1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Turkcell Global Bilgi Sosyal Medya Yönetimi ile bir yılda Amerika’dan üç ödül

Konusu 'Operatör Haberleri' forumundadır ve Barış toprak tarafından 17 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. Barış toprak

    Barış toprak Aktif

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    388
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    730
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    639 ÇTL
    Turkcell Global Bilgi ve Migros Grubu’nun, Migros Facebook sayfası için hazırladığı uygulamalara 2014’te ödül yağdı


    Turkcell Global Bilgi Sosyal Medya Yönetimi ile bir yılda Amerika’dan üç “Üstün Başarı” ödülü aldı


    Turkcell Global Bilgi ve Migros Grubu’nun, Migros Facebook sayfası için hazırladığı “Migros Hodri Meydan Facebook” ve “Money Club Kart Facebook” uygulamaları Amerika’da düzenlenen Interactive Media Awards organizasyonunda “Üstün Başarı” ödülüne layık görüldü.


    Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi’nin aynı zamanda sosyal medya yönetimini yaptığı Migros’un Facebook sayfası için hazırlanan “Migros Hodri Meydan Facebook” ve “Money Club Kart Facebook” uygulamaları en önemli uluslararası web dizaynı ve inavosyon yarışmalarından biri olan Interactive Media Awards’ta “Üstün Başarı” ödülüne layık görüldü.


    2006 yılından bu yana Amerika'da düzenlenen Interactive Media Awards’ta geçtiğimiz aylarda yine Migros’un Facebook sayfası için hazırlanan “Kariyer RengiM Facebook Uygulaması”ile de “Üstün Başarı” ödülü alan Turkcell Global Bilgi ve Migros Grubu böylece üç farklı Facebook uygulamasıyla aynı organizasyonun üç farklı kategorisinde “Üstün Başarı” ödülünün sahibi oldu.


    Konuyla ilgili bir açıklamada bulunan Turkcell Global Bilgi Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Fahri Arkan “Sosyal medya yönetimi konusunda ortaya koyduğumuz yenilikçi uygulamalarla müşterilerimizin çalışmalarında farklılaşmasını sağlıyoruz. Birbirinden yaratıcı olan ve fayda sağlayan uygulamalarımız yurt dışında ve yurt içinde önemli ödüllerin sahibi oluyor. En son Migros’un Facebook sayfası için hazırlanan “Migros Hodri Meydan Facebook” ve “Money Club Kart Facebook” uygulamalarının en önemli uluslararası web dizaynı ve inavosyon yarışmalarından biri olan Interactive Media Awards’ta “Üstün Başarı” ödülü elde etmesi bizler için hem çok motive edici hem de gurur verici oldu. Böylelikle bu sene Migros’un Facebook sayfası için ortaya koyduğumuz beş farklı uygulama ile beş ödül elde ederek önemli bir başarıya imza attık. Müşterilerimize sosyal medya yönetimi konusunda bu güne kadar sunduğumuz üstün hizmeti bundan sonra da değer yaratan projelerle sunmaya devam edeceğiz.” dedi.



    “Migros Hodri Meydan Facebook”ta 20 binden fazla meydan okundu


    “Sevgililerinin Facebook’ta paylaştıkları postları beğenmemesinden şikayet etmesi” fikriyle yola çıkılan ve sevgililer günü için hazırlanan Migros’un Hodri Meydan Facebook uygulamasında sevgililer birbirlerine kimin kimi daha çok sevdiği üzerine meydan okuyor. Karşı taraf bu meydan okumayı kabul ettiği anda uygulama, her iki hesap sahibinin son bir yılda Facebook duvarında paylaştıkları içerikleri inceliyor. Sevgililerin birbirlerinin paylaşımlarının yüzde kaçını beğendiği ile ilgili bir sonuç çıkarılıyor. Bu sonuca göre de elde edilen yüzde kimin daha çok sevdiğini belgelemiş oluyor. Herhangi bir reklam bütçesi ayırmaya gerek kalmadan geniş kitlelere ulaşabilme başarısı göstererek “Üstün Başarı” ödülünü almaya hak kazanan Migros’un “Hodri Meydan Facebook” uygulamasında 10 gün içerisinde 20 binden fazla meydan okuma yapıldı.


    İlk kez bir sadakat kart programı ile müşterilerin sosyal medya hesapları eşleştirildi


    “Üstün Başarı” Ödülüne layık görülen “Money Club Kart Facebook” uygulaması Dünyada ilk kez bir sadakat kart programı ile müşterilerin sosyal medya hesaplarını eşleştirmesi ve sosyal medya ile CRM entegrasyonu sayesinde müşteri iletişimine hız katıyor. Uygulama ile ayrıca kullanıcıların Facebook’taki Money Club Kart sayfasında düzenlenen yarışmalara, uygulamalara veya sayfa takipçilerine özel kampanyalara, ek bir form doldurmadan katılmaları sağlanıyor. Uygulamayla, müşterilerin kazandıkları ödüller Money Club kartlarına tanımlanıyor ve alışverişlerde bu ödüller kullanılabiliyor. Kartını Facebook hesabıyla eşleştirmiş bir müşteri, ayrıca sosyal medya üzerinden bir soru sorduğunda kontak bilgisi talep etme gibi adımlarla uğraşmadan istediği cevaba hızlıca ulaşabiliyor.


    Ödül sayısı beşe ulaştı


    Turkcell Global Bilgi ve Migros Grubu’nun “Migros Facebook Sayfası” için hazırladığı 5 farklı uygulama 2014’te toplam 5 ödülün sahibi oldu. “Kariyer RengiM Facebook”, “Migros Hodri Meydan Facebook” ve “Money Club Kart Facebook” uygulamaları Interactive Media Awards’ta “Üstün Başarı” ödülleriyle taçlandırılırken, “Money Club Facebook” uygulaması da Summit International Creative Awards’da sosyal medya kategorisinde bronz ödül sahibi oldu. Ayrıca geçtiğimiz günlerde Migros Grubu, Turkcell Global Bilgi ile hayata geçirdiği “360 Derece Sosyal Medya” uygulamasıyla Perakende Güneşi Ödülleri’nde, “En Başarılı Sosyal Medya Kullanımı” ödülüne layık görüldü.



    Interactive Media Awards hakkında


    1950’den beri var olan New York merkezli İnteraktif Medya Konseyi tarafından internetin standartlarını yükseltme amacıyla düzenlenen uluslararası yarışma organizasyonu Interactive Media Awards(IMA) web dizaynı, geliştirme, pazarlama, inovasyon gibi weble alakalı toplam 100 farklı kategoride ödül veriyor. Interactive Media Awards’ta katılımcılar dizayn, içerik, standartlara uyum, erişilebilirlik ve farklı tarayıcılarla uyumluluk kriterlerine göre değerlendiriliyor.
     

Sayfayı Paylaş