1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Turkcell’de 90 mühendis 1.5 yıl çalıştı mağazalardaki işlem süresi hızlandı

Konusu 'Operatör Haberleri' forumundadır ve demirdoven tarafından 30 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

  1. demirdoven

    demirdoven Katılımcı

    Katılım:
    23 Ekim 2015
    Mesajlar:
    246
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    730
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    2.702 ÇTL
    Her çalışanın tableti olacak, mağazaya giren müşteri sırada beklemeyecek



    Turkcell’de 90 mühendis 1.5 yıl çalıştı
    mağazalardaki işlem süresi hızlandı


    Türkiye genelindeki 1030 mağazasında büyük dönüşümün ilk adımı için 20 milyon liralık yatırım yapan Turkcell, müşterinin mağazada işlem süresini yüzde 30 azaltmayı başardı. Tamamı eğitimden geçen ve tabletle donatılan mağazalardaki 5 bin çalışanın her biri müşterilerin tüm işlemlerini yapabilecek duruma geldi.



    Turkcell Mağazaları’ndaki dönüşümün ilk adımı olan bu projenin Türkiye’de bir ilk olduğunu belirten Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkan, “Daha önce mağazalarımızda işlemler masaüstü bilgisayarlar üzerinden yapılabiliyordu. İşlem için gelen müşterilerimiz, bilgisayarın boşalmasını bekliyordu. Şimdi ise müşterilerimiz mağazaya girdiğinde bir arkadaşımız tabletiyle yanına gidecek ve hızlıca işlemini gerçekleştirecek” dedi.


    İSTANBUL – Mağazalarında büyük bir dönüşümün ilk adımını 20 milyon liralık yatırımla atan Turkcell, müşterilerinin sıra beklemeden işlemlerini hemen yapması için Türkiye’de bir ilke imza attı. Ülke geneline yayılan 1030 Turkcell İletişim Merkezi’nde çalışan 5 bin kişiye cihaz satışından numara taşımaya, sabit internet aboneliğinden GSM aboneliğine kadar her işlemi tabletten yapabilecek eğitimi veren ve onları tabletle donatan Turkcell, en uzun işlem süresi olan cihaz satışındaki işlem süresini yüzde 30 azaltmayı başardı. Sektörde bir ilk olan bu dönüşüm sayesinde Turkcell Mağazası’na giren müşterinin yanına bir çalışan gidecek ve başka bir yere yönlendirmeden işlemini hemen orada yapacak.


    Dönüşümün ilk adımı müşteri odaklı


    Mağazalardaki büyük dönüşümün ilk adımında müşteriye odaklandıklarını söyleyen Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkan, “Öncelikle daha iyi hizmet verebilmek için bilgi ve teknolojik altyapımızı yeniliyoruz. Önümüzdeki yılın ilk çeyreğinde mağazalarımızdaki dönüşümü tamamlamayı planlıyoruz” dedi. Dönüşüm öncesinde bayiye gelen müşterilerin hat açma kapama, abonelik, numara taşıma, cihaz satışı gibi işlemlerin sadece bayide bulunan bilgisayarlar üzerinden yapılabildiğini anlatan Murat Erkan, “Hayata geçirdiğimiz bu projeyle tüm işlemler tabletten yapılabilecek. Sektörü ilklerle tanıştıran Turkcell, mağazacılıkta da bir ilki gerçekleştirdi” diye konuştu.

    Yazılımı Türk mühendisleri gerçekleştirdi

    Dönüşüm projesinin şu anda yüzde 51’nin tamamlandığını söyleyen Erkan sözlerini şöyle sürdürdü: “Yaklaşık 43 ildeki mağazalarımızda her çalışanımıza tablet verip her bir işlemi yapabilecek duruma getirdik. Eylül sonu itibarıyla tüm mağazalarımız bu sisteme girmiş olacak. Bu dönüşüm uzun bir çalışmanın ardından gerçekleşti. Önce 95 Türk mühendisi yazılımı 1.5 yılda 3 bin 285 saat çalışarak yeniledi. Ardından çalışanlarımızı eğiterek 7 bin tablet dağıttık. Tabletlerde kurulu Turkcell TV+, fizy, BiP, Turkcell Akademi gibi kendi uygulamalarımızı da müşterilerimize daha rahat anlatabileceğiz. Eskiden PC’den yaptığımız ve evrak tarama gerektiren işlemler için artık çalışanlar sadece tabletten fotoğraf çekip kaydederek işlem yapabiliyor. Diğer donanım bağımlılıklarımız azalıyor. Şimdi müşterilerimize daha kısa sürede daha iyi hizmet vermenin gururunu yaşıyoruz.”
     

Sayfayı Paylaş