1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Yağ yakan yiyecekler

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve Suskun tarafından 29 Nisan 2011 başlatılmıştır.

  1. Suskun

    Suskun V.I.P V.I.P

    Katılım:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    23.242
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    6.230
    Yer:
    Türkiye
    Banka:
    2.052 ÇTL
    [​IMG]

    Hızla kilo almanıza neden olan besinlerden uzak durmanız kadar, yağ yakan besinleri de sık sık tüketmeniz hızla zayıflamanız için son derece faydalıdır. Yağ yakan besinleri tespit edip, diyet listenize bu yağ yakan yiyecekleri koyarsanız ve günlük olarak belli oranlarda düzenli olarak tüketirseniz kısa zamanda bir iki beden zayıflayabilirsiniz. Gün içinde ne kadar egzersiz, spor yaparsanız yapın veya bütün gün aç aç dolasanız bile zayıflayamıyorsanız, bir yerde mutlaka bir hata yapıyorsunuzdur. Bu hata da muhtemelen yağ yakan yiyecekleri tüketmiyor olusunuzdur. Gün içersinde kahvaltınız da dâhil olmak üzere her öğününüze yağ yakıcı besinleri koymalısınız. Peki, yağ yakımını hızlandıran ve sizi hızla zayıflatacak olan besinler hangileridir?

    Hızla zayıflamak ve yağ yakımını hızlandırmak için hayatınızda kesinlikle bu 4 ana besine mutlaka yer verin. Kırmızı biber, hindiba, greyfurt ve yoğurt bu 4 besin zayıflamak için hızla yağ yakmak için mucize besinlerdir.

    Kırmızı biber

    Kırmızı biber içindeki “capcaicin” isimli acı madde, vücudunuzdaki kan dolaşımını hızlandırır ve vücut ısısını hızlandırır. Kısacası vücut ısısı ne kadar yükselirse yağ yakımı o kadar hızlanır. Kırmızı biber de vücut ısısını yükselten harika bir zayıflama yiyeceğidir.

    Hindiba

    Hafif sarı renge çalan bu sebze, içeriğinde kan damarlarına pozitif etki yapan ve hazmı kolaylaştırmaya yarayan ‘intybin’ ya da ‘taraxin’ gibi çok güçlü maddeler barındırıyor. Bu iki mucize madde, vücutta bulunan asitlerin atılmasında ve metabolizmanın hızlı ve düzenli çalışmasında etkin rol oynar. Böylece tatlıya olan istek azalır ve yağ yakımı hızlanır.

    Greyfurt

    Greyfurt içeriğinde barındırdığı ikincil bitkisel maddeler ve C vitamini sayesinde gerçek bir yağ yakıcı ve zayıflatıcı meyvedir. Greyfurt tüketerek gün içinde yasadığınız açlık krizlerini unutabilirsiniz. Aynı zamanda diyet yaparken yasadığınız aşırı halsiz ve yorgun halinizin yerini enerji dolu bir gün alarak hızla yağ yakabilirsiniz. Bkz Greyfurt Zayıflatır mı?

    Yoğurt

    Özellikle göbek eritmek için diyet menünüzde kesinlikle yoğurt olmalıdır. Her öğünde yağsız veya az yağlı yoğurt tüketerek hızla yağ yakabilir ve hızla zayıflayabilirsiniz. Her öğün en azından bir su bardağı yoğurt özellikle dümdüz bir karına sahip olmak için garanti yoldur.
     
  2. Çağlayağmur
    Hoşgörülü

    Çağlayağmur ... Süper Moderatör

    Katılım:
    15 Aralık 2010
    Mesajlar:
    15.093
    Beğenileri:
    4.417
    Ödül Puanları:
    11.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Ankara
    Banka:
    811 ÇTL
    YAĞ YAKAN ATIŞTIRMALIKLAR

    Atıştırma alışkanlığımız beslenmemize çok fazla kalori ve besin maddesi ekliyor. Ancak atıştırmalık olarak doğru yiyecekleri seçerseniz enerji seviyeniz yükselir ve ihtiyacınız olan besinleri karşılarken daha hızlı kilo verebilirsiniz.

