini bu konuda yaptığımız yatırımlar ve kurduğumuz stratejik iş ortaklıkları ile iyileştirmeyi ve müşterilerimizin iş hedeflerini gerçekleştirmelerine destek olmayı hedefliyoruz. Hızla değişen müşteri profiline ve yeni hizmet anlayışına göre ortaya koyduğumuz çalışmalarımızı, birçok değerli firmayla gerçekleştirdiğimiz iş birliği sonucunda elde ettiğimiz deneyimlerimizi bundan sonra da farklı platformlarda paylaşmaya, aktarmaya devam edeceğiz. “dedi.
     

Sayfayı Paylaş