1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Yaşlanmayı geciktiren 14 yiyecek

Konusu 'Bakım & Makyaj & Güzellik' forumundadır ve ZeyNoO tarafından 23 Haziran 2013 başlatılmıştır.

  1. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.784
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.064 ÇTL
    Yaşlanmayı geciktiren 14 yiyecek

    Bu yiyeceklerin haftada en az 4 kez tüketilmesi öneriliyor. İşte süper yiyecekler ve faydaları...

    Brokoli: Toksinlerin oluşumunu engelliyor. Hücrelerin zarar görmesini yavaşlatıyor. Kansere karşı koruyucu.

    Portakal: Damar tıkanıklığını önlüyor. Vücuttaki direnci arttırıyor.

    Yulaf: Kolestrolü düşürüyor. Sindirimi hızlandırıyor.

    Somon balığı: Bir porsiyon somon, 19 gram protein ve bolca Omega-3 içeriyor. Omega-3 kalp krizi riskini azaltıp, kan basıncını düzenliyor.

    Domates: Antioksidan içeriyor. Kanser ve kalp krizi riskini azaltıyor.

    Bezelye: Protein, lif ve nişasta açısından zengin. Kasların gelişmesine yardım ediyor. Kan kanserine karşı koruyor. Karaciğere faydalı.

    Ceviz: Kolesterolü düşüren ceviz, damar tıkanıklıklarını ve şeker hastalığı tedavisine yardımcı oluyor. İçerdiği demir sayesinde kansızlığa iyi geliyor.

    Böğürtlen: Yaşlılıktan kaynaklanan hafıza kayıplarını önlüyor. Güzellik kaynağı olarak tanımlanıyor.

    Yoğurt: Bağışıklığı güçlendiriyor. Tüberkülozo karşı doğal antibiyotik etkisi gösteriyor. Stres, alkol, kolalı içeceklerle zarar gören sindirim sistemini koruyor.

    Bal kabağı: Bir küçük tabak balkabağı, günlük beta-karoten ihtiyacının yüzde 25'ini, C vitamini ihtiyacının yüzde 10'unu karşılıyor. Beta-karoten, kanserden koruyor.

    Soya fasulyesi: 453 gramlık soya ununda 31 yumurtanın, 6 büyük şişe sütün ihtivâ ettiği kadar protein var.

    Hindi: Bol miktarda folik asit içeriyor. Folik asit, kan hücrelerinin yenilenmesine yardımcı olur.

    Ispanak: Katarakt ve diğer göz tabakalarının bozulmasına karşı lutein maddesi de içerir.

    Çay: Günde 2 bardak çayla, 4 elma, 5 soğan, 7 portakal yemiş gibi kalp dostu antioksidan almış olursunuz.
     

Sayfayı Paylaş