Yeşim434 İstanbulda

arzum

Forum Gururu
Katılım
8 Mys 2008
Mesajlar
2,276
Beğeniler
16
Şehir
İstanbulll
#1
Arkadaşlar yeşim abla istanbul'da geçen sefer geldiğinde biz küçük bir görüşme yapıp tanışmıştık eğer sizlerde tanışmak istiyorsanız hafta sonu bir görüşme ayarlayalım diyoruz.Gelmek isteyenler eğer yazarlarsa hep birlikte görüşmüş ve tanışmış oluruz.
 
Katılım
1 Nsn 2007
Mesajlar
1,126
Beğeniler
6
#3
Hmm ben uzun bir aradan sonra amerikadan yeni döndüm sayilir 2 hafta oluyo gelmek isterdim ama malesef iznim bitti yok :( artik yazin:P dermisim hehe
 

KıRMıZı

TeK BaşıNa CUMHURİYET
V.I.P
Katılım
22 Şbt 2008
Mesajlar
34,514
Beğeniler
7,076
Şehir
TÜRKİYE
#4
bi dahaki iznini bekliyoruz canım doğru Türkiye ye gel Amerika falan unut..
 
Katılım
1 Nsn 2007
Mesajlar
1,126
Beğeniler
6
#5
canim birdaki iznim yilbasinda ama hersey ayarlandi amerikaya yine insallah:)

ama yazin söz bir ara tr. uricam arkadaslarla ozaman bulusuruz hep beraber:)
 

Benzer konular

Top