1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Üretkenlik Formülü

Konusu 'Kişisel Gelişim' forumundadır ve ZeyNoO tarafından 7 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    Üretkenlik Formülü

    Şansınıza engel olmayın

    Beyninizi optimum şekilde çalıştırmak için neler gerekir?


    Yeterli dinlenme: Dün gece kaç saat uyudunuz? Önce kendinize bu soruyu sorun.
    Boş kafa: İşe başlamak için ne kadar hızlı davrandınız?
    Düzgün kahvaltı: Uyandıktan sonraki ilk saat içinde kahvaltı etmek uyanmanızı kolaylaştıracaktır.
    Nasıl çalışacağınıza dair plan: Günlük, haftalık ya da aylık planlarınız var mı?

    “Bilgisayar başında ya da televizyon karşısında geçirdiğiniz saatler yüzünden azalan uyku saatinden sonra, uyandığınızda telefonunuzu hemen elinize alıp maillerinize bakıyorsunuz. Bir an önce hazırlanıp evden çıkmanız gerekiyor, bu arada hızlı bir kahve ve sandviçle kahvaltınızı da geçiştiriyorsunuz. İşe vardığınızda maillerinize kaldığınız yerden devam ediyor ve çalışmaya başlıyorsunuz.”

    Yukarıdaki örnekten daha iyi bir günlük tempoyu hak ettiğinizi düşünüyorsanız, bunu kendinize ancak siz verebilirsiniz. Hayatınızı düzene sokmak sizin elinizde ve sandığınızdan daha kolay. Ancak istekli ve disiplinli olmanız şart.

    Üretkenlik Formülü
    Brogan’ın önümüzdeki bir hafta boyunca denemeniz için önerdiği üretkenlik formülünü uygularken tek kural var; ara vermemeniz gerekiyor.

    Hazırlık aşaması
    Saat 9’dan sonra televizyon ya da bilgisayar başında zaman geçirmeyin.
    Uyanır uyanmaz elinize telefonunuzu almayın.
    Güne olumsuz haberleri dinleyerek/okuyarak başlamayın.
    Uyumadan önce aklınızdaki fikirleri not alın.
    Bir hafta boyunca ara vermeden tekrarlayın.

    Uygulamalar
    10’dan sonra bir bardak süt, badem sütü ya da su için. Bir avuç kuru yemiş yiyin.
    En geç 10’da yatın.
    Alarmınızı 6’ya kurun ve kalkın.
    Uyanınca hemen telefon/televizyon ya da radyoyu açmayın.
    Yataktan kalktıktan sonraki İlk 5-10 dakika derin nefes alın.
    Uyandıktan sonraki 30 dakika içinde kahvaltı edin.
    Vaktiniz varsa 15-20 dakika tempolu yürüyüş ya da egzersiz yapın.
    Gün içerisinde yapmanız gereken en önemli 3 şeyi not alın, büyük bir liste hazırlamak yerine sadece önemli olanları yazın.
    Gelen kutunuzu en fazla 3 dakika kontrol edin.

    Ekstra güçler
    Dinlenmek size ekstra güç sağlayacaktır.
    Kafanızı boşaltmak için ayıracağınız zamanı kayıp olarak görmeyin; iş yapma gücünüzü arttıracaktır.
    Başkalarının hayatlarına kafa yormamak, kendi seçimlerinizi yapabilmenize olanak sağlayacakır.
    Sizin için önemli olan ve gün içerisinde bitirilmesi gereken şeyleri en başta yapmak, etkili bir plandır.
    Nefes egzersizleri, meditasyon yapmak ve hareket etmek; sistemlerinizi harekete geçirir.
     

Sayfayı Paylaş