1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Unutamadığınız Film Replikleri

Konusu 'Sinema, Televizyon Dünyası' forumundadır ve e-PaCk tarafından 6 Aralık 2008 başlatılmıştır.

  1. e-PaCk

    e-PaCk Forum Gururu

    Katılım:
    12 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.478
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    1.880
    Banka:
    663 ÇTL
    "Yapmayın!" diyordu kadın; "O daha bir çocuk!"
    "Yapmayın!" diyordu TANRI; "O daha bir çocuk!"
    ....
    İnsanlar vardı duvarın içinde.
    Ya ben hep duvara konuştum
    Ya da duvar değil konuştuğum, içinde insanlar var.
    Nedense beni anlasın istedim içinde insan olan duvarlar.
    Bilmiyorum,
    Belki de ben gerçekten delirdim...
    Onlar haklı belki de.
    İçinde değil duvarların insanlar...
    Sadece arasındalar...


    bana bir şeyhler oluyor
     
  2. MRMİC

    MRMİC Uzman

    Katılım:
    28 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    1.130
    Yer:
    İstanbul
    Banka:
    172 ÇTL
    SAW II

    Ded.Tapp:Seni rahatsız manyak

    John Kramer:Evet rahatsızım.Beni içten içe yiyen hastalıktan rahatsızım.
    Ellerindekinin kıymetini bilmeyen insanlardan rahatsızım.
    Başkalarının acılarını önemsemeyenlerden rahatsızım.Hepsinden rahatsızım.
     
  3. MRMİC

    MRMİC Uzman

    Katılım:
    28 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    1.130
    Yer:
    İstanbul
    Banka:
    172 ÇTL
    KABADAYI

    Ali Osman:Senin silahında mermi ters dönmüş evlat.Dikkat et kendini vurmayasın.delikanlı adam yol yordam bilir.Raconda sığınanları teslim etmek gibi birşey varmıdır?Duydunmu hiç?
    Bak Devran efendi,sen beni tanımassın.Ben arkamda çok ceset bıraktım.Çok aileyi ağlattım.Bir sürü bela herifin ciğeri gözümü bile kırpmadan söküp aldım.Cesetleri çoktan çürüdü.Bunların bir kısmı bilinir,bir kısmı bilinmez.Sonunda birşeyler oldu ve ben silahı bıraktım.Tövbe ettim.Uzun zamandan beri beladan uzak,sakin bir hayat yaşıyorum.Yalnız biliyormusun?Ben hastayım,bu hastalık şey...Unutuyorsun.Herkesi,herşeyi unutuyorsun.Kafanda ne varsa silinip gidiyor,sıfır oluyorsun.Bu nedemek biliyormusun?

    Devran:Anlatırsan,anlarım.

    Ali Osman:Şu demek.Seni şuracıkta gebertsem,zerre kadar vicdan azabı çekmeyeceğimi biliyorum.Çünkü yeminimi unutacağım.Seni unutacağım.Silahı nasıl beynine dayadığımı,nasıl tetiği çektiğimi,o sefil beyninin nasıl dağıldığını asla hatılayamayacağım.
    Yani benim açımdan artık tövbe diye bi sorun yok.
     
  4. e-PaCk

    e-PaCk Forum Gururu

    Katılım:
    12 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.478
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    1.880
    Banka:
    663 ÇTL
    Ogretmen: Peki Gülseren bir üçgenin iç açıları toplamı nedir?
    Gülseren: Hocam bir insanın iç acılarının toplamı nedir asıl siz ondan haber verin?

    sen hiç ateş böceği gördün mü
     
    Ninova bunu beğendi.
  5. MRMİC

    MRMİC Uzman

    Katılım:
    28 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    1.130
    Yer:
    İstanbul
    Banka:
    172 ÇTL
    VİZONTELE

    +Mütahhit fikrinin o.... çocukluğudur
    -Hop hop ne biçim konuşuyosun sen,fikri benim amcaoğlumdur bilmiyomusun
    +Reis beyde benim dayım sayılıyor ama
    -Tamam kardeşim biz ona orosbu çucuğu dedikmi
    +E diyemessin çünkü değildir
    -Benim fikri abim orosbu çocuğumu yani
    +Dua etsinki senin amcaoğlundur.Yoksa ondan iyi orosbu çocuğu bulunmaz ha
    -Hah böyle adam gibi konuş...
     
