Turkcell Superonline’ın dijita çalışmalarına 3 dalda uluslararası ödül

Katılım
2 Hzr 2014
Mesajlar
427
Beğeniler
20
Yaş
30
#1
Turkcell Superonline’ın dijita çalışmalarına 3 dalda uluslararası ödül

Turkcell Superonline, tüm dünyadan yaratıcı dijital uygulama ve içeriklerin yarıştığı “2014 W3 Ödülleri”nde “Hayretlik Görüntüler” ve “Fiber Aşk Mektubu” çalışmalarıyla 3 dalda ödüle layık görüldü.
Dijital dünyada hayatı kolaylaştıran vazgeçilmez teknoloji ortağı Turkcell Superonline’ın müşterileriyle internette etkileşimi sağlayan yaratıcı dijital çalışmaları uluslararası düzeyde takdir görüyor.

İnteraktif ve Görsel Sanatlar Akademisi (Academy of Interactive & Visual Arts) tarafından bu yıl 9. kez düzenlenen ve kazananların ödüllerini New York’taki törenle aldığı 2014 W3 Ödülleri’nde web siteleri, web üzerindeki pazarlama çalışmaları ve yaratıcı içerikler yarıştı.

Tüm dünyadan 4 binin üzerinde başvurunun geldiği yarışmada Turkcell Superonline, toplam üç çalışmayla gümüş ödüle layık görüldü. “Hayretlik Görüntüler”, “Video Özellikleri-Görsel Efektler” ve “Web Video-Yaratıcı/Deneysel” kategorilerinde; “Fiber Aşk Mektubu” ise “Sosyal İçerik-Eğlence” kategorisinde ödül kazandı.

Hayretlik Görüntüler hakkında
Turkcell Superonline’ın Türkiye’deki ilk kullanıcıları arasında bulunduğu Google’ın Youtube Gadget kanalında yer alan Hayretlik Görüntüler çalışmasında; ünlü oyuncu Hayrettin, Youtube’dan yavaş internet bağlantısıyla film izlemenin eziyetine dayanamayarak, izlediği ekranı balyozla kırıyor. Hayrettin, videonun sonunda internet bağlantısını Turkcell Superonline’a çevirerek, ışık hızında fiber internetin keyfini sürüyor ve hızdan ayakları yerden kesilerek, ekranın içine giriyor. Hollywood teknikleriyle çekimi gerçekleştirilen video, HTML 5 teknolojisi kullanılarak YouTube özelinde hazırlanan mikrosite ile entegre çalışıyor.

Fiber Aşk Mektubu hakkında
14 Şubat Sevgililer Günü’nde hayata geçirilen çalışma ile Türkiye’nin ilk etkileşimli aşk mektubu yazıldı. Oluşturulan mikro site üzerinden başlatılan aşk mektubunun devamı için kullanıcıların attıkları tweet’ler kullanıldı. En çok retweet edilen aşk dolu cümleler mektubun devamını meydana getirirken; kullanılan hashtag, yoğun ilgi sayesinde 10 saati aşkın süre Twitter’da Trend Topic listesinde kaldı.
 
Top