1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Yeni Mercedes-Benz E63 AMG

Konusu 'Motorlu Araçlar Dünyası' forumundadır ve YoRuMSuZ tarafından 4 Nisan 2009 başlatılmıştır.

  1. YoRuMSuZ
    Avare

    YoRuMSuZ Biz işimize bakalım!

    Katılım:
    7 Haziran 2006
    Mesajlar:
    24.430
    Beğenileri:
    7.357
    Ödül Puanları:
    11.330
    Cinsiyet:
    Bay
    Banka:
    8.819 ÇTL
    AMG yeni E-Sınıfı’nı piyasaya sürdükten kısa bir süre sonra yeni E63 AMG’yi tanıtarak 2009 otomotiv sezonunu açtı.

    [​IMG]

    Günlük kullanım için uygun olan bu dinamik sedan, performansı, iddialı yol tutuşu ve yüksek performanslı Roadster SL63 AMG’den alınmış teknolojileri ile dikkat çekiyor.

    Yeni Mercedes-Benz E63 AMG tamamen baştan tasarlanmış; elektronik kontrollü amortisörlere sahip AMG RIDE CONTROL spor süspansiyonu, yeni ön aksları ve farklı dış ve iç tasarımıyla kendini diğer Mercedes-Benz E-Sınıfı modellerden ayırt ediyor. Önceki modele göre, yeni Mercedes-Benz E63 AMG’nin yakıt tüketimi neredeyse yüzde 12 azalmış.

    Yeni E63 AMG’deki 6.3 litrelik V8 motor 525 beygir gücüne ve 630 Nm’lik bir torka sahip. Araç 0’dan 100 kilometreye 4.5 saniyede ulaşıyor ve 250 km/s’lik (elektronik sınırlamalı) azami hıza sahip.

    AMG SPEEDSHIFT MCT 7 vitesli spor şanzıman da yakıt tutumluluğuna önemli bir katkıda bulunuyor. Önceki modeldeki tork konvertörünün yerini yağa batırılmış olarak çalışan ıslak bir başlatma debriyajı almış. Bu ünite son derece hızlı ve dinamik bir şekilde ve tork konvertörlü şanzımanlarda tipik olarak görülen kayıplara yol açmaksızın tepki veriyor.

    [​IMG] [​IMG]

    Şanzıman dört sürüş moduyla donatılmış: “C” (Kontrollü Verimlilik), “S” (spor), “S+” (spor artı) ve “M” (Manüel). Bu modlar AMG DRIVE UNIT’teki döner elektronik anahtarla seçilebiliyor. Tam yük altında vites değişimleri sırasında ayrı ayrı silindirlerin ateşlemeyi ve enjeksiyonu keserek kısmen bastırılması vites değiştirme sürelerini hatırı sayılır ölçüde kısaltmış. M modunda AMG SPEEDSHIFT MCT 7 vitesli spor şanzıman, vites değişimlerinin 100 milisaniyede gerçekleştirilebilmesini sağlıyor.

    E63, önde 9 inç genişliğinde 255/40 R 18, arkada da 9.5 inç genişliğinde 285/35 R 18 ebadında AMG hafif alaşımlı jantlar ve tekerlekler ile donatılmış.

    Kaynak: ntvmsnbc.com
     
  2. izmirle_km

    izmirle_km Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    20
    Meslek:
    webmaster
    Yer:
    İzmir
    Banka:
    0 ÇTL
    bence güzel ama trafiğin kralları motorlardır özellikle yamaha r1 kulanıcı olduğum motor :')
     

Sayfayı Paylaş