  6. MRMİC

    MRMİC Uzman

    Katılım:
    28 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    1.130
    Yer:
    İstanbul
    Banka:
    172 ÇTL
    VİZONTELE TUUBA

    Başkan:Güner bey demek buraya tayin yaptılar
    Güner :Öyle oldu
    Başkan:Kaymakam bey izinde olduğu için sizinle kimse ilgilenemedi heralde karşılama şeysinde
    Emin:Yok hocam izinde değil bu sefer rapor almış öle dediler
    Başkan:Güner bey afedersiniz sizi ne görevle gönderdiler acaba
    Güner :Ben şehrin yeni kütüphane müdürüyüm efendim
    Başkan:Kütüphanemiii
    Emin:Kütüphane müdürümüüüü
    Casım:Kütüphaneee hay maşallah
    Başkan:Vay ne şeref ne şeref ne şeref güner bey tebrikler
    Emin:Yav senin alacağın olsun güner abi garajdan beri beraberiz,demiyorsun ben kütüphane müdürüyüm yav,ver elini öpecem
    Başkan:Artık aslanlar gibi bir kütüphane müdürümüz var
    Emin: Değilmi Dünyanın en uzun kütüphane müdürü bizdedir
    Casım:Tebrikler canım
    Güner:sağolun sağolun
    Başkan: Demek birde kütüphanemiz olsa işte bitti
    Emin: Değilmi
    Güner:Yokmuu
    Başkan:Malesef
    Emin:İlk defa bir muhabbette adı geçiyor
     
  7. e-PaCk

    e-PaCk Forum Gururu

    Katılım:
    12 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.478
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    1.880
    Banka:
    663 ÇTL
    gecenin bu saati gülmeme neden olan repliktir kendisi :)

    +

    -ne yazıyorsun bakıyım duvara
    -kahrolsun.
    -eee.. bizim duvara yazınca oluyor mu?

    yine aynı eserden

    +tanrım türkçe konuşabilir miyim? ben arapça bilmiyorum da.
     
  8. MRMİC

    MRMİC Uzman

    Katılım:
    28 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    1.130
    Yer:
    İstanbul
    Banka:
    172 ÇTL
    VİZONTELE TUUBA

    Mahmur:Seninle işimiz var
    Emin:Ne işidir bu
    Mahmut: Derneğimizin üçüncü kuruluş yıldönümü yaklaşıyor
    Emin:Üçüncü yaklaşıyor,yaklaşsın bananesi
    Nazif:Bizim için bir yazı yazacaksın
    Emin:hee nasıl yazı
    Servet:Emiiinn büyük
    Emin:Büyük
    Mahmut:Çok büyük bir yazı,vatan tepesine
    Emin:Tepeyemi
    Mahmut:Evet kocaman bir DFKD yazısı
    Emin:VAatan tepesinin tepesine kocaman bir yazı
    Mahmut:Evet
    Emin:Evet,siz manyakmısınız,siz delirdinizmi yae,tepeye yazımı yazılır yaw
    Mahmut:Unutma emin seninde halkına borcun var
    Emin:Benim borcum filan yok benim alacağım var
    Mahmut:Bak ne diyor yaw
    Emin:Ya ben bisürü vizontele tamiri yapmışım,tabela yazmışım.kimse para vermiyorki
    aha latif şeresizinede adli tabela yaptım vermedi parasını
    Nazif:Ya o faşist zaten
    Emin:Yav işte faşistte vermiyor devrimcide,sizde vermediniz
    okadar tabele yazmıştım size,resim yapmıştım aha bunun resmi.neydi bunun ismi
    Jozef tronkiydi neydi,okadarda zordu o kalın bıyıkları böyle gölgeli
    Servet:Emiiinn bak biyerde bu senin görevindir.hem seni yakalasalarda serbest bırakırlar.
    e sen delisin
    Emin:E canım ona bakarsan sende hıyarsın.sen yazsana sanada bişey olmaz
    Nazif:Yav bidakka bidakka
    Emin:Öyle bakmasın Mahmut arkadaş Nazif arkadaş bu adama söleyin öle bakmasın
    Mahmut:Servet arkadaş başka tarafa bak
    Nazif:En azından bakış açını değiştir.ehehue emin abi bu yazıyı senden başka kimse yazamaz.Çok büyük bir yazı,büyük harfler 10 metre bir D düşün
    Emin:Esasında okadar büyük olduğu zaman F de güzel olur
    Nazif:Yav emin abi sen ne diyorsun.zaten en güzeli F dir.
    Emin:F biraz kavisli olduğu için zordur yani güzel yapacaksın
    Nazif:Ehuhe bize ordan 4 çay
     
  9. MRMİC

    MRMİC Uzman

    Katılım:
    28 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    1.130
    Yer:
    İstanbul
    Banka:
    172 ÇTL
    Arada izlerim bu sahneleri ilk izliyomuşum gibi hep güldürür beni:)
     
  10. e-PaCk

    e-PaCk Forum Gururu

    Katılım:
    12 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.478
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    1.880
    Banka:
    663 ÇTL
    -gözün aydın gülseren, seni bugün istemeye gelecekler
    +beni istemeye gelecekler!?
    -evet
    +niçin istiyolar beni?
    -niçin olucak kızım evlenmen için tabi
    +nası yani birileri bize gelip şöyle mi diyecek:"iyi günler komşum, kusura bakmayın rahatsız ettik ama bizim oğlanın aniden sevişme çağı geldi, aksi gibi evde de bi gram kız kalmamış, aceba sizde fazla kız varmıydı?"/ aa o nasıl laf komşum bizim gülseren var ya buyrun götürün..
    -ben sana dedim izzet deli bu kız diye
    +ne yani komik değil mi sizcede


    ben filmin tüm konuşmalarını aktarcam yakında buraya: )
     

Sayfayı Paylaş