1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz
Notu Gizle
Merhaba Ziyaretçi.

"Kısa Film Yarışması" konulu yarışma açıldı. İlgili konuya BURADAN ulaşabilirsiniz.

Sizi de katılıma davet ediyoruz...

Vucudunuz Hastalıkları Belli Ediyor

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve Suskun tarafından 23 Mart 2011 başlatılmıştır.

  1. Suskun

    Suskun V.I.P V.I.P

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    23.239
    Beğenileri:
    299
    Ödül Puanları:
    6.230
    Yer:
    Türkiye
    Banka:
    3.144 ÇTL

    Hergün görüp farkedemediğiniz vücudunuzdaki hastalık belirtisi işaretler..

    Tırnak diplerinizde koyu halkalar var mı?

    Tırnakların altındaki sarımsı, kahverengi ve siyah renkli çizgiler muhtemelen ben Vucudunuz Hastalıkları Belli Ediyordenilen melanomdan kaynaklanan cilt kanseri olabilir. Böyle bir şikayetiniz varsa erkenden doktora gitmenizde yarar var.

    Koltuk altınızda pütürler ya da koyu renkli benekler var mı?

    Kanınızdaki insülin fazlası cilt hücrelerinin anormal hızla çoğalarak artmasına neden olabilir. Bu şekilde koltuk altlarınız koulaşmışve kalınlaşmış görünümde olabilir, dikkat edin ve böyle bir durumda doktora gidin.

    Göz kapağı, diz ve dirseklerinizde beyaz veya cilalı gibi yumuşak yumrular var mı?

    Sivilce olmayan bu dokular kolesterol depolarıdır. Kolesterol sayımı yaptırmanızda yarar var.

    Saçlarınız giderek azalıyor mu?


    Yüksek miktarda saç dökülmesi tiroit hormonu problemine işaret eder. Dengelemek için doktorunuzun önerdiği ilaçları kullanabilirsiniz.
     
  2. Çağlayağmur
    Hoşgörülü

    Çağlayağmur Mutlu Süper Moderatör

    Katılım:
    15 Aralık 2010
    Mesajlar:
    15.192
    Beğenileri:
    4.631
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Kadın
    Yer:
    Ankara
    Banka:
    1.794 ÇTL
    Saçlarınız giderek azalıyor mu?

    Yüksek miktarda saç dökülmesi tiroit hormonu problemine işaret eder. Dengelemek için doktorunuzun önerdiği ilaçları kullanabilirsiniz.



    Ve bunun sebeplerinden biri Zn Yani Çinko eksıkliği olabilir.
     
  3. KıRMıZı
    Aşık

    KıRMıZı TeK BaşıNa CUMHURİYET V.I.P

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    27.845
    Beğenileri:
    6.488
    Ödül Puanları:
    11.580
    Cinsiyet:
    Kadın
    Meslek:
    Karmaşıkkk
    Yer:
    TÜRKİYE
    Banka:
    3.372 ÇTL
    ya bende diyorum ki neden saçlarım bu ara çok dökülüo..tiroit ilaçlarını almamamdan kaynaklanıyormus:)
     
  4. Çağlayağmur
    Hoşgörülü

    Çağlayağmur Mutlu Süper Moderatör

    Katılım:
    15 Aralık 2010
    Mesajlar:
    15.192
    Beğenileri:
    4.631
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Kadın
    Yer:
    Ankara
    Banka:
    1.794 ÇTL
    Egerki troid hastası isen ilaclarını mutlak kullanmalısın ve bunu bir takım testlerin (TSH,FreeT4)sonucuna gore ayarlayarak yapmalısın.hangi asamadasin troid rahatsizligina bilemiyorum ama TSH degerin 0.4 sevyelerinde olmasi gerekiyor sac dokulmesine gelince troid etkiler evet ama egerki bir iyot tedavisi almissan bu daha etkilidir sac dokulmesinde.tabi nacizhane bilgilerimi paylaştım.
     
  5. MeRciMeK
    Masum

    MeRciMeK V.I.P V.I.P

    Katılım:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    8.884
    Beğenileri:
    1.897
    Ödül Puanları:
    7.230
    Banka:
    710 ÇTL
    3 ayda bir ilaç tahlil yaptırıyorum kolesterolümde sorun yok ama göz kapağımda bahsedilen şeyden var.. sınavlardan sonra alınıyorsa eğer gidip aldırmayı düşünüyorum :)
     
Benzer Konular
  1. __nUrAy__
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    726
  2. imposibel
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    467
  3. İLkİm*
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    437
  4. İLkİm*
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    461
  5. Papatya
    Mesaj:
    9
    Görüntüleme:
    724
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş