1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Turkcell’den Türkiye’de bir ilk daha:Makinelere özel çağrı merkezi

Konusu 'Operatör Haberleri' forumundadır ve Barış toprak tarafından 17 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. Barış toprak

    Barış toprak Aktif

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    388
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    730
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    639 ÇTL
    Turkcell M2M hattı kullanan şirketlere 7/24 destek


    Turkcell’den Türkiye’de bir ilk daha:Makinelere özel çağrı merkezi


    [​IMG]

    Turkcell, makineler arası iletişim (M2M) çözümlerini kullanan kurumsal müşterilerine Türkiye’nin ilk M2M Çağrı Merkezi ile destek vermeye başladı. Turkcell müşterisi şirketler, bu sayede M2M çözümlerine ilişkin ihtiyaç duydukları her bilgiye 7 gün 24 saat bir telefonla ulaşabilecek.

    Konunun uzmanı danışmanların hizmet verdiği Turkcell M2M Çağrı Merkezi’ne, 532 757 33 33 numaralı telefondan erişiliyor. M2M ile ilgili hat bağlantısı, tarife ve kampanya bilgisi, kullanım ve tanımlama gibi işlemler, çağrı merkezi üzerinden kolayca yapılabiliyor.

    Selen Kocabaş: M2M alanında Türkiye’nin ilklerinde hep Turkcell imzası var.

    Turkcell Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, neden M2M’e özel çağrı merkezi oluşturdukları sorusunu şöyle yanıtladı:

    “Turkcell olarak lideri olduğumuz M2M pazarında bugüne kadar birçok ilke ve yeniliğe imza attık. Bundan yaklaşık 10 yıl önce Türkiye’de ilk M2M uygulamalarını gerçekleştirdik. İki yıl önce ise müşterilerimize Türkiye’nin ilk M2M platformunu sunarak iş süreçlerini tek noktadan rahatça yönetebilmelerini sağladık. Bugün 1,4 milyon Turkcell’li makineyi konuşturuyoruz. Geldiğimiz noktada Türkiye’deki her3 makineden 2’si Turkcell SIM kartıyla çalışıyor. Böylesine büyük bir ekosistemde müşterilerimizin M2M özelinde hizmet alabilecekleri bir çağrı merkezine de ihtiyaçları olduğunu gördük. Türkiye’nin M2M’e özel ilk müşteri hizmetlerini hayata geçirdiğimiz için son derece mutluyuz. Müşterilerimiz, artık konusunda uzman danışmanlarımızın görev aldığı çağrı merkezimizi arayarak her an her yerden istedikleri bilgiye rahatça ulaşabilecek. Henüz kısa bir süre olmasına rağmen bu hizmetimizden yararlanmaya başlayan müşterilerimizden çok olumlu geri dönüşler alıyoruz.”


    M2M nedir?

    Makineler Arası İletişim (Machine To Machine-M2M), cihazlara takılan özel bir SIM kart sayesinde, cihazların uzaktan izlenmesini, yönetilmesini ve birbiriyle iletişim kurabilmesini sağlayan bir teknolojidir. Uygulama alanı neredeyse sınırsız olan bu teknoloji; enerjiden sağlığa, tarımdan lojistiğe kadar pek çok sektör için sıçrama tahtası haline gelmiş durumda. SIM kart takılarak akıllı hale gelen makineler; tasarrufu artırma, çevreyi pozitif etkileme, fiziki güvenlik, sağlık güvenliği, sahada kontrol ve verimliliği artırma gibi birçok fayda sunarak hem kurumlara ve bireylere hem de ülke ekonomisine büyük katkı sağlıyor.

    2020 yılına gelindiğinde dünyadaki her 5 SIM karttan birinin M2M SIM kart olması bekleniyor. Aynı tarihlerde dünyada birbiriyle iletişim kurabilen cihaz sayısının ise 80 milyarı bulacağı öngörülüyor.

    Turkcell M2M Platform nedir?

    Yaklaşık iki yıl önce Türkiye’nin ilk makineler arası iletişim teknolojileri platformu olan Turkcell M2M Platform’unu müşterilerinin kullanımına sunan Turkcell, kurumsal müşterilerine sunduğu M2M çözümlerini tek çatı altında sunuyor. Platform, Turkcell’in M2M çözümleriniAkıllı Enerji, Akıllı Endüstri, Akıllı Araç ve Akıllı Binaolmak üzere dört ana başlık altında topluyor. Platformla ayrıca detaylı ve kolay hat takibi, hızlı aktivasyon, etkin müşteri şikayet değerlendirme, özel ürün, servis ve tarife yönetimi yapılabiliyor. Platform ile sağlanan faydalar arasında M2M SIM kart sipariş, takip ve stok yönetimi; M2M hat için şebeke ve trafik raporları; müşteri hattı ve SIM statüsü takibi, alarm fonksiyonları ve servis kalitesi takibi, SIM kart-cihaz eşleştirme takip/ kontrolü gibi alanlar yer alıyor.
     

Sayfayı Paylaş