    *BİR ELMA VE YAĞSIZ SÜT:Bir meyveyi biraz proteinle birleştirirseniz karnınız daha iyi doyar. Karbonhidrattan farklı olarak protein enerjinize destek olmaya yardım edecek ve açlık seviyenizi birkaç saat uzatacaktır. Büyük bir elma ve bir bardak yağsız süt bunlardan biridir. Bu ikili size 200 kalori için 10 gram protein ve 5 gram lif sağlayacaktır.

    *SÜZME PEYNİR VE AVOKADO:Bir başka meyve ve süt ürünü ikilisi olan bu yiyeceklerin içinde 200 kalori olmasına rağmen 9 gram protein ve 7 gram lif bulunuyor.

    *TAVUKLU PİTA SANDVİÇ:Yarım sandviç veya dün gece yediğiniz yemekten kalanları gündüzleri atıştırmalık olarak tüketirseniz bir ana öğün yemiş gibi olursunuz. Sabahları sebzeli ve tavuklu bir ekmek arası hazırlayın, ikiye bölün ve gün boyunca yemek için 2 atıştırmalık haline getirin. Her yarım parça yaklaşık 200 kaloridir, 3 gram lif ve 20 gramdan fazla protein içerir.

    *KARNIBAHAR:Acıkmaya başladığınızda sarımsakla haşlanmış kuru fasulyeyi ezip sos haline getirin. Bunu krakerle de tüketebileceğiniz gibi 2 kase doğranmış ve biraz haşlanmış ya da çiğ karnıbaharla birlikte servis edebilirsiniz. Toplamda hepsi 11 gram protein, 8 gram lif içerirken kalori miktarı ise 199’dur.

    *CEVİZ VE ARMUT:Bu ikiliyi öğle arası atıştırmalığı olarak yemek için ikiye bölebilirsiniz. Tümü 200 kalori olan karışım 11 gram protein ile 3,5 gram lif içerir. Bu karışım enerji seviyenizi destekleyecek ve yağ yakımı için de vücudunuzu hazırlayacaktır. Ceviz beyinde mutluluk hissi veren serotonin maddesi açısından zengindir.

    *SU TERESİ, DOMATESLE VE YEŞİL MERCİMEK SALATA HAZIRLAYIN:Su teresi ve domatesle yeşil mercimek salatası hazırlayın: Salatalar sadece yemek zamanı için değildir. Yaklaşık 200 kalori olan salatalar iyi bir öğleden sonrası atıştırmalığıdır. 11 gram protein ile 8 gram lif içeren tarifi kilo alma korkunuz olmadan rahatça yiyebilirsiniz.

    *TAM BUĞDAYLI KRAKERLER ÜZERİNDE KONSERVE TON BALIĞI:Her atıştırmalığa süt ürünü eklemek istemiyorsanız, bir kutu ton balığı başka bir yağsız protein kaynağıdır. Size ayrıca Omega-3 yağ asiti de sağlar. 200 kalorilik bu atıştırmalık ile 6 tane tam buğdaylı kraker 3 gram lif ve 20 gram protein sağlar.

    *PİTA EKMEĞİ VE YEŞİL MERCİMEK:
    Yeşil mercimek iyi bir demir kaynağıdır. Demir metabolizmanızı destekler. Bu lezzetli tarif, 4 porsiyon 180 kalorilik atıştırmalık 10 gram protein ile lif sağlar.

    *EDANAME:Bir kase edamame ya da haşlanmış soya fasulyesi 17 gram protein, 8 gram lif içerirken, sadece 189 kaloridir. Tuzla birlikte soğuk ya da sıcak servis edebilirsiniz.

    *KUŞKONMAZ VE İYİ PİŞMİŞ YUMURTA:Lif açısından zengin olan kuşkonmaz yumurtanın doğal proteinini dengeliyor. Kuşkonmazda folat ile B6 ve E vitaminleri bulunuyor. Bir tane iyi haşlanmış yumurtayla birlikte 15 kuşkonmaz sapından oluşan atıştırmalık 126 kaloridir ve 11 gram proteinle, 5 gram lif içeriyor.
     
    ZeyNoO bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş